Draadloze verbinding
-
syrietje - Lid geworden op: 04 okt 2007, 21:08
Ik heb de laatste dagen problemen met de draadloze internetverbinding thuis. Valt heel dikwijls weg voor enkele minuten. Heb de modem al eens herstart enz, ook al naar Proximus gebeld (die had het "even" opgelost, maar 10 minuten nadien terug hetzelfde !). Het rare is dat ik op mijn iPhone wél verbinding heb met mijn draadloos netwerk ! Zou het dan aan mijn laptop zelf kunnen liggen ???
ASUS K75VM-T2118V-BE, laptop, Intel Core i7 - 36100M, 2.3GHz, Memory 8GB, HDD 750GB, IE11 WIN7 Premium
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Dat zou normaal een goeie zijn.
Ik heb geen pasklaar antwoord, maar men raadt wel eens aan om van kanaal te verwisselen. Dit gebeurt via instellingen in de Bbox . Ik kan u evenwel niet de juiste handelingen geven. Misschien komt er andere hulp opdagen, of u moet iemand in uw omgeving hebben die dat voor u kan doen.
Ik heb geen pasklaar antwoord, maar men raadt wel eens aan om van kanaal te verwisselen. Dit gebeurt via instellingen in de Bbox . Ik kan u evenwel niet de juiste handelingen geven. Misschien komt er andere hulp opdagen, of u moet iemand in uw omgeving hebben die dat voor u kan doen.
-
syrietje - Lid geworden op: 04 okt 2007, 21:08
Paullamb, je zat juist : ik heb gebeld naar Proximus en ze hebben het kanaal veranderd vanop afstand dus (er zijn er 13) en hebben mij per mail ook de uitleg toegezonden. Dank voor de tip.
Met de kabel ging het uiteraard ook zonder probleem, maar dan is het niet meer "draadloos netwerk" hé
Met de kabel ging het uiteraard ook zonder probleem, maar dan is het niet meer "draadloos netwerk" hé
ASUS K75VM-T2118V-BE, laptop, Intel Core i7 - 36100M, 2.3GHz, Memory 8GB, HDD 750GB, IE11 WIN7 Premium