Weerfoto's van de dag
-
pepalien - Lid geworden op: 23 nov 2005, 15:14

prachtig mooie regenboog,nooit gezien
kon hem niet helemaal trekken ,kon niet achteruit
en langs achterop het zelfde moment regen en een mooie zonsondergang

voor de rest van de dag was het grijs
liefs van pepa
Gelukkig zijn is niet een bestemming maar een manier van leven
-
'zonneke' - Lid geworden op: 14 nov 2005, 10:35
robbe schrijft:
Vroeger was het tijdens de ronde van Frankrijk "zoek de muis"
herinner mij daar niets van
maar ik heb wel gevonden:
vlinder op de purperen hei... nee, bloem!..
zoek hiervoren, den boerentoren
en nu.. de zon

ze was er af en toe vandaag en tot nu vanavond!
groetjes
zonneke
Vroeger was het tijdens de ronde van Frankrijk "zoek de muis"
herinner mij daar niets van
maar ik heb wel gevonden:
vlinder op de purperen hei... nee, bloem!..
zoek hiervoren, den boerentoren
en nu.. de zon

ze was er af en toe vandaag en tot nu vanavond!
groetjes
zonneke
Vriendschap zet alles in beweging
-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
De maan, vanavond 23u30
Was te laat voor zowel de zonsopgang als de zonsondergang... te lang naar muiskes gezocht ...

Zonneke :
“…Het "tourkrantje" - met het tourverslag, rituitslag en klassement - rolde reeds op dezelfde dag enkele uren na de ritaankomst van de pers. Het tourkrantje werd luidkeels (crieurs) en al fluitend te koop aangeboden door hiervoor speciaal opgetrommelde jonge snaken,voor velen een welgekomen bijverdienste...
In deze wielercartoons vertolkte Thomas Pips steeds de hoofdrol van professionele ronderenner samen met zijn trouwe vrienden Kilo, 1/4 Kilo en Lange Lo. Deze cartoons werden doorgaans gekenmerkt door het spel "zoekt de muis" met in elke gag een verborgen minuscuul muisje….”
Bron: Wikipedia
Geen weerfoto maar het hoorde vroeger onlosmakend bij de zomer (bij ons thuis toch)

groetjes,
Viv
Was te laat voor zowel de zonsopgang als de zonsondergang... te lang naar muiskes gezocht ...

Zonneke :
“…Het "tourkrantje" - met het tourverslag, rituitslag en klassement - rolde reeds op dezelfde dag enkele uren na de ritaankomst van de pers. Het tourkrantje werd luidkeels (crieurs) en al fluitend te koop aangeboden door hiervoor speciaal opgetrommelde jonge snaken,voor velen een welgekomen bijverdienste...
In deze wielercartoons vertolkte Thomas Pips steeds de hoofdrol van professionele ronderenner samen met zijn trouwe vrienden Kilo, 1/4 Kilo en Lange Lo. Deze cartoons werden doorgaans gekenmerkt door het spel "zoekt de muis" met in elke gag een verborgen minuscuul muisje….”
Bron: Wikipedia
Geen weerfoto maar het hoorde vroeger onlosmakend bij de zomer (bij ons thuis toch)

groetjes,
Viv