404 not found
-
Saradee - Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:24
Plotseling kan ik de pagina van cursus spaans niet meer openen. Krijg de melding 404 not found.
Heb laten testen door mijn zoon in spanje en bij hen ging alles zoals het hoort:
Het betreft:
de link: educatie.ntr.nl/cursusspaans
of
http://ntracademie.nl/cursussen/cursusp ... paans.html en rechts bij "handige links" "Uitgebreide NTR-cursus SpaansGrammatica, kerntaal en spelletjes in het Spaans.."naar de cursus" aanklikken.
Heb een beetje gegoogled maar krijg enkel oplossingen met één of andere software te downloaden en wil dat niet graag zomaar doen.
Heb systeemherstel naar een vroeger herstelpunt gedaan, maar helpt niet.
De laatste keer dat het bij mij wel ging was vorige week in Spanje op de tablet van mijn zoon.
Help me aub.
Alvast bedankt.
Sara
Heb laten testen door mijn zoon in spanje en bij hen ging alles zoals het hoort:
Het betreft:
de link: educatie.ntr.nl/cursusspaans
of
http://ntracademie.nl/cursussen/cursusp ... paans.html en rechts bij "handige links" "Uitgebreide NTR-cursus SpaansGrammatica, kerntaal en spelletjes in het Spaans.."naar de cursus" aanklikken.
Heb een beetje gegoogled maar krijg enkel oplossingen met één of andere software te downloaden en wil dat niet graag zomaar doen.
Heb systeemherstel naar een vroeger herstelpunt gedaan, maar helpt niet.
De laatste keer dat het bij mij wel ging was vorige week in Spanje op de tablet van mijn zoon.
Help me aub.
Alvast bedankt.
Sara
Laptop HP Pavilion dv7, Windows 7 Home Premium, Service Pack 1, 64 bits, Intel(R) Core(TM) i7-2370QM
-
Wimo - Lid geworden op: 07 jul 2007, 15:44
Saradee ,
Bij mij werkt dat hoor;

Wimo
Bij mij werkt dat hoor;
Wimo
TOSHIBA C70_C_1C9 / 64 BITS / INTEL CORE I5 5200U / 8 GB DDR3 / INTEL HD GRAFPHICS 5500 WIN10 HOME versie 2004 / 500 GB SSD / FIREFOX / OUTLOOK.COM
HP ENVY 4520 AIO.
SMARTPFONE SAMSUNG GALAXY A03 Android 11
HP ENVY 4520 AIO.
SMARTPFONE SAMSUNG GALAXY A03 Android 11
-
Wimo,
Bedankt om te testen.
Maar waarom werkt het bij mij nog steeds niet ? Ligt het aan een fout op mijn computer? Of Chrome ? Maar met Internet Explorer werkt het ook niet.
Dit is de broncode van de "not found" pagina:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN">
<html><head>
<title>404 Not Found</title>
</head><body>
<h1>Not Found</h1>
<p>The requested URL /cursusspaans was not found on this server.</p>
</body></html>
"this server" is dat dan een andere dan bij U Wimo ?
Alvast bedankt.
Sara
Bedankt om te testen.
Maar waarom werkt het bij mij nog steeds niet ? Ligt het aan een fout op mijn computer? Of Chrome ? Maar met Internet Explorer werkt het ook niet.
Dit is de broncode van de "not found" pagina:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN">
<html><head>
<title>404 Not Found</title>
</head><body>
<h1>Not Found</h1>
<p>The requested URL /cursusspaans was not found on this server.</p>
</body></html>
"this server" is dat dan een andere dan bij U Wimo ?
Alvast bedankt.
Sara
Laptop HP Pavilion dv7, Windows 7 Home Premium, Service Pack 1, 64 bits, Intel(R) Core(TM) i7-2370QM
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Saradee, inderdaad bij mij werkt het ook niet... als ik van U was nam ik contact op met de aanbieder (staat ergens onderaan heb ik gezien)
-
Hallo,
Hier een update op mijn probleem:
- nog geen antwoord ontvangen van de site-owner. Is een slecht punt en een bank achteruit
- heb nog eens Ccleaner gelopen, systeemherstel gedaan, maar dat marcheerde ondertussen ook al niet meer. ADWcleaner ook, maar dan werd de pc niet terug opgestart en moest herstelling doen, werd automatisch gedaan en is gelukkig wel gelukt, maar de 404 kwam nog steeds tevoorschijn. ADW heb ik maar verwijderd.
- heb dan Google Chrome verwijderd en terug geïnstalleerd, en Eureka, het werkt. De 404 is verdwenen. Hoop nu maar dat het zo blijft.
Bedankt voor al het advies,
Sara
Hier een update op mijn probleem:
- nog geen antwoord ontvangen van de site-owner. Is een slecht punt en een bank achteruit
- heb nog eens Ccleaner gelopen, systeemherstel gedaan, maar dat marcheerde ondertussen ook al niet meer. ADWcleaner ook, maar dan werd de pc niet terug opgestart en moest herstelling doen, werd automatisch gedaan en is gelukkig wel gelukt, maar de 404 kwam nog steeds tevoorschijn. ADW heb ik maar verwijderd.
- heb dan Google Chrome verwijderd en terug geïnstalleerd, en Eureka, het werkt. De 404 is verdwenen. Hoop nu maar dat het zo blijft.
Bedankt voor al het advies,
Sara
-
Sony,
Inderdaad, heb ik ondervonden.
Maar, bij het heropstarten van mijn laptop blijkt dat de 404 er terug is!!!
Zal nog eens Google Chrome verwijderen, en dan testen met IE en zien wat er gebeurd.
Laat nog nieuws.
Nog iemand advies ?
Sara
Maar, bij het heropstarten van mijn laptop blijkt dat de 404 er terug is!!!
Zal nog eens Google Chrome verwijderen, en dan testen met IE en zien wat er gebeurd.
Laat nog nieuws.
Nog iemand advies ?
Sara
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Maakt niks uit : juist nog eens geprobeerd in zowel Firefox en Google Chrome en, die laten alletwee dit wetenSaradee schreef:Sony,
Maar, bij het heropstarten van mijn laptop blijkt dat de 404 er terug is!!!![]()
Laat nog nieuws.
Nog iemand advies ?
Sara
Not Found
The requested URL /cursusspaans was not found on this server.
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@Sara
Afwachten op een mogelijke reactie op je mailtje.
Hier lukt het ook niet met de browsers Firefox-Chrome-IE11.
wimo zal wel in Spanje verblijven, en daar lukt het dan wel (zie ook je zoon)?

Afwachten op een mogelijke reactie op je mailtje.
Hier lukt het ook niet met de browsers Firefox-Chrome-IE11.
wimo zal wel in Spanje verblijven, en daar lukt het dan wel (zie ook je zoon)?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Shewa,
Heb even getest met IE11, maar zelfde resutaat, "HTTP 404 niet gevonden" !!!!
pcekspeer, In spanje blijkbaar niet enkel het weer beter
Sara
Heb even getest met IE11, maar zelfde resutaat, "HTTP 404 niet gevonden" !!!!
pcekspeer, In spanje blijkbaar niet enkel het weer beter
Sara
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@Sara
Niet te vergeten...
Ahja!!

en..., en...,

Niet te vergeten...
Ahja!!
en..., en...,
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox