Zelfdoding echtgenoot - Noodkreet

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

RIEKSKE

16 jun 2009, 18:58

LIEVE LIA
KOM JOU GOEDE AVOND WENSEN
EN VOORAL GOEDE NACHT LIEVEKE
HOOP DAT HET JOU GAAT LUKKEN
IK DENK AAN JOU
LIEFS RIEKSKE

Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE

17 jun 2009, 06:37

GOEDE MORGEN LIEVE LIA
HOE GAAT HET MEISJE ,HEB JE WAT GESLAPEN
HOPELIJK WEL
VANDAAG IS HET ZONNEKE ER
EN HOOP DAT JE DE DAG GOED DOORBRENGT
DAT IS ALTIJD BETER ALS DE REGEN HE MATEKE
IK DENK AAN JOU ,EN WENS JE STERKTE
SAMEN STAAN WIJ STERK
DAG LIEVE LIA

Afbeelding
en hele dikke traan

falcon1

17 jun 2009, 09:36

Lieve Lia,

ik ,kom je nog vlug even een fijne dag wensen.
Is het verder nog wat gelukt. Je zal Frank wel missen. Maar probeer toch door te gaan en je bezig te houden op een of andere manier.

Laat nog eens horen hoe het verder gegaan is met jou zodat we weten hoe je je momenteel voelt, want we denken aan jou!!!

Dikke knuff,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
Gast

17 jun 2009, 20:53

Lieve lia.

eindelijk weer terug op de pc, maarja ne mens kan nie alles doen he,
het was hier echt heel druk, met dochter en een druk kleinkind,
maar ze zijn tevreden terug naar huis, kleinkind wilde nog bij oma blijven,
aangezien oma graag alles met hem doet.

Ik lees hier lia een slechte week achter de rug meisje,
en kan je zich een beetje bezig houden in Frank zijn nieuwe huis?
kan me inbeelden dat je Frank gaat missen, anders binnen en buiten wanneer het hem past, en je hebt wat aanspraak.

lieverd als het weer goed is naar buiten gaan,
en ik lees dat je kniepijn hebt,
ja is waar hoor, heb het soms ook,
een ezel verslijt het eerst aan zijn poten, ik vergelijk me daar ook mee,
trouwens zijn mooie dieren, eigen wil, en werkers.

lia hoop dat je een beetje een goede nachtrust mag hebben, zoals falcon het zegt, dat heb je echt nodig.

sterkte lieverd

dikke knuffel en twee armen om je heen,

liefs nine.

liapia

18 jun 2009, 01:22

Dag lieverds allemaal,

Veel hebben jullie nog niet gehoord van mij vandaag, maar ik had het nogal druk.
Ik ben de ganse dag aan het werk geweest in Franks toekomstige huis ; ik was begonnen met papier af te trekken in de living en ik wou dat eigenlijk allemaal op één dag klaren. 't Is me bijna gelukt, maar nog een beetje de laatste hand leggen morgen. Ik zou Frank wel graag verrassen als hij terug komt van Duitsland, dat er al een heel deel gedaan is, dus de komende dagen is het werken geblazen voor mij hé.
Vanavond dan nog bezoek gehad van Cors kozijn met zijn vrouwke en zitten babbelen tot 0 u 30, vandaar ..

Amai mooie foto's van jullie, Dolfijntje en Chouke. Dat moet een heerlijke droomreis geweest zijn en by the way ook van mijnentwege nog een hele dikke proficiat hé !

Lieve schatten ALLEMAAL, ik wens jullie een verkwikkende nachtrust toe en morgen een heel mooi zonneke !

Liefs,
Lia
Eenzaam hart

RIEKSKE

18 jun 2009, 06:50

GOEDE MORGEN LIA
FIJN JE TE LEZEN ,ZO FIJN DAT JE DAT ALLES DOET VOOR FRANK
HIJ ZAL ERG BLIJ ZIJN MET ZIJN MOEDERKE
EN WAT DENK JE LATER ALS IE ER WOOND
KAN JE ZO NAAR HEM TOE
HEB JE GESLAPEN DIE NACHT MEISJE ?
HOPELIJK BETER ALS IK :?
EN JA HET WEER , DE ZON .......NIKS HIER IS HET BEHOORLIJK AAN HET WAAIEN
MAAR ZIEN WAT DE DAG BRENGT
IK WENS JOU GOEDE DAG LIEVERD
EN DENK AAN JOU HANDEN ,VOOR BLAREN VAN HET BEHANG :wink:
STERKTE LIEVERD KNUF RIEKSKE
Afbeelding
DIE ROZEN LACHEN JOU TOE LIEVEKE
en hele dikke traan
Gast

