Zelfdoding echtgenoot - Noodkreet
-
liapia - Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Hallo, Nine, Riekske en SDW,
Vandaag is het toch een beetje gegaan, de dag is weeral bijna voorbij, wat een opluchting. Nu proberen te slapen hé, hoop dat het lukt.
Voor de rest niet zoveel te beweren, dan alleen altijd hetzelfde hé, moeilijk, moeilijk en nog eens moeilijk, ik kan enkel maar in herhaling vallen, want van dat nare gevoel en dat verdriet raak ik niet zo vlug af.
Voor jullie ook nog een aangename avond en straks lekker slapen !
Dikke nachtzoen,
Lia
Vandaag is het toch een beetje gegaan, de dag is weeral bijna voorbij, wat een opluchting. Nu proberen te slapen hé, hoop dat het lukt.
Voor de rest niet zoveel te beweren, dan alleen altijd hetzelfde hé, moeilijk, moeilijk en nog eens moeilijk, ik kan enkel maar in herhaling vallen, want van dat nare gevoel en dat verdriet raak ik niet zo vlug af.
Voor jullie ook nog een aangename avond en straks lekker slapen !
Dikke nachtzoen,
Lia
Eenzaam hart
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Lia,
je kan niet geloven hoe fijn we het vinden om toch af en toe te horen dat je wat positieve dingen beleefd! Het steekt schril af tegenover wat je nog allemaal te verwerken hebt, dat weet ik wel.
Ik had soms ook het gevoel dat ik niks positief mocht schrijven omdat men anders zou denken, oef.. het gaat beter...
Nee, de momenten van verdriet en verwerking zijn er nog steeds! Maar je zal zelf ook wel stilaan merken dat er zich soms wat dingen voordoen die nieuw voor je zijn en waar je nu anders van gaat genieten!
En geloof me of niet, maar er zal een moment komen dat je aan een hele restyling gaat beginnen... maar dat is voor later...
Ik weet niet hoe ver je staat met de verwerking van de wijze waarop je lieve Cor van je is heen gegaan... lukt dat een beetje... of is het nog onoverkomenlijk voor jou? Dat maakt alles natuurlijk wel wat erger bij jou, maar ik kan nooit geloven dat het de bedoeling was van Cor om jou te kwetsen, ik zou eerder het tegendeel denken! Maar dat is wel moeilijk te begrijpen voor jou hé. Maar geloof me, met de hulp van Cor zal je op een gegeven moment hierin wel gemoedsrust vinden, daar twijfel ik niet aan.
Je zal nu stilaan uit die donkere mistige periode geraken, geef alles nog zijn tijd... maar het zal je lukken! En dan pas zal je Cor misschien een beetje meer gaan begrijpen...
Lieve Lia, het klinkt misschien allemaal wat zwaar, maar je ziet ook dat hier veel mensen zijn die erg om je verdriet zijn begaan... iedereen wil je helpen, troosten, bemoedigen... we hebben maar een betrachting... je door deze moeilijke periode heen te helpen...
We hopen dat je af en toe toch wat rust vindt en dat je deze nacht goed door komt... trouwens je zal binnenkort wel iets vinden om die nachten wat draaglijker te maken... Voor mij was dat een MP3 spelertje waar muziek op stond met aangrijpende teksten..; ik zat er steevast bij te wenen, maar viel daar toch mee in slaap... het verdreef tenminste nog die muizenissen uit mijn hoofd die jou nu ook parten spelen...
En eerlijk gezegd... als ik nu alleen ben in Limburg gebruik ik dat nog om in slaap te geraken...
Lia, probeer nu de nodige rust te vinden, morgen zijn er weer nieuwe uitdagingen, en hopelijk zijn ze nu wat positiever!
Veertje & Falcon
je kan niet geloven hoe fijn we het vinden om toch af en toe te horen dat je wat positieve dingen beleefd! Het steekt schril af tegenover wat je nog allemaal te verwerken hebt, dat weet ik wel.
Ik had soms ook het gevoel dat ik niks positief mocht schrijven omdat men anders zou denken, oef.. het gaat beter...
Nee, de momenten van verdriet en verwerking zijn er nog steeds! Maar je zal zelf ook wel stilaan merken dat er zich soms wat dingen voordoen die nieuw voor je zijn en waar je nu anders van gaat genieten!
