Zelfdoding echtgenoot - Noodkreet
-
liapia - Lid geworden op: 21 mar 2006, 21:22
Lieve schatten,
Bedankt voor jullie steun en begrip. Ik voel me daar echt wel heel blij mee.
Veel weet ik hierop niet te schrijven, enkel dat ik hoop dat ik toch weer een beetje geluk mag krijgen in het leven en dat het heel lang mag blijven duren.
Nu zal het tot maandagavond zijn dat ik nog op sennet kom, want wij gaan feesten bij de zus hé en die iemand gaat ook mee !
Dikke nachtknuffel voor jullie en nogmaals bedankt !
Liefs,
Lia
Bedankt voor jullie steun en begrip. Ik voel me daar echt wel heel blij mee.
Veel weet ik hierop niet te schrijven, enkel dat ik hoop dat ik toch weer een beetje geluk mag krijgen in het leven en dat het heel lang mag blijven duren.
Nu zal het tot maandagavond zijn dat ik nog op sennet kom, want wij gaan feesten bij de zus hé en die iemand gaat ook mee !
Dikke nachtknuffel voor jullie en nogmaals bedankt !
Liefs,
Lia
Eenzaam hart
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
GOEDE MORGEN LIEVE LIA
ALS IK FALCON LEES VOEL IK VAN ALLES TERUG
BIJ HEM WAREN ER VELE DIE ALLES NIET GOED KEURDE
EN DAT DEED MIJ ERG PIJN
DAT WEET HIJ WEL
IK VOEL NU HET ZELFDE TERUG
ECHT WAAR
LIEVERD RAAD VAN KAATJE
DOE WAT JOU HART JOU INGEEFT
EN LUISTER ZEKER NIET NAAR MENSEN DIE VAN ALLES OP JE AAN TE MERKEN HEBBEN
HET IS JOU KEUZE EN HOPELIJK DE GOEDE
IK ZIT HIER TE POPELEN DAT JE JOU GELUK TERUG MAG VINDEN
EN OF DIT SNEL IS OF NIET
RIEKSKE VIND !!!!!!!!!!!!!!!!!!DOE WAT JOU HARTJE JOU INGEEFT EN DAT IS DE GOEDE KEUZE
JE BENT TE JONG OM ALLEEN DOOR HET LEVEN TE GAAN
EN IK ZIE LIEVER EEN VROLIJKE LIA ALS EEN VERDRIETIGE LIA
GELOOF HET MIJ
LEEF JE LEVEN HET IS ZO ERG KORT
MAAR BLIJF ALERT LIEVERD
LAAT JE GEEN PIJN DOEN
DAARVOOR BEN JE VEEL TE LIEF
JE KINDEREN KUNNEN OOK NIET ALTIJD OP DE STOEP STAAN BIJ JOU
DIE HEBBEN OOK HUN LEVEN
IK WENS JE EEN HEEL FIJN FEEST ,LEEF JE UIT MAATJE
DIT WAS VANMORGEN <TANTEKAATJE UIT NEDERLAND> JOU RIEKSKE

ALS IK FALCON LEES VOEL IK VAN ALLES TERUG
BIJ HEM WAREN ER VELE DIE ALLES NIET GOED KEURDE
EN DAT DEED MIJ ERG PIJN
DAT WEET HIJ WEL
IK VOEL NU HET ZELFDE TERUG
ECHT WAAR
LIEVERD RAAD VAN KAATJE
DOE WAT JOU HART JOU INGEEFT
EN LUISTER ZEKER NIET NAAR MENSEN DIE VAN ALLES OP JE AAN TE MERKEN HEBBEN
HET IS JOU KEUZE EN HOPELIJK DE GOEDE
IK ZIT HIER TE POPELEN DAT JE JOU GELUK TERUG MAG VINDEN
EN OF DIT SNEL IS OF NIET
RIEKSKE VIND !!!!!!!!!!!!!!!!!!DOE WAT JOU HARTJE JOU INGEEFT EN DAT IS DE GOEDE KEUZE
JE BENT TE JONG OM ALLEEN DOOR HET LEVEN TE GAAN
EN IK ZIE LIEVER EEN VROLIJKE LIA ALS EEN VERDRIETIGE LIA
GELOOF HET MIJ
LEEF JE LEVEN HET IS ZO ERG KORT
MAAR BLIJF ALERT LIEVERD
LAAT JE GEEN PIJN DOEN
DAARVOOR BEN JE VEEL TE LIEF
JE KINDEREN KUNNEN OOK NIET ALTIJD OP DE STOEP STAAN BIJ JOU
DIE HEBBEN OOK HUN LEVEN
IK WENS JE EEN HEEL FIJN FEEST ,LEEF JE UIT MAATJE
DIT WAS VANMORGEN <TANTEKAATJE UIT NEDERLAND> JOU RIEKSKE

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Allerliefste Riekske,
Ik ben zo blij dat je ook goedkeurt dat er een nieuw lichtje in mijn leven is gekomen.
Ik zal mijn lieve Cor nooit of nimmer vergeten, maar ik kan ook niet blijven stilstaan hé. Nu Fernand in mijn leven is gekomen, kan en wil ik hem echt niet afwijzen. Het klikt zo goed tussen ons en ik ben zo gelukkig in zijn gezelschap,... ik wil niet iets vergooien dat mij voor de rest van mijn leven hopelijk weer heel gelukkig kan maken.
Jullie horen er zeker nog veel meer over, want waar het hartje van vol is loopt de mond van over hé, zegt men toch, niet ?
Hopelijk is met jou en Gerhard toch ook alles een beetje OK. Gaat het een beetje met de gezondheid, want daar hoor ik zo weinig over ?
Ik ga nu vlug wat vergeten werk inhalen, want de laatste dagen is het al zo hectisch geweest en nu moet ik toch echt een en ander in het huishouden doen.... als je een beetje op wolkjes loopt, dan vergeet je dat soms al wel eens hé !
Nog heel veel dikke knuffels voor jou en Gerhard en ook voor alle andere lieve vrienden van sennet.
Liefs,
Lia
Ik ben zo blij dat je ook goedkeurt dat er een nieuw lichtje in mijn leven is gekomen.
Ik zal mijn lieve Cor nooit of nimmer vergeten, maar ik kan ook niet blijven stilstaan hé. Nu Fernand in mijn leven is gekomen, kan en wil ik hem echt niet afwijzen. Het klikt zo goed tussen ons en ik ben zo gelukkig in zijn gezelschap,... ik wil niet iets vergooien dat mij voor de rest van mijn leven hopelijk weer heel gelukkig kan maken.
Jullie horen er zeker nog veel meer over, want waar het hartje van vol is loopt de mond van over hé, zegt men toch, niet ?
Hopelijk is met jou en Gerhard toch ook alles een beetje OK. Gaat het een beetje met de gezondheid, want daar hoor ik zo weinig over ?
Ik ga nu vlug wat vergeten werk inhalen, want de laatste dagen is het al zo hectisch geweest en nu moet ik toch echt een en ander in het huishouden doen.... als je een beetje op wolkjes loopt, dan vergeet je dat soms al wel eens hé !
Nog heel veel dikke knuffels voor jou en Gerhard en ook voor alle andere lieve vrienden van sennet.
Liefs,
Lia
Eenzaam hart
-
LIEVE LIA
IK ZIE HET NU ALS FALCON
HET IS PRECIES HETZELFDE
VELE MENSEN WAREN ER OP TEGEN![]()
IK HEB TOEN GEZEGT FALCON HET IS JOU LEVEN
EN NIET DAT VAN EEN ANDER
JE MOET DOEN WAT JOU HARTJE JOU INGEEFT
EN GELOOF MIJ DAN IS HET DE GOEDE KEUZE
IK BEN ZO ERG BLIJ VOOR JOU IK ZIE JE OP BLOEIEN
HOPELIJK MEENT IE HET GOED MET JOU MAAR DAT ZAL JIJ WEL VOELEN LIEVERD
EN DAN IS HET JOU KEUZE
WAAROM MOET JIJ ALLEEN BLIJVEN ???VOOR NIEMAND
IK BEN ERG BLIJ SCHATJE
EN GUN HET JOU VAN HARTE
IK ZIE HET HELEMAAL VOOR MIJ
TWEEDE FALCON
EN MOEDER DE VROUW KEURT HET GOED
LIEVERD HET IS JOU LEVEN
DAT VERDER GAAT JE BENT VEEL TE JONG OM ALLEEN TE BLIJVEN
DUS IK ZIT HIER TE STRALEN AAN MIJN PCKE
FALCON WEET HIER ALLES VAN
IK STEUNDE HEM OOK HIER IN
WENS JE HEEL ERG VEEL GELUK LIEVE LIA
KNUFFEL VAN RIEKSKE
IK BEN ERG BLIJ VOOR MIJN LIA
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Gast
lieve lia,
Ik ben zo blij voor jou, dat er een nieuw lichtje in je leven is gekomen.
geniet ervan lieverd, ik wens je alle geluk toe,
dikke knuffel, en heel veel liefs,
nine.
