Google met seniorennet
-
brasek - Lid geworden op: 05 dec 2004, 11:15
Ik heb 2 Vraagjes
1)Hoe zet ik een snelkoppeling van seniorennet op mijn bureaublad?
2)Als ik op het startblad van seniorennet in google iets intik, blijft dit steeds staan en kan ik het niet verwijderen. Ik heb zo al een hele reeks van gezochte produkten waar ik uitleg van wou, hier bij google op het startblad van seniorennet staan. Dus ik zou die allemaal willen verwijderen maar kom er niet toe.
Heb zelfs seniorennet van de computer verwijdert en terug geinstalleerd maar die gezochte woorden blijven staan.
WindHP f209eb all-in on
Windows 10
Geheugen 1 TB- Ram 4 Gb
Videokaart NVIDIA Gforce 710A
Processor intel core I5 4590T
1)Hoe zet ik een snelkoppeling van seniorennet op mijn bureaublad?
2)Als ik op het startblad van seniorennet in google iets intik, blijft dit steeds staan en kan ik het niet verwijderen. Ik heb zo al een hele reeks van gezochte produkten waar ik uitleg van wou, hier bij google op het startblad van seniorennet staan. Dus ik zou die allemaal willen verwijderen maar kom er niet toe.
Heb zelfs seniorennet van de computer verwijdert en terug geinstalleerd maar die gezochte woorden blijven staan.
WindHP f209eb all-in on
Windows 10
Geheugen 1 TB- Ram 4 Gb
Videokaart NVIDIA Gforce 710A
Processor intel core I5 4590T
-
verhaegen - Support SeniorenNet
dat van die google , kan je door google geschiedenis te verwijderen volgens mij
https://support.google.com/websearch/answer/465?hl=nl
een snelkoppeling maken van seniorenet
daar bestaan verschillende werkwijzes voor
hier éne
maak van de startpagina van seniorennet een favoriet (of bladwijzer in firefoxx)
open favorieten , klik met rechts op die seniorennetfavoriet en kies kopieren
ga naar uw bureaublad , klik rechts , en kies , snelkoppeling plakken
andere manier
ne favoriet maken , en die naar uw bureaublad slepen (eerst uw scherm een beetje verschuiven of verkleinen zodat een stukje bureaublad kunt zien )
een andere manier is
ga naar de startpagina van seniorennet
in de balk vanboven klik je op "bestand " en dan op "verzenden >snelkoppeling op bureaublad plaatsen
en er zijn nog manieren hoor
https://support.google.com/websearch/answer/465?hl=nl
een snelkoppeling maken van seniorenet
daar bestaan verschillende werkwijzes voor
hier éne
maak van de startpagina van seniorennet een favoriet (of bladwijzer in firefoxx)
andere manier
ne favoriet maken , en die naar uw bureaublad slepen (eerst uw scherm een beetje verschuiven of verkleinen zodat een stukje bureaublad kunt zien )
een andere manier is
in de balk vanboven klik je op "bestand " en dan op "verzenden >snelkoppeling op bureaublad plaatsen
en er zijn nog manieren hoor
-
Gast
Of nog simpel:
Open de pagina seniorenNet, klik rechtermuisknop en klik dan " snelkoppeling maken " aan. Bevestig met ja en het staat op je bureaublad.
Open de pagina seniorenNet, klik rechtermuisknop en klik dan " snelkoppeling maken " aan. Bevestig met ja en het staat op je bureaublad.
-
brasek - Lid geworden op: 05 dec 2004, 11:15
Heb gedaan zoals gezegd, maar als ik op seniorennet rechts klik (bij mijn favorieten) dan krijg ik het volgende:
Nieuw tabblad openen
Nieuwe map maken
Naam wijzigen
Verwijderen
Als ik het startblad van seniorennet gebruik en ik klik rechts hierop, krijg ik het volgende:
In nieuw tabblad openen
In nieuw venster openen
Doel opslaan als
Koppeling kopieren
Afbeelding opslaan als
Afbeelding delen
Afbeelding kopieren
Alles selecteren
Kopieren
Element controleren
Bron weergeven
Verder kan ik niet(er word niets vermeld van snelkoppeling.
Nieuw tabblad openen
Nieuwe map maken
Naam wijzigen
Verwijderen
Als ik het startblad van seniorennet gebruik en ik klik rechts hierop, krijg ik het volgende:
In nieuw tabblad openen
In nieuw venster openen
Doel opslaan als
Koppeling kopieren
Afbeelding opslaan als
Afbeelding delen
Afbeelding kopieren
Alles selecteren
Kopieren
Element controleren
Bron weergeven
-
Gast
tik in Google seniorennet ( dus niet favorieten e.d ). Open dan seniorennet in de lijst en dan rechtermuisknop. Heb net geprobeerd en " snelkoppeling maken " staat er tussen.
-
heb je die 3 al geprobeerd gehad ?hier éne
andere manier
een andere manier is
in de" balk vanboven" (werkbalk waar bestand,bewerken,beeld, extra enz. staat) klik je op "bestand " en dan op "verzenden >snelkoppeling op bureaublad plaatsen
die moeten zelfs alle drie gaan , goed lezen en uitvoeren zoals ik het geschreven heb
-
gebruik je internetexplorer ?
dan kan je gewoon boven in de balk "rechtsklikken" op een lege plaats
en "menu " aanvinken
is eender welk startpagina of webpagina je op bent
soms moet men eens op meerdere plaatsen rechtsklikken vanboven in de balk
want soms komt daar ofwel :
minimaliseren , sluiten , enz.
ofwel de lijst waar menu instaat

dan kan je gewoon boven in de balk "rechtsklikken" op een lege plaats
en "menu " aanvinken
is eender welk startpagina of webpagina je op bent
soms moet men eens op meerdere plaatsen rechtsklikken vanboven in de balk
want soms komt daar ofwel :
minimaliseren , sluiten , enz.
ofwel de lijst waar menu instaat

-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@brasek
--Het Menu is momenteel verborgen in je browser IE. Je kan het terug tonen door heel simpel te drukken op ALT :

Klik daarna in de Menu-balk op BEELD, klik op WERKBALKEN en plaats vinkjes bij de balken die je wil tonen. Je kan ze daar altijd weer op verbergen zetten door vinkjes weg te halen.

