Vernieuwde website
-
frolic - Lid geworden op: 05 sep 2003, 23:39
Hallo,
sinds jaar en dag kom ik op de seniorennet website met de groene achtergrond. Sinds vandaag staat die plots met een witte achtergrond.
Waarschijnlijk onbewust ergens iets aangeklikt en nu vind ik nergens de knop om terug op groen te zetten. Vroeger was dit gemakkelijk of kan dit nu niet meer ....?
Het lukt me ook niet om mijn tekst hier een ander kleurtje te geven.
Welke tip kan iemand me geven ...?
Alvast bedankt.
mvg,
frolic
sinds jaar en dag kom ik op de seniorennet website met de groene achtergrond. Sinds vandaag staat die plots met een witte achtergrond.
Waarschijnlijk onbewust ergens iets aangeklikt en nu vind ik nergens de knop om terug op groen te zetten. Vroeger was dit gemakkelijk of kan dit nu niet meer ....?
Het lukt me ook niet om mijn tekst hier een ander kleurtje te geven.
Welke tip kan iemand me geven ...?
Alvast bedankt.
mvg,
frolic
-
C.E. - Lid geworden op: 22 nov 2004, 17:17
Ook net ontdekt!Vind geen mogelijkheid meer om te veranderen!
http://www.seniorennet.be/Pages/Overige ... p?hulp=562 en dit werkt dus niet meer!
http://www.seniorennet.be/Pages/Overige ... p?hulp=562 en dit werkt dus niet meer!
HP Intel(R) Core(TM) i5-4590T CPU @ 2.00 GHz RAM 8.00 GB / Windows 10 / Avast Free / Edge / Printer Canon Pixma MG4250 / Malwarebytes / CCleaner / Telenet Wigo
-
drefacteur - Lid geworden op: 12 mar 2008, 13:42
Hier ook.Paar dagen geleden kon je dat nog veranderen op de home pagina.Nu staat dit er niet meer bij.Waarom ??????
Dré
Dré
HP 24-g011nb All-in-One
Windows 10 Home 64-bit
Intel Core i5 6200U @ 2.30GHz
Totaal fysiek geheugen 8.00 GB
Windows 10 Home 64-bit
-
swakke - Moderator SeniorenNet
Beste mensen,
ik heb deze mededeling doorgekregen:
Door aanpassingswerken aan de Homepage beschikt men sinds vanmiddag niet meer over de groene achtergrond en kan er dus ook niet meer gekozen worden voor Groen en/of Contrast.
Of het zo blijft... hierop moet ik spijtig genoeg het antwoord schuldig blijven.
Vrg. Swakke.
ik heb deze mededeling doorgekregen:
Door aanpassingswerken aan de Homepage beschikt men sinds vanmiddag niet meer over de groene achtergrond en kan er dus ook niet meer gekozen worden voor Groen en/of Contrast.
Of het zo blijft... hierop moet ik spijtig genoeg het antwoord schuldig blijven.
Vrg. Swakke.
-
drefacteur - Lid geworden op: 12 mar 2008, 13:42
Nu zie ik op de nederlandse website van Seniorennet dat deze optie nog beschikbaar is.Zodus,waarom zou het hier niet meer kunnen.
Dré
Dré
HP 24-g011nb All-in-One
Windows 10 Home 64-bit
Windows 10 Home 64-bit
-
Canadees - Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:13
Ik vind het ook maar niks!
Vooral omdat ik als vrijwillige lesgever verbonden ben aan het lokale Dienstencentrum van het OCMW en ik daar met mijn laptop vrij vaak gebruik maak van een "beamer", om de (hoofdzakelijk) senioren te wijzen op het bestaan van SeniorenNet en hoe ze er met eventuele probleempjes terecht kunnen!
Ook de vele andere onderdelen van SenNet worden nader toegelicht en worden best gesmaakt!
Ik heb dan ook vele enthousiaste "leerlingen"!!!
Gisterennamiddag, algemene teleurstelling, projectie op een "witte muur" en je kan het al raden - wit op wit - niet aangenaam, moeilijk te lezen, minder contrast, ... en dan gecombineerd met een beetje kwaliteitsverlies van het beeld via de beamer, waren mijn "leerlingen" vrij ontgoocheld.
Omdat de meeste senioren dan nog eens aangewezen zijn op een (lees)-bril, maakt dat er natuurlijk niet beter op!
De algemene unanieme vraag laat zich raden: SeniorenNet kan dat "groen" écht niet terug???
Je zou er vele senioren een groot plezier mee doen!!!
Dus met deze mijn oproep aan de "Webmaster" doe er a.u.b. iets aan.
Met dank!
Vooral omdat ik als vrijwillige lesgever verbonden ben aan het lokale Dienstencentrum van het OCMW en ik daar met mijn laptop vrij vaak gebruik maak van een "beamer", om de (hoofdzakelijk) senioren te wijzen op het bestaan van SeniorenNet en hoe ze er met eventuele probleempjes terecht kunnen!
Ook de vele andere onderdelen van SenNet worden nader toegelicht en worden best gesmaakt!
Ik heb dan ook vele enthousiaste "leerlingen"!!!
Gisterennamiddag, algemene teleurstelling, projectie op een "witte muur" en je kan het al raden - wit op wit - niet aangenaam, moeilijk te lezen, minder contrast, ... en dan gecombineerd met een beetje kwaliteitsverlies van het beeld via de beamer, waren mijn "leerlingen" vrij ontgoocheld.
Omdat de meeste senioren dan nog eens aangewezen zijn op een (lees)-bril, maakt dat er natuurlijk niet beter op!
De algemene unanieme vraag laat zich raden: SeniorenNet kan dat "groen" écht niet terug???
Je zou er vele senioren een groot plezier mee doen!!!
Dus met deze mijn oproep aan de "Webmaster" doe er a.u.b. iets aan.
Met dank!
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Gelukkig ben je niet afhankelijk van de goodwill van sennet om de achtergrondkleur in te stellen naar de kleur die jij verkiest.
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 54#4412754

