Zelfdoding echtgenoot - Noodkreet

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.
Gast

20 mei 2009, 17:57

lieve lia

Ik wens je een betere nacht lieverd, zal wel zwaar zijn om een collega van Cor in huis te hebben, maar je kan over Cor praten, en dat is ook fijn.

Mooi van Frank om je morgen mee te nemen op sleeptouw, dan kan je niet piekeren, en zit je op zo een dag niet alleen.

Ik moet morgen een halve dag naar een oudje, wat eten maken enz,
en s'middag komt de zoon en de schoondochter van Oostakker, me nog even gedag zeggen voor ik vertrek.

Vrijdag met pa naar het ziekenhuis naar Brugge, om een inspuiting Avastin in zijn ogen, ben ook weer uren zoet.
en dan koffers pakken en weg wezen, stuur je wel een berichtje op de GSM als ik goed ben aangekomen.

lia maak er samen morgen maar een fijne dag van, tesamen met Frank.
en vergeet je cavia niet!!!

ben stout he lia, maar je kent me al een beetje,

lieverd een dikke knuffel en twee armen om je heen,

liefs nine.

liapia

21 mei 2009, 00:32

Lieve Nine,
Lieve SDW,

Goed hé, Nine, dat je er tussenuit kan. Ik hoop dat je een fantastisch verblijf hebt en mooi weer, maar dat zal wel hé.
Hopelijk gaat het na de behandeling ook weer wat beter met je pa, maar met jouw goede zorgen erbij kan dat echt niet missen hé.

't Is wel meegevallen vanavond met de collega van Cor, soms was het wel emotioneel maar tegelijkertijd ook erg aangenaam om te horen hoe Cor eigenlijk op het werk was, want dat weet ik eigenlijk toch zo niet hé. Ik weet in alle geval wel dat hij daar ook heel erg geliefd was. Ik heb ook nog een paar hartverwarmende kaartjes gekregen van de andere collega's van België en ook van Nederland en het doet wel goed om te weten dat ze toch nog altijd aan Cor denken en dat ze mij op hun manier dan toch ook nog hun steun willen geven, heel fijn.

Onze Fluffy (cavia) is een gekkerd hoor, wat voor toeren die 's avonds allemaal uithaalt, 't is echt plezant om dat beestje een tijdje gade te slaan, echt een schatje.

Morgen dan een beetje de kunsttoer op samen met onze Frank en nog een paar kameraden van hem, dus ik zal dan ook wel weer verzet hebben hé.

Ik ga proberen nu wat te slapen en moest ik je niet meer horen ondertussen, dan wens ik je een heel behouden aankomst in Bella Italia en geniet er met volle teugen van , Danine !

Ik heb het olifantje ook al gezien op beelden op de TV, zo'n klein prutske en hoe omzichtig de moeder er mee omgaat, da's echt heel mooi hé SDW.
Hopelijk dat ze nu mag opgroeien tot een grote sterke kanjer, maar onze mensen van de Antwerpse Zoo zullen daar zeker wel voor zorgen. En jij zal ook wel op tijd gaan supporteren zeker, want ik heb al menen te lezen dat je nogal vaak een bezoekje brengt aan de Zoo.

Allez voor iedereen slaapwel, ik ga ook een poging ondernemen.

Liefs,
Lia
Eenzaam hart

falcon1

21 mei 2009, 11:13

Hey Lia,

wat kunnen slapen mag ik hopen...
Sorry dat ik er wat minder kon zijn, maar Veertje houdt me wel op de hoogte.

Vandaag op kunsttour, dan zal je je bezigheid wel hebben, en kan je nog eens bijpraten... Maar anderzijds weer een stapje in de goede richting... af en toe eens dingen waar je naar uit kijkt... later zal je er meer kunnen van genieten hoor... nu zullen er nog wel andere dingen door je hoofd spoken hé...

En zo'n diertje in huis, je kan niet geloven wat zoiets kan betekenen... Ik had toen ons Betty, een kater, maar die hield me ook altijd bezig en ik had iets om voor te zorgen... anderzijds kreeg ik er veel liefde van terug...

Ik ben nu wel echt benieuwd hoe je dag verlopen is... maar dat zullen we straks wel vernemen hoop ik...

Liefs

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

RIEKSKE

21 mei 2009, 11:19

GOEDE MORGEN LIEVE LIA
IS WEL LAAT MAAR IK HAD GEEN INTERNET
LIEVERD IK WENS JOU GOEDE DAG VANDAAG
HET ZONNEKE IS ER
EN GING HET EEN BEETJE MET COLLEGA VAN JOU COR MEISKE ?
JA DAT ZIJN VAN DIE DINGEN

LIEVE NINE WANNEER BEN JIJ WEG LIEVERD ??