En geloof me of niet, maar er zal een moment komen dat je aan een hele restyling gaat beginnen... maar dat is voor later...
Ik weet niet hoe ver je staat met de verwerking van de wijze waarop je lieve Cor van je is heen gegaan... lukt dat een beetje... of is het nog onoverkomenlijk voor jou? Dat maakt alles natuurlijk wel wat erger bij jou, maar ik kan nooit geloven dat het de bedoeling was van Cor om jou te kwetsen, ik zou eerder het tegendeel denken! Maar dat is wel moeilijk te begrijpen voor jou hé. Maar geloof me, met de hulp van Cor zal je op een gegeven moment hierin wel gemoedsrust vinden, daar twijfel ik niet aan.
Je zal nu stilaan uit die donkere mistige periode geraken, geef alles nog zijn tijd... maar het zal je lukken! En dan pas zal je Cor misschien een beetje meer gaan begrijpen...
Lieve Lia, het klinkt misschien allemaal wat zwaar, maar je ziet ook dat hier veel mensen zijn die erg om je verdriet zijn begaan... iedereen wil je helpen, troosten, bemoedigen... we hebben maar een betrachting... je door deze moeilijke periode heen te helpen...
We hopen dat je af en toe toch wat rust vindt en dat je deze nacht goed door komt... trouwens je zal binnenkort wel iets vinden om die nachten wat draaglijker te maken... Voor mij was dat een MP3 spelertje waar muziek op stond met aangrijpende teksten..; ik zat er steevast bij te wenen, maar viel daar toch mee in slaap... het verdreef tenminste nog die muizenissen uit mijn hoofd die jou nu ook parten spelen...
En eerlijk gezegd... als ik nu alleen ben in Limburg gebruik ik dat nog om in slaap te geraken...
Lia, probeer nu de nodige rust te vinden, morgen zijn er weer nieuwe uitdagingen, en hopelijk zijn ze nu wat positiever!
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
HEEL ERG MOOI GESCHREVEN FALCON
IK HERRINNER MIJ WEER GOED AAN JOU TIJD
IK VOEL JOU VERDRIET EN PIJN NET ALS TOEN
EN DAT IS AL FF GELEDEN HE LIEVERD
WAT HEB IK ALLES GEDAAN OM JOU TE MOETEN HOREN
EN HOE BLIJ IK WAS ALS JE MIJ ANTWOORDEN
DAN WAS IK ZO ERG BLIJ EN OPGELUCHT
DIT HERHAALD ZICH NU LIEVE LIA
IK ZIT NU VOOR HET ZELFDE
HEEL RAAR MAAR OOK FIJN
EN WAAROM FIJN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMDAT FALCON NU ANDERS ANTWOORDT ALS VOOR JAREN
DAT VOELD ZO ERG FIJN AAN
DIE FALCON VAN TOEN EN FALCON VAN NU
JA IK GELOOF ERIN ,ECHT WAAR MEISJE
HET VOORBEELD GEEFT FALCON EN VEERTJE JOU
HET IS EEN DRIEHOEK GEWORDEN
EN IK RIEKSKE ZIT ERTUSSEN ZOALS VOOR JAREN !!!!!!!!!!!!!!!
EERLIJK GEZEGT LIEVE LIA VOEL IK DAT JIJ OOK UIT DIT ZWART GAT KOMT
EN GELOOF MIJ JE DOET HET ZELF
MET ONS IN DE ACHTERGROND
MENSEN DIE JOU STEUNEN VAN ALLE KANTEN
EN JE PAKT HET AAN MET VOLLE HANDEN
HEERLIJK LIEVE SCHAT NIET ALLEEN OP DEZE GROTE WERELD
EN COR DIE LIEVERD KIJKT MEE HOOR!!!!!!!!