Ik ben zo blij voor jou, dat er een nieuw lichtje in je leven is gekomen.
geniet ervan lieverd, ik wens je alle geluk toe,
dikke knuffel, en heel veel liefs,
nine.
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Lia,
als ik ik jou verhaal lees... Ik wil geen oude koeien uit de gracht halen, maar ik herinner mij nog goed enkele maanden geleden dat ik je zei dat je ooit het geluk nog zou vinden, omdat Cor dat wil voor jou! Je zei toen dat je het wilde geloven maar dat dat geluk jou niet zou te beurt vallen...
Je ziet wel... zeg nooit nooit!
Volgend hoofdstuk... onbegrip van je omgeving... heel normaal!
Mensen willen gewoon dat je rouwt en daar constant mee bezig bent... Maar maak het maar mee, van de ene dag op de andere overal alleen voor staan, of beter, de gedachte om verder "alleen" door het leven te gaan... dat wens je toch niemand toe...
En hoe lang moet je alleen zijn... iedereen heeft daar zijn gedacht over... sommige kunnen het voor de rest van hun leven... anderen gaan er gewoon aan kapot....
Laat me je dit zeggen... het is jou leven... dat gaat verder... Cor zal van bovenuit naar je opkijken... maar we willen allemaal maar één ding... dat je gelukkig bent!!! Voor velen zal het moeilijk te begrijpen zijn, maar ik heb je ooit nog verteld dat het leren kennen van Veertje het rouwproces vergemakkelijkt heeft omdat ik constant iemand bij me had die me kon ondersteunen als ik het moeilijk had, en andersom... Ik denk dat jij dat nu ook wel ervaart!
Dus... geniet er van, er zal nu een nieuwe wereld voor je open gaan... waar je opnieuw moet leren mee om te gaan... Het verleden zal je niet kunnen loslaten, maar je moet het wel ergens een plaatsje kunnen geven in je nieuwe leven... Er zullen nog vele moeilijke momenten komen, daar kun je niet onderuit, maar je zal veel steun krijgen van Fernand en je zal niet meer in zo'n diep dal geraken. Je hebt eindelijk weer een toekomst.
Nooit gedacht dat zoiets kon hé?
Maar één ding wil ik je nog meegeven... spiegel je niet aan ons, want ieder mens is anders... (alhoewel jij nu wel veel vergelijkspunten hebt aan ons hé
)
Nog een rustige nacht....
Liefs en dikke nachtknuff,
Veertje & Falcon
P.s.: wat wij nu voor jou betekenen deed Riekske vroeger ook voor ons... begrijp je nu hoe belangrijk zulke mensen zijn? Die mensen zijn onbetaalbaar... daar kan geen enkele psychiator of dokter tegenop...
Riekske, nogmaals bedankt voor wat je allemaal doet om mensen uit hun verdriet te helpen....
Maar niet alleen Riekske, ook Dannoontje, Reline, Macca en iedereen die een troostend woordje hier voor je kwamen neerzetten.
Ook en vooral SDW, want anders had ik je topic misschien nooit gevonden, en zou ik je nooit leren kennen hebben.... maar dat zal wel ergens van van boven ingegeven zijn zeker...
Dus als laatste... Cor, bedankt voor het vertrouwen dat je had in ons en, omdat je ons ter hulp geroepen hebt om je lieve Lia te helpen....
als ik ik jou verhaal lees... Ik wil geen oude koeien uit de gracht halen, maar ik herinner mij nog goed enkele maanden geleden dat ik je zei dat je ooit het geluk nog zou vinden, omdat Cor dat wil voor jou! Je zei toen dat je het wilde geloven maar dat dat geluk jou niet zou te beurt vallen...
Je ziet wel... zeg nooit nooit!
Volgend hoofdstuk... onbegrip van je omgeving... heel normaal!
Mensen willen gewoon dat je rouwt en daar constant mee bezig bent... Maar maak het maar mee, van de ene dag op de andere overal alleen voor staan, of beter, de gedachte om verder "alleen" door het leven te gaan... dat wens je toch niemand toe...
En hoe lang moet je alleen zijn... iedereen heeft daar zijn gedacht over... sommige kunnen het voor de rest van hun leven... anderen gaan er gewoon aan kapot....
Laat me je dit zeggen... het is jou leven... dat gaat verder... Cor zal van bovenuit naar je opkijken... maar we willen allemaal maar één ding... dat je gelukkig bent!!! Voor velen zal het moeilijk te begrijpen zijn, maar ik heb je ooit nog verteld dat het leren kennen van Veertje het rouwproces vergemakkelijkt heeft omdat ik constant iemand bij me had die me kon ondersteunen als ik het moeilijk had, en andersom... Ik denk dat jij dat nu ook wel ervaart!