EN JE HOEFD MIJ NIET TERIG TE MAILEN LIA
IK WIL GEWOON FF KONTAKT MET JOU MAKEN
TOT LATER LIEVEKE
IK ZIT FF IN DRUKKE PERIODE
STRAKS KAN IK HET FF NIET MEER
KNUFFIE RIEKSKE
DAG LIA
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

liapia

21 mei 2009, 15:36

Hallo, lieve schatte van me,

Ben juist terug. Samen met Frank (zijn maten gingen toch niet mee) ben ik naar een open deur-dag geweest van een kunstatelier geleid door een van de buurvrouwen hier. Het was heel interessant. Wij hadden hier al twee schilderijen en een beeldje van die kunstenares in huis staan, Cor hield daar ook heel erg van. Spijtig dat hij er vandaag niet meer bij kon zijn, want hij had het zeker en vast ook heel mooi gevonden.
Het was aangenaam er nog eens rond te lopen, maar ja dat gemis blijft natuurlijk altijd hé en dat doet wel pijn, maar ik zal er inderdaad aan moeten wennen.

Ik heb seffens nog een beetje werk met het invullen van de laatste belastingsaangifte; deze van ons moeke deze keer. Dan zijn weer alle plichtplegingen gebeurd voor vandaag, en nu mogen ze me weer een beetje met rust laten met hun paperassenwinkel !

Lieve Riekske, jij bent toch ook - ondanks alles - een drukke bij, me dunkt. Ik heb je SMS-ke daarjuist goed ontvangen, ik kwam juist terug binnen ! Het gaat dus wel vandaag, ik heb gezelschap van onze Frank de ganse dag en die lieverd doet toch zo z'n best voor mij, ik ben zo blij dat ik hem heb. Binnenkort moet ik hem wel voor een 4-tal weken missen als hij naar zijn vriendin in Duitsland gaat, maar ik moet me er maar doorheen slaan hé. Ik hoop wel dat ik dan veel omhanden zal hebben, zodat ik dan niet teveel zal moeten dubben.

Ik hoop dat jullie allemaal een schitterend weekend zullen hebben, 't is er mooi weer voor hé, profiteren jullie er maar dubbel en dik van !

Ik begin nu maar weer aan de nodige administratie, dan is dat ook weer in orde.

Dikke zoen voor jullie allemaal.

Lia
Eenzaam hart

RIEKSKE

21 mei 2009, 15:59

FIJN LIEVE SCHAT
DAT JE BERICHT ONTVANGE HEBT
EN GOED DAT FRANK BIJ JOU IS
LIEVERD HET HEEFT TIJD NODIG ,IK KAN HET GELOVEN
DIKKE KNUFFEL VAN RIEKSKE
OOK VOOR JE KINDEREN
DAG LIA
en hele dikke traan
Gast

21 mei 2009, 20:06

Hallo lia,

In je schrijven klink je positief, blij dat je dag goed was, al mis je Cor heel erg, en het besef dat je nu alles alleen moet doen,

maar vanavond als het stil is en je niets meer te doen hebt, komt alles weer erg naar boven, sterkte lieve meid, het moet zijn tijd hebben, en met veel geduld, zal het eens beter gaan, je ziet het aan falcon en veertje,
twee lieve mensen, die kunnen ervan meepraten.

en nu voor enkele dagen de cavia, dat breng ook wat leven in huis, je kan er tegen praten, en naar zijn gekke sprongen kijken.

lieverd ik wens je een goede nachtrust,

een dikke knuffel en twee armen om je heen,

heel veel liefs

nine.

liapia

21 mei 2009, 22:10

Allerliefste Nine,

Inderdaad mijn dag was goed, maar nu zit ik weer eens zo diep. Vreemd is dat, maar het valt zo ineens "out of the blue" op je hoofd en dat verdriet is zo verschrikkelijk intens, haast ondraaglijk.

Ik tracht me ook wel op te trekken aan hetgeen Veertje en Falcon mij vertellen, zij hebben enorm geluk gehad dat ze mekaar hebben gevonden en ik hoop dat ze samen heel lang gelukkig zullen kunnen zijn en blijven.

Ik zorg ondertussen goed voor onze Fluffy, da's een echte acrobaat, maar hij heeft wel zijn nachtelijke uurtjes natuurlijk, maar ja 't is niet voor niks een nachtdier hé.

Voor jou, lieve Nine, nog een goede nacht en veel geluk met de behandeling van de papa hé, en dan foetsie ...... geniet ervan !

