HOE EEN SNELKOPPELING NAAR HET BUREAUBLAD MAKEN MET W 10
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Idefix,
In verkenner (Windows Explorer) rechts klikken op een uitvoerbaar bestand
"kopiëren naar bureaublad".
Met de rechter muisknop klikken op een lege plaats in het bureaublad -->
Nieuw --> Snelkoppeling, daarna via bladeren aanduiden wat men wenst.
of een internet link intypen.
waarom niet ?Blijkbaar kan en met W10 geen snelkoppeling gemaakt worden
In verkenner (Windows Explorer) rechts klikken op een uitvoerbaar bestand
"kopiëren naar bureaublad".
Met de rechter muisknop klikken op een lege plaats in het bureaublad -->
Nieuw --> Snelkoppeling, daarna via bladeren aanduiden wat men wenst.
of een internet link intypen.
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@idefix
sorry, dubbele posting
sorry, dubbele posting
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 20 jul 2016, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Blijkbaar open ik niet met I E........
Op mijn scherm krijg ik R bovenaan de volgende tekens. een boek dan een ster dan 3 lijnen onder elkaar dan een tablet met een stift dan een cirkel met 3 bolletjes en dan 3 puntjes. Als ik op dit laatste klik krijg ik een menu en daarin staat o.a. OPENEN MET IE ; als ik daarop klik krijg dezelfde pagina als eerst en als ik daar dan R op klik krijg ik een menu en daar staat het lijntje Snelkoppeling maken en dat werkt perfect zoals vroeger.
Ik zou dus graag zoals vroeger met I E openen. Vraagje , hoe doe ik dat want in ben een PC Idioot.
Op mijn scherm krijg ik R bovenaan de volgende tekens. een boek dan een ster dan 3 lijnen onder elkaar dan een tablet met een stift dan een cirkel met 3 bolletjes en dan 3 puntjes. Als ik op dit laatste klik krijg ik een menu en daarin staat o.a. OPENEN MET IE ; als ik daarop klik krijg dezelfde pagina als eerst en als ik daar dan R op klik krijg ik een menu en daar staat het lijntje Snelkoppeling maken en dat werkt perfect zoals vroeger.
Ik zou dus graag zoals vroeger met I E openen. Vraagje , hoe doe ik dat want in ben een PC Idioot.
De zon is gratis voor iedereen
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@idefix
sorry, dubbele posting.
sorry, dubbele posting.
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 20 jul 2016, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox