Zelfdoding echtgenoot - Noodkreet
-
Gast
Hallo lia,
wens je een fijne vakantie en probeer ervan te genieten lieverd,
je weet wij denken aan jou,
wens je een goede vlucht, en drink er maar ne goeien op,
doeiiiiiiiiiiiiiiiii lia knuffff
wens je een fijne vakantie en probeer ervan te genieten lieverd,
je weet wij denken aan jou,
wens je een goede vlucht, en drink er maar ne goeien op,
doeiiiiiiiiiiiiiiiii lia knuffff
-
Gast
beste lia, kom je dit bloemetje geven, voor een goede thuiskomst,

en hoop dat jou verlof je goed zal gedaan hebben,
heb zoveel aan je gedacht, en je GSM bijna leeg,
dikke knuffel lieverd,
liefs nine.

en hoop dat jou verlof je goed zal gedaan hebben,
heb zoveel aan je gedacht, en je GSM bijna leeg,
dikke knuffel lieverd,
liefs nine.
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

LIEVE LIA
KOM JOU WELKOM HETEN TERUG THUIS
EN HOOP DAT JE HET FIJN GEHAD HEBT
HEB VEEL AAN JOU GEDACHT
EN HET VOELD GOED AAN
LEKKER IN HET ZONNEKE ,EENS OP ANDERE GEDACHTEN LIEVE SCHAT
LIEFS EN DIKKE KNUFFEL RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
liapia - Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Dag, mijn lieve schatten allemaal,
Ik ben terug thuis !
Eigenlijk met een beetje spijt in het hart, want ik heb een ongelooflijk goede vakantie gehad.
Het gezelschap van mijn vroegere buurvrouwke was fantastisch, wij hebben heel veel samen gelachen, gewinkeld, gezwommen, lekker gegeten, van het zonneke geprofiteerd en hééééél veel gezwommen in het privé zwembad daar.
Het heeft mij enorm veel deugd gedaan om er tussenuit te zijn en ik heb mijn batterijtjes heel goed terug kunnen opladen.
Nu heb ik natuurlijk terug hopen werk : wassen, kuisen, gras afdoen, boodschappen, enz. en dan daar bovenop begin ik terug aan de taiji deze week en nog aan een cursus "Kleur en stijl". Dus vrees ik dat ik eventjes tijd tekort ga hebben, maar zo heb ik het ook graag.
Hopelijk is met jullie allemaal alles opperbest en zijn er ondertussen geen nare zaken gebeurd....
Ik ga nu vlug nog een en ander in orde brengen, want morgen, donderdag en vrijdag heb ik de kleinkindjes ook, dus moet hier alles toch een beetje aan de kant zijn hé.
Tot een dezer en nog een dikke nachtknuffel voor jullie allemaal !
Lia
Ik ben terug thuis !
Eigenlijk met een beetje spijt in het hart, want ik heb een ongelooflijk goede vakantie gehad.
Het gezelschap van mijn vroegere buurvrouwke was fantastisch, wij hebben heel veel samen gelachen, gewinkeld, gezwommen, lekker gegeten, van het zonneke geprofiteerd en hééééél veel gezwommen in het privé zwembad daar.
Het heeft mij enorm veel deugd gedaan om er tussenuit te zijn en ik heb mijn batterijtjes heel goed terug kunnen opladen.
Nu heb ik natuurlijk terug hopen werk : wassen, kuisen, gras afdoen, boodschappen, enz. en dan daar bovenop begin ik terug aan de taiji deze week en nog aan een cursus "Kleur en stijl". Dus vrees ik dat ik eventjes tijd tekort ga hebben, maar zo heb ik het ook graag.
Hopelijk is met jullie allemaal alles opperbest en zijn er ondertussen geen nare zaken gebeurd....
Ik ga nu vlug nog een en ander in orde brengen, want morgen, donderdag en vrijdag heb ik de kleinkindjes ook, dus moet hier alles toch een beetje aan de kant zijn hé.
Tot een dezer en nog een dikke nachtknuffel voor jullie allemaal !
Lia
Eenzaam hart
-
SDW - Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
LIAPIA welkom terug thuis. we kijken uit naar je verhaal over je verlof hoor ??
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE
-

GOEDE MORGEN LIEVE LIA
WAT ERG FIJN JOU TE LEZEN
WAT FIJN DAT JOU VAKANTIE ZO ERG GOED WAS
IK BEN DOL GELUKKIG HIER OVER MAATJE
EN START JE WERK RUSTIG OP LIEVEKE
MORGEN IS WEER EEN DAG
WAT BEN IK ERG BLIJ
WENS JOU GOEDE DAG
LIEFS EN KNUFFIE RIEKSKE
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Gast
hoi lieve lia,
wat ben ik blij je zo te zien, je hebt een goed verlof gehad, het doet je goed lieverd, dat je het nu druk hebt is normaal.
en ook dat doet goed een druk leven, denken doe je anders, je hebt er de tijd niet voor, maar de liefde voor Cor zal blijven, met de tijd bekijk je dat anders, sterkte lieverd.
en s'avonds moe en kan je slapen, niet piekeren schat!!!
Ik heb het ook een weekje echt druk, bezoek van de Veluwe, dus weinig of geen pc. fijne dagen met je kleinkinderen, alsook met de kinderen.
sterkte lieverd ben blij dat je terug bent en zo goed bent.
dikke knuffel
liefs nine.
wat ben ik blij je zo te zien, je hebt een goed verlof gehad, het doet je goed lieverd, dat je het nu druk hebt is normaal.
en ook dat doet goed een druk leven, denken doe je anders, je hebt er de tijd niet voor, maar de liefde voor Cor zal blijven, met de tijd bekijk je dat anders, sterkte lieverd.
en s'avonds moe en kan je slapen, niet piekeren schat!!!
Ik heb het ook een weekje echt druk, bezoek van de Veluwe, dus weinig of geen pc. fijne dagen met je kleinkinderen, alsook met de kinderen.
sterkte lieverd ben blij dat je terug bent en zo goed bent.
dikke knuffel
liefs nine.
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Lia,
eindelijk terug thuis, welkom!!!
Enerzijds was ik verrast van je verhaal, maar anderzijds doet het me enorm deugd om zo'n positief verhaal te horen!!!
Ik heb de indruk dat je leven momenteel wel grondig overhoop gehaald wordt. Ik herinner me nog dat dat bij mij ook zo was en dat gevoel heb ik vandaag de dag nog steeds. Soms is het of ik in een droom leef, en toch moet ik leren beseffen dat het realiteit is. Maar het verleden veeg je zo maar niet uit. Ik wil je nu echt niet ongerust maken, maar ik wil je maar waarschuwen dat je verleden je steeds zal achtervolgen. Ik heb het al dikwijls verteld<... de pijn om het verlies van Cor zal steeds blijven, maar de wonde zal stilaan genezen... het litteken blijft voor eeuwig...
Ik wens je nog vele gelukkige dagen toe... maar nu vooral een rustige nacht...
Liefs en een dikke nachtknuff...
Veertje & Falcon
eindelijk terug thuis, welkom!!!
Enerzijds was ik verrast van je verhaal, maar anderzijds doet het me enorm deugd om zo'n positief verhaal te horen!!!
Ik heb de indruk dat je leven momenteel wel grondig overhoop gehaald wordt. Ik herinner me nog dat dat bij mij ook zo was en dat gevoel heb ik vandaag de dag nog steeds. Soms is het of ik in een droom leef, en toch moet ik leren beseffen dat het realiteit is. Maar het verleden veeg je zo maar niet uit. Ik wil je nu echt niet ongerust maken, maar ik wil je maar waarschuwen dat je verleden je steeds zal achtervolgen. Ik heb het al dikwijls verteld<... de pijn om het verlies van Cor zal steeds blijven, maar de wonde zal stilaan genezen... het litteken blijft voor eeuwig...
Ik wens je nog vele gelukkige dagen toe... maar nu vooral een rustige nacht...
Liefs en een dikke nachtknuff...
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-

GODE MORGEN LIA
WENS JOU GOEDE DAG
INTRESANT FALCON WAT JE SCHRIJFT
IK KAN ER GOED IN KOMEN IN DIE DROOM
PAK VEERTJE GOED VAST EN JE MERKT HET IS ECHT LIEVERD
LIA IK VIND HET ERG FIJN HOE FALCON MET JOU MEE LOOPT
EN DIT ALLES ZO DUIDELIJK MAAKT
WAT EEN STEUN LIEVERD
IK HOOR JOU ERG GRAAG VROLIJK
WIL ECHT HOPEN DAT HET ZO BLIJFT
GENIET VAN HET LEVEN LIEVE SCHAT
HET IS MAAR EVEN
IK VOEL MIJ HAPPY MET JOU VERHALEN
DOE RUSTIG MET JE WERK VERZETTEN
HOOR MIJ
MAAR DAN BLIJF JE NOG LANG IN VAKANTIE STEMMING
EEN HELE DIKKE KNUFFEL LIEVERD
VAN RIEKSKE
STERKTE MET ALLES
[/img]
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
liapia - Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Lieve Riekske, Dannoontje, Falcon, SDW, en alle andere lieve mensen,
Zo heel veel kan ik eigenlijk niet vertellen over mijn vakantie, dan dat het echt heel ontspannend en fantastisch was. Wij zijn een dagje naar Cartagena en naar Murcia geweest en hebben veel gewinkeld natuurlijk (twee vrouwen bij elkaar wat wil je)...
En verder geluierd, geluierd en nog eens geluierd en in het zonneke gelegen en natuurlijk heel veel gezwommen. Ik zeg wel degelijk zwemmen... ik kon dat nl. niet voor ik vertrok en nu ben ik al een Esther Williams in spé (allez een beetje minder zal ook wel goed zijn). Ik had daar een privé zwembad ter beschikking, dus van 's morgens half acht (voor het ontbijt) waren wij al in het water. Heerlijk en dan bij tempera-turen van tussen de 25 en 30° C, wat kan een mens nog meer willen hé.
Nu heb ik ook weer een drukke agenda af te werken want morgenavond ga ik tot maandag naar mijn zus in Brugge. Zij zijn 50 jar gehuwd en doen een groot feest, waarop ik ben uitgenodigd. Ik blijf dan een paar dagen bij hen logeren.
Dus zal ik maar pas terug op de pc komen vanaf maandagavond, misschien nog veel meer ander nieuws....
Voor jullie allemaal een dikke dikke kus en tot hoors !
Liefs,
Lia
Zo heel veel kan ik eigenlijk niet vertellen over mijn vakantie, dan dat het echt heel ontspannend en fantastisch was. Wij zijn een dagje naar Cartagena en naar Murcia geweest en hebben veel gewinkeld natuurlijk (twee vrouwen bij elkaar wat wil je)...
En verder geluierd, geluierd en nog eens geluierd en in het zonneke gelegen en natuurlijk heel veel gezwommen. Ik zeg wel degelijk zwemmen... ik kon dat nl. niet voor ik vertrok en nu ben ik al een Esther Williams in spé (allez een beetje minder zal ook wel goed zijn). Ik had daar een privé zwembad ter beschikking, dus van 's morgens half acht (voor het ontbijt) waren wij al in het water. Heerlijk en dan bij tempera-turen van tussen de 25 en 30° C, wat kan een mens nog meer willen hé.
Nu heb ik ook weer een drukke agenda af te werken want morgenavond ga ik tot maandag naar mijn zus in Brugge. Zij zijn 50 jar gehuwd en doen een groot feest, waarop ik ben uitgenodigd. Ik blijf dan een paar dagen bij hen logeren.
Dus zal ik maar pas terug op de pc komen vanaf maandagavond, misschien nog veel meer ander nieuws....
Voor jullie allemaal een dikke dikke kus en tot hoors !
Liefs,
Lia
Eenzaam hart
-