Liefs,

Lia
Eenzaam hart

RIEKSKE

22 mei 2009, 06:40

LIEVERD KOM JOU GOEDE MORGEN WENSEN
EN EEN GOEDE DAG HOPELIJK
Afbeelding
en hele dikke traan
Gast

22 mei 2009, 09:14

Hallo goede morgen riekske,

was uitgelogd op forum geraakte er niet meer in,
heb een beetje gewacht, en nu aanvaarde die me terug,
raar he,
hoe is het lieverd, gaat het een beetje,
ik laat je wel wat weten als ik goed ben aangekomen,
maar doe er 2 dagen over, ik heb geen haast he.
voor jou zijn het slechte vooruitzichten he lieverd,
maar kop op, daarna denk ik beter.
vandaag nog met pa naar het ziekenhuis, zal tegen de avond zijn als ik terug ben,
lieverd wens je een mooie en zonnige dag toe,

knuffel liefs

nine.
Gast

22 mei 2009, 09:21

lia

tot mijn grote spijt staat dat bericht bij jou en niet bij riekske,
heb hier wat problemen met de pc gehad, en jaag me nu wel wat op,
wilde jullie nog effe zien, en zit krap in mijn tijd,

sorry sorry hoor, wat ben ik dom!!!!

lieverd ik hoop dat je nacht wat beter was, en dat je terug een mooie dag mag hebben, en s'avonds is het niet zo best he lieverd, is begrijpelijk hoor,

Ik laat je iets weten als ik ben aangekomen,

dikke knuffel,

liefs nine.

RIEKSKE

22 mei 2009, 12:00

kom alles goed Nine
hoop dat je vandaag beter dag hebt LIA
KNUFFEL VAN RIEKSKE
BEN NET THUIS :wink:
en hele dikke traan

RIEKSKE

23 mei 2009, 09:25

GOEDE MORGEN LIEVE LIA
KOM FF KIJKEN HOE HET MET JOU GAAT LIEVEKE
WAS DEZE NACHT TE DRAGEN VOOR JOU??
IK HEB NIET GESLAPEN DEZE NACHT
WEET NIET WAAROM
LIEVERD IK WENS JOU GOEDE DAG
DE ZON IS VAN DE PARTIJ
IK KOM LATER FF TERUG KIJKEN NAAR JOU
LIEVE SCHAT
KNUFFEL VAN RIEKSKE
DAG LIA STERKTE
en hele dikke traan

liapia

23 mei 2009, 10:32

Lieve Riekske,

Bedankt voor het lieve SMS-ke en je berichtje hier op de topic. Hopelijk met jullie alles goed. Heb je niet kunnen slapen vannacht omwille van pijn of de zorgen ? 't Is allemaal niet makkelijk hé, Riekske !

Met mij maar zus en zo. Ik heb het de laatste dagen weer enorm moeilijk. Is dat nu juist door het goede weer, ik weet het niet. Ik moet noodgedwongen altijd maar thuis zitten, wat kan ik anders doen... en vroeger gingen wij elk weekend gezellig samen naar zee naar onze caravan of we gingen fietsen ofzo, en nu zo alleen is alles, maar dan ook alles weggevallen. Soms zie ik het dan weer echt niet meer zitten; ik moet echt heel veel moeite doen om al mijn moed bijeen te pakken en niet de ganse dag te zitten huilen. Ik voel me zo verschrikkelijk ellendig. Iedereen geniet van het mooie weer en mij zegt het totaal niks meer...

Wat ik vandaag moet gaan doen, weet ik niet. Misschien op mijn eentje een klein wandelingetje maken ofzo, ik zie nog wel.

Ik hoop dat jullie een beetje van het zonneke zullen kunnen genieten, ik gun het jullie van harte. Ons Nine zal al in warme oorden zitten in la Bella Italia; ik hoop dat ze er met volle vaart in vliegt en dat ze uitgerust en wel binnenkort terug op sennet zal zijn, want ik mis ze al.

Nog een fijne dag voor jullie en dikke knuffel !

Lia
Eenzaam hart

RIEKSKE

23 mei 2009, 17:20

Afbeelding
LIEVE LIA
HALLO LIEVERD FF KIJKEN HOE IE IS MAATJE
HOPELIJK BEN JE GOED DOOR DE DAG
JA HET IS ERG ZWAAR IK KAN JE GELOVEN LIEVEKE
IK HEB DEZE NACHT ZO AAN GERHARD LIGGEN DENKEN
JANUARI ZWARE O.P
EN NU DOET HIJ AL ZOVELE WERKEN ,NIET NORMAAL