--Je kan sennet niet van je pc verwijderen, het is geen programma. Het is een site op het internet waarvan er enkele miljarden zijn.
En als je zoektermen bovenaan bij Google blijven staan, dan gebruik je die Google niet meer en zoek je met de gewone Google en niet die van sennet.
Simpel houden hé.

--Het Menu is momenteel verborgen in je browser IE. Je kan het terug tonen door heel simpel te drukken op ALT :
Klik daarna in de Menu-balk op BEELD, klik op WERKBALKEN en plaats vinkjes bij de balken die je wil tonen. Je kan ze daar altijd weer op verbergen zetten door vinkjes weg te halen.
--Je kan sennet niet van je pc verwijderen, het is geen programma. Het is een site op het internet waarvan er enkele miljarden zijn.
En als je zoektermen bovenaan bij Google blijven staan, dan gebruik je die Google niet meer en zoek je met de gewone Google en niet die van sennet.
Simpel houden hé.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
@brasekbrasek schreef:Heb gedaan zoals gezegd, maar als ik op seniorennet rechts klik (bij mijn favorieten) dan krijg ik het volgende:
Nieuw tabblad openen
Nieuwe map maken
Naam wijzigen
Verwijderen
In nieuw tabblad openen
In nieuw venster openen
Doel opslaan als
Koppeling kopieren
Afbeelding opslaan als
Afbeelding delen
Afbeelding kopieren
Alles selecteren
Kopieren
Element controleren
Bron weergeven
Aan het bovenstaande te zien heb je op een afbeelding-met-link rechts geklikt. Je krijgt dan allerlei mogelijkheden mbt de afbeelding of link.
Om een snelkoppeling te maken moet in een lege ruimte rechts-klikken, dan krijg je dit:

In het midden zie je staan Snelkoppeling maken
-
google crome
crome is een browser
google is een startpagina of een zoekrobot
dus als je crome gebruikt met google als startpagina ?
de gewone google gebruiken ?
dat kan met crome
dat kan met firefox
dat kan met internetexplorer
dat kan met opera
dat kan met microsoft edge
als je bv. ie gebruikt (internetexplorer ) kan je eens proberen
met gesloten ie
configuratiescherm>internetopties >tabbald algemeen >klik op :

vink aan en vink uit , en klik op verwijderen

EERDERE ZOEKOPDRACHTEN UIT HET ZOEKVAK VAN GOOGLE VERWIJDEREN
De zoekgeschiedenis in het zoekvak op de startpagina van Google wordt door uw browser opgeslagen, niet door Google. Onderstaand vindt u instructies voor het uitschakelen van deze zoekgeschiedenis in gangbare browsers. Als u uw zoekgeschiedenis hier niet ziet, dient u contact op te nemen met de fabrikant van uw browser.
Microsoft Internet Explorer
Klik op het menu 'Extra'.
Kies 'Internet-opties' en klik op de tab 'Inhoud'.
Klik in het gedeelte 'Persoonlijke gegevens' op de knop 'AutoAanvullen'.
Klik op 'Formulieren verwijderen'. Om te voorkomen dat deze gegevens in de toekomst worden opgeslagen, kunt u in dit venster ook het vinkje verwijderen uit het selectievakje 'Formulieren'.
Klik op 'OK' om het dialoogvenster te sluiten.
U kunt ook afzonderlijke items uit uw zoekgeschiedenis verwijderen door met de pijl-omlaag de vorige zoekopdracht te markeren en op Delete te drukken.
crome is een browser
google is een startpagina of een zoekrobot
dus als je crome gebruikt met google als startpagina ?
de gewone google gebruiken ?
dat kan met crome
dat kan met firefox
dat kan met internetexplorer
dat kan met opera
dat kan met microsoft edge
als je bv. ie gebruikt (internetexplorer ) kan je eens proberen
met gesloten ie
configuratiescherm>internetopties >tabbald algemeen >klik op :

vink aan en vink uit , en klik op verwijderen

EERDERE ZOEKOPDRACHTEN UIT HET ZOEKVAK VAN GOOGLE VERWIJDEREN
De zoekgeschiedenis in het zoekvak op de startpagina van Google wordt door uw browser opgeslagen, niet door Google. Onderstaand vindt u instructies voor het uitschakelen van deze zoekgeschiedenis in gangbare browsers. Als u uw zoekgeschiedenis hier niet ziet, dient u contact op te nemen met de fabrikant van uw browser.
Microsoft Internet Explorer
Klik op het menu 'Extra'.
Kies 'Internet-opties' en klik op de tab 'Inhoud'.
Klik in het gedeelte 'Persoonlijke gegevens' op de knop 'AutoAanvullen'.
Klik op 'Formulieren verwijderen'. Om te voorkomen dat deze gegevens in de toekomst worden opgeslagen, kunt u in dit venster ook het vinkje verwijderen uit het selectievakje 'Formulieren'.
Klik op 'OK' om het dialoogvenster te sluiten.
U kunt ook afzonderlijke items uit uw zoekgeschiedenis verwijderen door met de pijl-omlaag de vorige zoekopdracht te markeren en op Delete te drukken.