18 jun 2009, 13:12

hallo lia.

fijn dat je in het nieuwe huis van Frank je zo goed kan bezig houden,
die zal blij zijn als hij terug thuis is, wat je allemaal gedaan hebt voor hem.

maar je krijg er ook veel van terug he van je lieve Frank.
en het is trouwens een heel mooi en groot huis,
dus lieverd denk werk genoeg.

sterkte lia, je moet wel zien dat je rust houd, genoeg slaap,
maar je bent een sterke lieve vrouw, en een moeder doet alles voor haar kind, als je er iets voor terug krijgt, en zeker van je lieve Frank.

laat hem nu maar effe genieten in Duitsland, zal hem ook eens deugd doen.

lia sterkte lieverd

dikke knufff

liefs nine.

liapia

18 jun 2009, 22:07

Dag, lieve NIne,

Wat heb ik nu gelezen in het babbelhoekje over je schoonmoeder. Ik wens je veel sterkte en hoop vooral dat je schoonmoeder niet moet afzien en rustig en waardig afscheid kan nemen van deze wereld.
89 jaar is natuurlijk wel een mooie leeftijd, maar het is toch altijd te vroeg dat men je komt halen hé.

Ik heb weer lange tijd bezig geweest in Franks huis, van 't een naar 't ander hé, ik heb werk genoeg. Ik doe zoveel als mogelijk om Frank te helpen, want als hij terug komt uit Duitsland zal hij er wel terug goed moeten invliegen om centjes te verdienen hé. Hij heeft zijn pc's wel mee, maar ja als hij bij de vriendin is, zal er niet zoveel gewerkt worden als gewoonlijk natuurlijk.
Morgen ga ik het wel een beetje kalmer aan doen, want mijn rug, knie en handen spelen op; ik moet nu wel Ibuprofen nemen, want anders doet het té pijn. Trouwens morgen rond 14 u vertrek ik al om de kindjes te halen en dan blijf ik bij Veerle slapen voor een nachtje ... even proberen te ontspannen bij mijn lieverdjes.

Ik hoop dat ginder alles sereen verloopt met de schoonmoeder en nogmaals heel veel sterkte hé, lieve Nine.

Slaapwel voor straks en waarschijnlijk tot zaterdagavond dan !

Dikke knuffel.
Lia
Eenzaam hart

falcon1

18 jun 2009, 22:39

Lieve Lia,

je bent wel goed bezig zo te horen... Wel ik moet zeggen, hard werken is dus wel iets dat helpt om je zinnen te verzetten. En het heeft een dubbel effect, want nadien sta je versteld van jezelf wat je allemaal gepresteerd hebt..; en in jou geval heb je bovendien Frank nog een groot plezier gedaan. Hij zal nogal opkijken als hij thuiskomt.
Die jongen zal nu ook even stress moeten afblazen bij zijn vriendin. Hopelijk kan hij daar zijn hart eens luchten.

Lia, vergeet niet naar je lichaam te luisteren hé! Als het pijn doet moet je rusten...

Morgen naar Veerle en de kleinkinderen... je zal weer weten wat je te doen staat! En dan ben je toch weer even niet alleen en kun je weer wat bijpraten.

ik hoop dat je nu enkele rustige dagen tegemoet gaat Lia... en voor vannacht wensen we je een goede nachtrust.

Ik wil hier toch ook nog even Dannoontje veel sterkte wensen. Net als Lia zegt, laat ons hopen dat ze in alle rust mag heengaan...

Dikke nachtknuff,

Veertje & Falcon

liapia

18 jun 2009, 22:51

Lieve Falcon,

Ik hoop dat jullie een mooi weekend tegemoet gaan, naar ik meen te hebben verstaan vertrekken jullie nu weer terug naar Limburg..... ik kan het niet altijd zo goed volgen hoor, in het Babbelhoekje gaat alles zo vlug, maar ik doe mijn best.

Ja, nu moet ik toch wat rusten want ik heb te veel pijn en anders wakker ik het alleen maar aan hé. Zo nu en dan komt die reuma zo eens de kop opsteken hé ... maar ik heb het al eens gezegd hé van die ezel....

Voor de rest gaat het met ups en downs hé, je kent het ook wel.
't Is en blijft héél moeilijk, maar ik probeer.

Voor jou en Veertje ook een rustige nacht gewenst en prettig weekend !