KIJK EENS OP DE FOTO IN ZIJN OGEN MAATJE
IK HEB HET OOK GEDAAN
HIJ BESCHERMT JOU ZEKER WETEN
ECHT ALS IK FALCON LEES ,VOEL IK MIJ BLIJ
HIJ KWAM UIT HET ZWARTE GAT GEKROPEN
OH WAS BEN IK BLIJ
KIJK LIEVE SCHAT IK GEEF JOU EEN STUKJE BEWIJS
DIT WAS TOEN DE BABBELTJES BIJ MIJ WAREN
EN DAT MAAKTE MIJ BLIJ

FALCON BEDANKTE ZICH BIJ MIJ
WAT IK MET LIEFDE HEB GEDAAN
HEM HELPEN TROOSTEN STEUNEN ER ZIJN VOOR HEM IN ZWARE
TIJDEN
EN DAT IS LIEVERD WAT JE VAN DE BABBELTJES KRIJGT
DAAROM HOU IK ZO ERG VEEL VAN MIJN BABBELTJES
LIEVERD HET IS EEN LANGE BRIEF MAAR LEES HEM MAAR GOED
EENS KOMT DE DAG EN JE ZAL ZIEN LIEVEKE
WIJ HALEN JOU OOK UIT DIE DIEPE PUT
ZEKER WETEN
BLIJF IN DE MENSEN GELOVEN DIE JOU STEUNEN
EN DAT ZIJN ER VELE ,HOU DIE VAST
EN VERTEL HET COR ,EN HIJ ZAL ERG BLIJ ZIJN
DAG LIEVE SCHAT EEN DIKKE KNUFFEL VAN RIEKSKE
EN TOT LATER MAATJE
DAG LIA
KNUFFEL VOOR JOU KINDER

IK HERRINNER MIJ WEER GOED AAN JOU TIJD
IK VOEL JOU VERDRIET EN PIJN NET ALS TOEN
EN DAT IS AL FF GELEDEN HE LIEVERD
WAT HEB IK ALLES GEDAAN OM JOU TE MOETEN HOREN
EN HOE BLIJ IK WAS ALS JE MIJ ANTWOORDEN
DAN WAS IK ZO ERG BLIJ EN OPGELUCHT
DIT HERHAALD ZICH NU LIEVE LIA
IK ZIT NU VOOR HET ZELFDE
HEEL RAAR MAAR OOK FIJN
EN WAAROM FIJN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMDAT FALCON NU ANDERS ANTWOORDT ALS VOOR JAREN
DAT VOELD ZO ERG FIJN AAN
DIE FALCON VAN TOEN EN FALCON VAN NU
JA IK GELOOF ERIN ,ECHT WAAR MEISJE
HET VOORBEELD GEEFT FALCON EN VEERTJE JOU
HET IS EEN DRIEHOEK GEWORDEN
EN IK RIEKSKE ZIT ERTUSSEN ZOALS VOOR JAREN !!!!!!!!!!!!!!!
EERLIJK GEZEGT LIEVE LIA VOEL IK DAT JIJ OOK UIT DIT ZWART GAT KOMT
EN GELOOF MIJ JE DOET HET ZELF
MET ONS IN DE ACHTERGROND
MENSEN DIE JOU STEUNEN VAN ALLE KANTEN
EN JE PAKT HET AAN MET VOLLE HANDEN
HEERLIJK LIEVE SCHAT NIET ALLEEN OP DEZE GROTE WERELD
EN COR DIE LIEVERD KIJKT MEE HOOR!!!!!!!!
KIJK EENS OP DE FOTO IN ZIJN OGEN MAATJE
IK HEB HET OOK GEDAAN
HIJ BESCHERMT JOU ZEKER WETEN
ECHT ALS IK FALCON LEES ,VOEL IK MIJ BLIJ
HIJ KWAM UIT HET ZWARTE GAT GEKROPEN
OH WAS BEN IK BLIJ
KIJK LIEVE SCHAT IK GEEF JOU EEN STUKJE BEWIJS
DIT WAS TOEN DE BABBELTJES BIJ MIJ WAREN
EN DAT MAAKTE MIJ BLIJ

FALCON BEDANKTE ZICH BIJ MIJ
WAT IK MET LIEFDE HEB GEDAAN
HEM HELPEN TROOSTEN STEUNEN ER ZIJN VOOR HEM IN ZWARE
TIJDEN
EN DAT IS LIEVERD WAT JE VAN DE BABBELTJES KRIJGT
DAAROM HOU IK ZO ERG VEEL VAN MIJN BABBELTJES
LIEVERD HET IS EEN LANGE BRIEF MAAR LEES HEM MAAR GOED
EENS KOMT DE DAG EN JE ZAL ZIEN LIEVEKE
WIJ HALEN JOU OOK UIT DIE DIEPE PUT
ZEKER WETEN
BLIJF IN DE MENSEN GELOVEN DIE JOU STEUNEN
EN DAT ZIJN ER VELE ,HOU DIE VAST
EN VERTEL HET COR ,EN HIJ ZAL ERG BLIJ ZIJN
DAG LIEVE SCHAT EEN DIKKE KNUFFEL VAN RIEKSKE
EN TOT LATER MAATJE
DAG LIA
KNUFFEL VOOR JOU KINDER

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Lieve Riekske en Falcon,
Fijn dat ik vanmorgen al een SMS-ke van jou kreeg, Riekske, dat deed goed.
