Hacktool.unreal.A
-
Wies - Lid geworden op: 30 mar 2004, 10:17
Beste vrienden,
Ik gebruik Norton Security via Proximus.
Bij het uitvoeren van een scan STOPT de scan bij de aanduiding "Hacktool.unreal.A". Op internet werd mij aangeraden om Spyhunter te gebruiken. Ik heb dat programma geinstalleerd. Hun scan gaf veel groene en rode bestanden enz. . Ik wou "repareren" drukken maar dat kon niet want ik moest eerst betalen en dat durfde ik niet.
Ik dacht dat Norton ALLES tegenhield en herstelde maar dat is dus niet waar. Ik kan NORTON ook niet telefonisch uitleg vragen.
Mijn vraag: kan iemand mij aub advies geven om tot een oplossing te komen? Wat kan ikzelf nog doen?
Heeft er iemand ervaring met zulk geval?
In ieder geval zeer hartelijk dank bij voorbaat voor alla hulp
WIES
Ik gebruik Norton Security via Proximus.
Bij het uitvoeren van een scan STOPT de scan bij de aanduiding "Hacktool.unreal.A". Op internet werd mij aangeraden om Spyhunter te gebruiken. Ik heb dat programma geinstalleerd. Hun scan gaf veel groene en rode bestanden enz. . Ik wou "repareren" drukken maar dat kon niet want ik moest eerst betalen en dat durfde ik niet.
Ik dacht dat Norton ALLES tegenhield en herstelde maar dat is dus niet waar. Ik kan NORTON ook niet telefonisch uitleg vragen.
Mijn vraag: kan iemand mij aub advies geven om tot een oplossing te komen? Wat kan ikzelf nog doen?
Heeft er iemand ervaring met zulk geval?
In ieder geval zeer hartelijk dank bij voorbaat voor alla hulp
WIES
-
hjb - Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
Wies: plaats uw vraag liever op het spywareforum. u zal daar dan wel de gepaste instructies krijgen. geef meteen ook wat info over uw toestel, zoals besturingssysteem en dergelijke.
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender
-
verhaegen - Support SeniorenNet
Spyhunter uninstallen via de normale weg
dan een scan doen met uwe norton , en als hij iets vind , het naar de quarantaine laten verplaatsen
hieronder staat wat je moet doen met uw norton
https://www.symantec.com/security_respo ... 99&tabid=3
dan een scan doen met uwe norton , en als hij iets vind , het naar de quarantaine laten verplaatsen
hieronder staat wat je moet doen met uw norton
https://www.symantec.com/security_respo ... 99&tabid=3
-
Wies - Lid geworden op: 30 mar 2004, 10:17
Beste vrienden,
Hartelijk dank voor jullie hulp.
Mijn toestel is een ACER en ik gebruik Windows 7.
Ik heb Spyhunter gedesinstalleerd.
Het probleem met Norton is dat DE SCAN TELKENS STOPT (!) OP HET OGENBLIK DAT HIJ AAN DEZE TOOL KOMT. Dus ik zit vast met Norton.
Ik zal het forum proberen te bereiken.
In ieder geval nogmaals hartelijk dank.
WIES
Hartelijk dank voor jullie hulp.
Mijn toestel is een ACER en ik gebruik Windows 7.
Ik heb Spyhunter gedesinstalleerd.
Het probleem met Norton is dat DE SCAN TELKENS STOPT (!) OP HET OGENBLIK DAT HIJ AAN DEZE TOOL KOMT. Dus ik zit vast met Norton.
Ik zal het forum proberen te bereiken.
In ieder geval nogmaals hartelijk dank.
WIES