Dikke knuffel,

Lia
Eenzaam hart

falcon1

18 jun 2009, 23:33

Lieve Lia,

ik kan alleen maar zeggen dat ik je enorm moet bewonderen!!!
Natuurlijk zullen de moeilijke momenten nog sterk de bovenhand halen... maar anderzijds probeer je toch door te gaan... en dat is niet zo evident hoor. Gelukkig dat jij voor je kinderen kan zorgen en visa versa...

Stilaan zul wel terug boven water komen... maar het is soms zwemmen in een stormachtige zee hé... Ik denk wel te weten wat je mee maakt... en in jou situatie is het allemaal nog erger.

Maar je moet vooruit, zorg nog voor de mensen die rondom je zijn en je hulp nog nodig hebben.

Je hebt het wel goed geraden hoor... we gaan dit WE naar Limburg... Er moet daar ook nog wat geregeld worden...
Een van de katjes is ziek en heeft wat verzorging nodig en die nemen we dan wel mee... de andere worden door de schoonzoon verzorgd...

Ook iets raar hoor... ik heb nooit kinderen gehad..; heb overal alleen voor gestaan... en nu... lieve kinderen... schoonzoon... ik word opeens opa... peter... ik hoop steeds maar dat ik niet opeens wakker schiet.... en dat het allemaal een droom was...

Lia... ik wil maar zeggen... het verleden ken je... maar de toekomst... onvoorspelbaar... maar het moet je later kunnen aanzetten om het leven toch nog de moeite waard te vinden...

En je weet het... als het wat moeilijk wordt zullen hier op Troost wel lieve mensen zijn die je écht willen helpen...

Hopelijk nog een fijne nacht,

Veertje & Falcon

liapia

19 jun 2009, 00:13

Lieve Falcon,

Nog eens heel erg bedankt voor je lieve woorden van troost. Je kan je niet voorstellen hoe erg ik me daar aan optrek, want alleen kan ik het niet aan. Telkens ik er weer eventjes doorzit, trekken jullie me er weer doorheen, en daar ben ik zo dankbaar voor. Ook mijn kinderen doen zoveel voor mij, maar toch is en blijft het moeilijk en inderdaad zeker door het gegeven hoe alles is gebeurd, daar kan ik niet overheen ... ik kan zoiets niet vatten, niet begrijpen, hoe is het toch zover kunnen komen hé.
Ik hoop inderdaad dat ik nog een beetje toekomst heb, maar ja een glazen bol heb ik evenmin... ik hoop maar het beste.

Voor nu lekker slapen en morgen voorzichtig met de wagen als je naar Limburg rijdt en, toekomstige opa, oefen je al maar met Roschie te verzorgen, al is dat nog wel iets anders dan luiertjes verversen !
Jij en Veertje hebben met dat boeleke toch weer heel prettige vooruit-zichten hé, heerlijk.

Slaapwel, dikke knuffel voor jullie beidjes !

Lia
Eenzaam hart

RIEKSKE

19 jun 2009, 07:02

GOEDE MORGEN LIEVE LIA
KOM JOU GOEDE MORGEN WENSEN
EN DOE MAAR LEKKER RUSTIG BIJ JOU DOCHTER
IS OOK FIJN VOOR VEERLE HEEFT ZE OOK WAT STEUN VAN JOU
IK BEWONDER JOU LIEVEKE
FIJN DAT JE NIET BIJ DE PAKKEN NEER GAAT ZITTEN
EN ZO LEKKER FRANK HELPT
DIE ZAL ERG BLIJ ZIJN MET ZIJN MOEDERKE
LIEVEKE IK WENS JOU HELE GOEDE DAG
IK LEG MIJN ARM OM JE HEEN
STERKTE WENST RIEKSKE
DAG LIA KNUFFEL VAN MIJ
en hele dikke traan
Gast

19 jun 2009, 10:27

goede morgen lia,

nu heb ik je bricht gevonden, dank je wel lieve meid,
mooi wat falcon schrijfd, dat zijn echt twee schatten van mensen ook,
die falcon en veertje,

Ik zie hier dat je naar de dochter en de kleinkinderen gaat, die zullen je verwennen, en jij ook, dar ben je een oma voor.

leuk voor falcon en veertje dat die nu oma en opa gaan worden,
falcon zal moeten oefenen, om luiers te verversen,
zo zie je maar lia, na regen komt er altijd zonneschijn, en Cor zal er voor zorgen dat je met de tijd, die zon zal terug hebben in je hart.

lieverd het is tot zaterdagavond zie ik wel, geniet van je kleintjes,

dikke knuffel

liefs nine.

RIEKSKE

20 jun 2009, 17:49

Afbeelding
LIEVE LIA
KOM JOU FF KNUFFEL BRENGEN
DAG LIA STERKTE
en hele dikke traan