Vannacht was het weer even moeilijk. Ik werd rond 4 u wakker in volle paniek en voor ik terug in slaap raakte zijn er wel 2 uur voorbijgegaan. Tegen de morgen dan terug ingedommeld en dan was het haasten natuurlijk tegen de kapster kwam.
Mijn haren zijn er nu weer een stukje af en hopelijk ook een klein beetje van het verdriet, alhoewel ....
Ik heb me daarjuist weer héél erg boos moeten maken aan de telefoon, ik kreeg weer van die absurde rekeningen die niet klopten vanwege Integan. Ik krijg er de kriebels van dat die mensen niets goed kunnen doen van de eerste keer en dan schrijven ze me nog aan met Meneer.
't Is misschien wel omdat ik nogal een perfectionnistje ben dat ik me daar zo aan erger, maar ik heb mijn werk vroeger op kantoor ook altijd goed moeten doen en ik vind dat anderen dat dan ook maar moeten doen.
Ik heb ook nog hele mooie bloemen gaan kopen voor op Cors graf en die ga ik er seffens opzetten. Er staat nog wel geen zerk, maar dat komt nog. Ondertussen is zijn grafje toch een beetje mooier zo hé.
Tot straks dan misschien en hele dikke zoenen voor al mijn lieverds van Sennet.
Liefs,
Lia
Fijn dat ik vanmorgen al een SMS-ke van jou kreeg, Riekske, dat deed goed.
Vannacht was het weer even moeilijk. Ik werd rond 4 u wakker in volle paniek en voor ik terug in slaap raakte zijn er wel 2 uur voorbijgegaan. Tegen de morgen dan terug ingedommeld en dan was het haasten natuurlijk tegen de kapster kwam.
Mijn haren zijn er nu weer een stukje af en hopelijk ook een klein beetje van het verdriet, alhoewel ....
Ik heb me daarjuist weer héél erg boos moeten maken aan de telefoon, ik kreeg weer van die absurde rekeningen die niet klopten vanwege Integan. Ik krijg er de kriebels van dat die mensen niets goed kunnen doen van de eerste keer en dan schrijven ze me nog aan met Meneer.
't Is misschien wel omdat ik nogal een perfectionnistje ben dat ik me daar zo aan erger, maar ik heb mijn werk vroeger op kantoor ook altijd goed moeten doen en ik vind dat anderen dat dan ook maar moeten doen.
Ik heb ook nog hele mooie bloemen gaan kopen voor op Cors graf en die ga ik er seffens opzetten. Er staat nog wel geen zerk, maar dat komt nog. Ondertussen is zijn grafje toch een beetje mooier zo hé.
Tot straks dan misschien en hele dikke zoenen voor al mijn lieverds van Sennet.