LIEVE LIA ERG FIJN HE IN ZO IN ZONNELAND
EN NAAR JE ZUS
GENIET ER MAAR LEKKER VAN MAATJE
ZO KAN JE LEKKER AFSCHAKELEN
LIEFS RIEKSKE
HI DAT GELE IS PERONGELUK GEGAAN
LIEVE LIA FIJN DAT JE VAKANTIE GOED WAS
EN NU NAAR JE ZUS GENIET ERVAN MAATJE
ZO KAN JE LEKKER OP ANDERE GEDACHTEN KOMEN
IK WENS JOU HET ALLER BESTE
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Lia,
je hebt nu echt wel een metamorfose ondergaan!
Gewoon fantastisch... ik hoop echt dat je je daar goed bij voelt. Ik kan moeilijk zeggen dat je je hoekje van troost eens opnieuw moet gaan lezen wat ik je allemaal schreef... maar wat je nu meemaakt is echt wel uitzonderlijk hoor! Ik weet niet of wij d aar iets mee te maken hebben, maar ik weet wel dat het je een enorme boost geeft die ik ooit ook heb meegemaakt. Het is gewoon een vorm van overleven. Op een zeker moment moet je gewoon aan jezelf denken. Na het het overlijden van Cor ben je ook een beetje gestorven, en we hebben geprobeerd je te overtuigen dat je leven verder gaat. Hopelijk heb je dat nu wel ondervonden...
Je hoeft ons zeker niet te vragen of we dat goed vinden... dat moet je voor jezelf uitmaken... ik heb dat ook moeten doen! Maar ik hoop voor jou dat je een goede keuze hebt gemaakt. En let vooral niet op de reactie van anderen;.. jij moet verder leven en hoe je dat doet bepaal jezelf!
Doe waar je je goed bij voelt... Cor zal er des te gelukkiger bij zijn! Hij heeft het zeker moeilijk om je los te laten, maar zal ook goed begrijpen dat je een nieuw leven moet beginnen en zal er over waken dat je dat doet met de juiste personen, net als ik heb mogen doen.
Geniet nog van je leven, met de kinderen en kleinkinderen, en de mensen die je echt lief hebben!!!
een dikke nachtknuff van je in-het-oog- houdertjes,
Veertje & Falcon (en nog iemand...)
je hebt nu echt wel een metamorfose ondergaan!
Gewoon fantastisch... ik hoop echt dat je je daar goed bij voelt. Ik kan moeilijk zeggen dat je je hoekje van troost eens opnieuw moet gaan lezen wat ik je allemaal schreef... maar wat je nu meemaakt is echt wel uitzonderlijk hoor! Ik weet niet of wij d aar iets mee te maken hebben, maar ik weet wel dat het je een enorme boost geeft die ik ooit ook heb meegemaakt. Het is gewoon een vorm van overleven. Op een zeker moment moet je gewoon aan jezelf denken. Na het het overlijden van Cor ben je ook een beetje gestorven, en we hebben geprobeerd je te overtuigen dat je leven verder gaat. Hopelijk heb je dat nu wel ondervonden...
Je hoeft ons zeker niet te vragen of we dat goed vinden... dat moet je voor jezelf uitmaken... ik heb dat ook moeten doen! Maar ik hoop voor jou dat je een goede keuze hebt gemaakt. En let vooral niet op de reactie van anderen;.. jij moet verder leven en hoe je dat doet bepaal jezelf!
Doe waar je je goed bij voelt... Cor zal er des te gelukkiger bij zijn! Hij heeft het zeker moeilijk om je los te laten, maar zal ook goed begrijpen dat je een nieuw leven moet beginnen en zal er over waken dat je dat doet met de juiste personen, net als ik heb mogen doen.
Geniet nog van je leven, met de kinderen en kleinkinderen, en de mensen die je echt lief hebben!!!
een dikke nachtknuff van je in-het-oog- houdertjes,
Veertje & Falcon (en nog iemand...)
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
MAGDA* - Lid geworden op: 05 okt 2007, 23:45
HEY LIA
blij te lezen dat het je goed gaat,doen waar je zin in hebt dat is het beste
maak er een mooi feest van bij je zus en sla de beentjes maar eens uit
zolang jij er u goed bij voelt is alles in orde
met deze wil ik je geven een dikke knuffel en je weet ik denk aan jou

macca
blij te lezen dat het je goed gaat,doen waar je zin in hebt dat is het beste
maak er een mooi feest van bij je zus en sla de beentjes maar eens uit
zolang jij er u goed bij voelt is alles in orde
met deze wil ik je geven een dikke knuffel en je weet ik denk aan jou