VOOR JACKIE (CHATROOM 1)
-
Omaha - Lid geworden op: 12 dec 2005, 20:53
Hey jackie,
Toevallig reed ik juist achter die auto, die stopte hier en dus ben ik gevolgd !

Fijne dag toegewenst !
Dikke kussen.
Liefs
Omaha.
Toevallig reed ik juist achter die auto, die stopte hier en dus ben ik gevolgd !

Fijne dag toegewenst !
Dikke kussen.
Liefs
Omaha.
Vriendschap gaat niet over wie je het langst kent... maar over diegene die kwam en nooit meer van je zijde week.
-
Jackieprutske - Lid geworden op: 30 mei 2008, 22:28
lieve chatters eerst nog hartelijk dank voor julie steun
met deze laat ik julie weten dat ik vandaag bij een oogarts ben geweest voor 2de advies spijtig genoeg kunnen ze me ni meer helpen men netvlies is te veel aangetast en achter ogen sterft alles uit , ik probeer het te aanvaarden maar lukt me niet . maar weet dat ik julie steun heb julie men vrienden wens julie een prettig weekend nog kusjes en knuffels
jackie
met deze laat ik julie weten dat ik vandaag bij een oogarts ben geweest voor 2de advies spijtig genoeg kunnen ze me ni meer helpen men netvlies is te veel aangetast en achter ogen sterft alles uit , ik probeer het te aanvaarden maar lukt me niet . maar weet dat ik julie steun heb julie men vrienden wens julie een prettig weekend nog kusjes en knuffels
jackie
-
bagheera - Lid geworden op: 21 dec 2004, 14:43
Hey Jackie
Verdorie ! Het is niet eerlijk hé meisje
Je mag zeker weten dat je onze steun hebt, en altijd hier voor een babbel als je die moest nodig hebben !
Ik wens je heel veel sterkte en een hele dikke kus en knuffel !
xxxxx bagheera
Verdorie ! Het is niet eerlijk hé meisje
Je mag zeker weten dat je onze steun hebt, en altijd hier voor een babbel als je die moest nodig hebben !
Ik wens je heel veel sterkte en een hele dikke kus en knuffel !
xxxxx bagheera
enjoy life! this is not a rehersal !