Liefs,
Lia
Eenzaam hart
-
DAG LIEVERD
JA MEISJE DAT IS ZO ERG ALS ZE JOU ZO
AANSPREKEN
MAAR IK KEN DAT IK KRIJG STEEDS BRIEVEN VOOR BORST
ONDERZOEK
IK ERGER MIJ IEDER JAAR WEER
ZE WETEN ONDERHAND GOED WAT LOOS IS
EN HEB EEN BOZE BRIEF GESCHREVEN
WANT DAT DOET ERG PIJN
HOPELIJK HOUD HET NU OP
LIEVERD GA FIJN NAAR COR
PRAAT FF LEKKER MET HEM
DAN ZAL JE DAG BETER GAAN ,ECHT JE ZAL HET MERKEN
LIEVEKE
STERKTE MAATJE ,IK DENK AAN JOU
LIEFS RIEKSKE
DAG LIA KNUF
JA MEISJE DAT IS ZO ERG ALS ZE JOU ZO
AANSPREKEN
MAAR IK KEN DAT IK KRIJG STEEDS BRIEVEN VOOR BORST
ONDERZOEK
IK ERGER MIJ IEDER JAAR WEER
ZE WETEN ONDERHAND GOED WAT LOOS IS
EN HEB EEN BOZE BRIEF GESCHREVEN
WANT DAT DOET ERG PIJN
HOPELIJK HOUD HET NU OP
LIEVERD GA FIJN NAAR COR
PRAAT FF LEKKER MET HEM
DAN ZAL JE DAG BETER GAAN ,ECHT JE ZAL HET MERKEN
LIEVEKE
STERKTE MAATJE ,IK DENK AAN JOU
LIEFS RIEKSKE
DAG LIA KNUF
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
MAGDA* - Lid geworden op: 05 okt 2007, 23:45
HEY LIA
het is even geleden dat ik hier ben geweest maar heb wel alles gelezen
ik ben blij te lezen dat je toch al een activitet mee doet en wandelen dat verrijkt de geest ik doe het ook graag
Lia ik heb het moeilijk gehad met het overgaan van mijn vader daar hij op jonge leeftijd is gegaan ,wel ik nam een foto van hem en ik vertelde alle dagen tegen hem wat er die dag was gebeurd en dat deed mij goed en ik voelde echt zijn aanwezigheid en nu nog als ik er mij voor openstel dan voel ik mijn moeder heel dicht bij mij en zeker als ik het moeilijk heb je moet maar eens rond kijken (veronderstelling)er is een kaars aan het branden spreek hem aan en het vlammetje zal beginnen flikkeren
Lia ik weet dat je het nog heel moeilijk hebt het is bij u meer het waarom die vraag elke keer wel ik ga je een pb sturen en zeggen wat onze kennis heeft gedaan voor het te weten te komen en eens ze het wist heeft ze er ook vrede mee genomen
Lia ik wens je nog heel veel sterkte en geef je een dikke knuffel

macca (magda)
het is even geleden dat ik hier ben geweest maar heb wel alles gelezen
ik ben blij te lezen dat je toch al een activitet mee doet en wandelen dat verrijkt de geest ik doe het ook graag
Lia ik heb het moeilijk gehad met het overgaan van mijn vader daar hij op jonge leeftijd is gegaan ,wel ik nam een foto van hem en ik vertelde alle dagen tegen hem wat er die dag was gebeurd en dat deed mij goed en ik voelde echt zijn aanwezigheid en nu nog als ik er mij voor openstel dan voel ik mijn moeder heel dicht bij mij en zeker als ik het moeilijk heb je moet maar eens rond kijken (veronderstelling)er is een kaars aan het branden spreek hem aan en het vlammetje zal beginnen flikkeren
Lia ik weet dat je het nog heel moeilijk hebt het is bij u meer het waarom die vraag elke keer wel ik ga je een pb sturen en zeggen wat onze kennis heeft gedaan voor het te weten te komen en eens ze het wist heeft ze er ook vrede mee genomen
Lia ik wens je nog heel veel sterkte en geef je een dikke knuffel

macca (magda)
-

LIEVE LIA
HIER MET RIEKSKE
HOE WAS JE DAG VANDAAG LIEVERD
BEN JE ER WAT DOORGEKOMEN
NU KOMT WEER DIE AVOND ,MAAR WEET DAT JE IN GEDACHTEN BIJ MIJ BENT
IK WENS JE GOEDE AVOND MEISKE
EN LEG MIJN ARM OM JOU HEEN
LIEFS RIEKSKE
DAG LIA
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Lieve Macca en Riekske,
Vandaag was het weer moeilijk. Ben naar het kerkhof gegaan om nieuwe bloemen te zetten en ik weet niet wat het was, maar ik kon er echt niet lang blijven, het deed té veel pijn. Ik moest rap terug weg, alhoewel ik de vorige dagen echt lang bij Cor ben gebleven, maar vandaag ging het niet.
Ik heb ook de verzekering van de auto opgezegd en de nummerplaat teruggestuurd vandaag, en dat deed weeral zo'n zeer, weeral afscheid nemen van iets wat Cor zo dierbaar was, zijn auto.
Mijn zoon, Frank, rijdt hier nu wel verder mee, maar dat doet zo raar als ik naast hem in die auto zit en te weten dat het niet mijn ventje is... zo moeilijk allemaal.
