gsm herladen
-
jaky - Lid geworden op: 30 nov 2011, 20:49
Ik zou mijn gsm willen opladen online met mijn laptop.
Ik ga naar www.proximus.be, en dan gsm herladen en geef mijn nummer in en ga verder , dan komt een ander blad en kan niet meer verder, zou het kunnen dat ik iets moet aan of uit vinken voor beveiliging.....
windows vista Basic
Ik ga naar www.proximus.be, en dan gsm herladen en geef mijn nummer in en ga verder , dan komt een ander blad en kan niet meer verder, zou het kunnen dat ik iets moet aan of uit vinken voor beveiliging.....
windows vista Basic
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
-
theor950 - Lid geworden op: 13 feb 2015, 17:17
Jaky , heb even de test gedaan het lukt , maar , er is een maar , ik veronderstel dat je een herlaadbare kaart hebt , waarom niet Banxafe activeren ? , daar kan je herladen wanneer je wilt , ook vanaf 5€ , want online is het vanaf 15€ en is maar 1 maand geldig , of , waarom neem je dan hun actie niet ? 15€ permaand met een directe korting van 2€ , blijft over 13€ ! gewoon je nummer overzetten naar abonnement . http://www.proximus.be/nl/id_ar_addmobp ... mobile_nl_
-
verhaegen - Support SeniorenNet
waar haal je dat uit , maar een maand geldig
dat is een heel jaar geldig ,en als je der iets bijzet opnieuw één jaar geldig
abonementen bestaan der al genoeg , waaraan mensen vasthangen
de kunst tegenwoordig is , zo weinig mogelijk vaste maandelijkse lasten
dat sites soms eens mankeren is een normaal gegeven , ook banksites of providerssites
dat is een heel jaar geldig ,en als je der iets bijzet opnieuw één jaar geldig
abonementen bestaan der al genoeg , waaraan mensen vasthangen
de kunst tegenwoordig is , zo weinig mogelijk vaste maandelijkse lasten
dat sites soms eens mankeren is een normaal gegeven , ook banksites of providerssites