Hallookes nog es,
Op het topic van onze collega's van Essentho wordt het fenomeen LIEFKES aangehaald!!

Zonder aan plagiaat te doen kan ik vermelden dat ik destijds nog "goe single" was!!

Zo moest ik eens met iemand een zending doen naar den Belgiek...amai diene gast was den helen trip over z'en liefke an zeveren.....men liefke dit en men liefke dat!!

Allee op een geven moment zei ik tegen hem...Als we in Eynatten aan de grens komen kunde me U liefke ne keer belle.. Zo gezegd zo gedaan, ik dacht u gaat diene mijne kop niet meer zot draaien......'t werd erger!!

En weer over z'en liefke.dat was mischien de rede dat ik geen goesting daarvoor had??Dan de dag nadien op de terugweg......juist weer van dadde, 't werd zo erg dat ik met die gast aan een cafe stopte voor hem terug te laten bellen.Pfff!!

Dit met gevaar controle MPs
Allee we zijn dan toch nog in Brakel toegekomen....een week lang liep ik met een wijde boog om die gast.....
En dan nog maar niet te spreken an de tafereeltjes aan den telefoon waar ge soms ongewild getuige van was....niet te doen!!
GRTZ,
EMTEEKE