Matekes, eventjes een verduidelijking… Om alle misverstanden te vermijden, en nu wik en weeg ik mijn woorden, want ik wil niemand voor het hoofd stoten.
Iedereen is welkom op de Bokrijkdag, inderdaad hoe meer zielen hoe meer vreugd…
MAAR de plaatsen in
het Koetshuis ’s middags zijn beperkt. Verder kan iedereen naar Bokrijk komen, plaats genoeg !
Het Virali-team ging ervan uit dat het een ontmoetingsdag is voor de mensen die bij regelmaat eens in de oase langskomen. Die namen hebben we geteld en we hebben plaatsen gereserveerd voor een relatief kleine groep (± 35 personen) zodat iedereen met iedereen een praatje kan maken. Daarom ook hebben we de topic “Bokrijk dagje voor de oasevrienden”, bij het “Seniorennet café” geplaatst en niet bij de “Meetings”. Als we een grote meeting wilden organiseren waar iedereen naartoe kon, dan hadden we een ruimere locatie moeten kiezen. Daar is het nu te laat voor, de plaatsen in het Koetshuis zijn reeds gereserveerd...
Daarom willen we eerst de
oaserkes (met partner, in de breedste zin van het woord) de kans geven om in te schrijven en als er dan nog plaats over is, kunnen we ook nog andere mensen inschrijven die mee willen eten ‘s middags. Het menu is trouwens ook beperkt – met een grote groep à la carte eten ging niet. Lief zal de menu’s nog wel op het forum zetten.
Dus nogmaals iedereen is welkom maar voor de “niet-oaserkes” eventjes geduld en graag een pb als je op 25 april mee wil eten ’s middags in het Koetshuis (wie eerst is… maar niet allemaal ineens hé

)
We kijken er naar uit jullie allemaal weer te ontmoeten ! Weer of geen weer, we maken er een fijne dag van !
Het
VIRALI-team