En zo moet ik altijd maar van meer zaken beginnen afscheid nemen, het is precies altijd of ik Cor verloochen, maar wat moet ik anders doen. Ik probeer het zoveel mogelijk , maar het zal nog hééél lang duren vooraleer ik afstand kan doen van alles, het is net of hij binnen een tijdje weer terug zal komen, ik kan nog altijd niet geloven dat het niet zo is. Dat kan toch niet !
En vandaag zijn er al zoveel ziekenwagens voorbijgereden hier en als ik die hoor dan stokt mijn adem en krijg ik kippenvel, want dan denk ik weer terug aan die verschrikkelijke dag. Ik kan het gewoon niet meer horen !
Sorry, maar ik heb het weer zo moeilijk hé, ik word hier allemaal zo radeloos van.
Ik ga nog maar eens buiten een wandelingetje doen, want ik zit toch weer de ganse avond alleen en ik moet er even uit.
Nog dikke zoen voor jullie allemaal !
Liefs,
Lia
Vandaag was het weer moeilijk. Ben naar het kerkhof gegaan om nieuwe bloemen te zetten en ik weet niet wat het was, maar ik kon er echt niet lang blijven, het deed té veel pijn. Ik moest rap terug weg, alhoewel ik de vorige dagen echt lang bij Cor ben gebleven, maar vandaag ging het niet.
Ik heb ook de verzekering van de auto opgezegd en de nummerplaat teruggestuurd vandaag, en dat deed weeral zo'n zeer, weeral afscheid nemen van iets wat Cor zo dierbaar was, zijn auto.
Mijn zoon, Frank, rijdt hier nu wel verder mee, maar dat doet zo raar als ik naast hem in die auto zit en te weten dat het niet mijn ventje is... zo moeilijk allemaal.
En zo moet ik altijd maar van meer zaken beginnen afscheid nemen, het is precies altijd of ik Cor verloochen, maar wat moet ik anders doen. Ik probeer het zoveel mogelijk , maar het zal nog hééél lang duren vooraleer ik afstand kan doen van alles, het is net of hij binnen een tijdje weer terug zal komen, ik kan nog altijd niet geloven dat het niet zo is. Dat kan toch niet !
En vandaag zijn er al zoveel ziekenwagens voorbijgereden hier en als ik die hoor dan stokt mijn adem en krijg ik kippenvel, want dan denk ik weer terug aan die verschrikkelijke dag. Ik kan het gewoon niet meer horen !
Sorry, maar ik heb het weer zo moeilijk hé, ik word hier allemaal zo radeloos van.
Ik ga nog maar eens buiten een wandelingetje doen, want ik zit toch weer de ganse avond alleen en ik moet er even uit.
Nog dikke zoen voor jullie allemaal !
Liefs,
Lia
Eenzaam hart
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede avond Lia,ik hoop dat je genoten hebt van je avondwandelingetje..
Ik wens je een rustige avond en vooral een heel goede nacht..
En als ik vanavond een sterretje zie pinkelen aan de hemel dan weet ik dat het Cor is en
ik even naar hem.liefs
Jadi
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Gast
goede avond lieve lia,
ik hoop dat je avondwandeling je een beetje zal goed doen,
ja veel dingen zullen nog heel moeilijk zijn lieverd, het is altijd afscheid nemen van iets, die je zo dierbaar was,
Ik hoop dat je nacht een beetje goed mag zijn,
ik hoop het van ganse harte,
lieverd heel veel sterkte,
dikke knuffel en twee armen om je heen, ik wil je verdriet een beetje verlichten.
wel te rusten lieve schat,
liefs nine.
ja veel dingen zullen nog heel moeilijk zijn lieverd, het is altijd afscheid nemen van iets, die je zo dierbaar was,
dikke knuffel en twee armen om je heen, ik wil je verdriet een beetje verlichten.
liefs nine.
-
Gast
goede avond lieve lia,
liefs nine.
liefs nine.
-
Gast
goede avond lieve lia,
liefs nine.
liefs nine.
-
Gast
sorry lia ik zie dat je het 3 maal hebt gekregen,
de pc deed het niet, en heb er op geklikt, en zo heb je het 3 maal,
sorry sorry,
liefs nine.
de pc deed het niet, en heb er op geklikt, en zo heb je het 3 maal,
sorry sorry,
liefs nine.