Dit groen of liever iets anders ?

http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 54#4412754
Dit groen of liever iets anders ?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@Wil
Je dat kan natuurlijk in IE, maar door de bouwer vd website.
Op dit moment is de achtergrondkleur zo ingesteld :

Maar je kan in Win zo veel browsers gebruiken als je wilt, de pc heeft daar geen last van.

Je dat kan natuurlijk in IE, maar door de bouwer vd website.
Op dit moment is de achtergrondkleur zo ingesteld :
Maar je kan in Win zo veel browsers gebruiken als je wilt, de pc heeft daar geen last van.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
-
verhaegen - Support SeniorenNet
ik heb een bericht ontvangen
Hoe spijtig het ook is, Groen en Contrast worden niet meer ondersteund, en ja op de Nedelandse site kan je momenteel nog hiervoor kiezen, maar ook dit zal binnenkort verdwijnen.
ik kan der niets aan veranderen hoor , het is me zo medegedeeld
Hoe spijtig het ook is, Groen en Contrast worden niet meer ondersteund, en ja op de Nedelandse site kan je momenteel nog hiervoor kiezen, maar ook dit zal binnenkort verdwijnen.
ik kan der niets aan veranderen hoor , het is me zo medegedeeld
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Jammer, als ik zo lees.
Natuurlijk, meneer Verhaegen, hebt u uw best gedaan en hebt u hier geen medezeggenschap; daaraan twijfel ik helemaal niet!
Is dit een vorm van besparing?
Nu maar hopen dat er, door deze maatregel, niet wéér sennetters afhaken!
Dank u wel voor de moeite!
Wiana
Natuurlijk, meneer Verhaegen, hebt u uw best gedaan en hebt u hier geen medezeggenschap; daaraan twijfel ik helemaal niet!
Is dit een vorm van besparing?
Nu maar hopen dat er, door deze maatregel, niet wéér sennetters afhaken!
Dank u wel voor de moeite!
Wiana