Dus... geniet er van, er zal nu een nieuwe wereld voor je open gaan... waar je opnieuw moet leren mee om te gaan... Het verleden zal je niet kunnen loslaten, maar je moet het wel ergens een plaatsje kunnen geven in je nieuwe leven... Er zullen nog vele moeilijke momenten komen, daar kun je niet onderuit, maar je zal veel steun krijgen van Fernand en je zal niet meer in zo'n diep dal geraken. Je hebt eindelijk weer een toekomst.
Nooit gedacht dat zoiets kon hé?
Maar één ding wil ik je nog meegeven... spiegel je niet aan ons, want ieder mens is anders... (alhoewel jij nu wel veel vergelijkspunten hebt aan ons hé
Nog een rustige nacht....
Liefs en dikke nachtknuff,
Veertje & Falcon
P.s.: wat wij nu voor jou betekenen deed Riekske vroeger ook voor ons... begrijp je nu hoe belangrijk zulke mensen zijn? Die mensen zijn onbetaalbaar... daar kan geen enkele psychiator of dokter tegenop...
Riekske, nogmaals bedankt voor wat je allemaal doet om mensen uit hun verdriet te helpen....
Maar niet alleen Riekske, ook Dannoontje, Reline, Macca en iedereen die een troostend woordje hier voor je kwamen neerzetten.
Ook en vooral SDW, want anders had ik je topic misschien nooit gevonden, en zou ik je nooit leren kennen hebben.... maar dat zal wel ergens van van boven ingegeven zijn zeker...
Dus als laatste... Cor, bedankt voor het vertrouwen dat je had in ons en, omdat je ons ter hulp geroepen hebt om je lieve Lia te helpen....
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-

LIEVE LIA
GOEDE MORGEN
IK LEES HIER ALLE ZO
EN JA FALCON IK VOEL NU GEWOON HET ZELFDE
DAT IK LIA TOCH EEN BEETJE OP WEG MOET HELPEN ZODAT ZE
WEET LEEF JE LEVEN LIA
IK BEN DOL BLIJ
IK VOEL ER IETS GOEDS BIJ
EN DIE FERNAND LEER IK WEL KENNEN
LIEVERD ALS JIJ GELUKKIG BENT DAN BEN IK HET OOK
HEEL ERG RAAR ,MAAR HET IS ZO OMDAT IK ERG MET JOU MEE LEEF
IK KAN JE GERUST ZEGGEN IK GA MET RUST OP VAKANTIE
FALCON IK BEWONDER JOU WAT JE ZO SCHRIJFT
MAAR HET ZIJN WARE WOORDEN
IK WAS BANG OM JOU ZOALS IK OM LIA WAS
EN NU SLAAT HET OM
GELUK EN LIEFDE
JE SCHATJE KIJKT VAN BOVEN AF MEE
EN WIL DAT JIJ GELUKKIG BENT
ZO VOEL IK HET ZEKER WETEN
WAT MOET IK NOG ZEGGEN LIEVEKE
ALLEEN DAT JE ECHT MOET DOEN WAT JOU HARTJE JOU INGEEFT
EN DAN IS HET ALTIJD GOED
IK ZIT OOK OOIT TE DENKEN WAT MOET IK NU DOEN
EN HET EERSTE WAT IN MIJ OP KOMT DOE IK DAN
EEN WOORD RIEKSKE IS BLIJ
MEER KAN IK NIET ZEGGEN
EERLIJKE WOORDEN RECHT UIT MIJN HART
DAG LIEVE SCHAT
LIEFS VOOR JOU EN OOK VOOR FERNAND
STERKTE VOOR JOU KINDEREN
IK DENK DAT ZE ERG BLIJ ZIJN VOOR HUN MAMA
EN OF HET NU IS OF OVER 5 JAAR
MAAKT HELEMAAL NIKS UIT MIJN MOEDER
HEEFT HET OOK ZO GEDAAN
HELAAS IS DIE VRIEND OVER LEDEN
DAG LIA

en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Amai, mijn lieve schatten allemaal, wat een lieve reacties.
Ik ben zo blij dat jullie het allemaal goedkeuren. Ik heb eigenlijk helemaal geen weerstand ondervonden hier op het thuisfront, de kinderen zijn heel blij voor mij, de familie, ook mijn moeder .... Ik heb gisteren ook tegen de (roddelende) buren gezegd hoe de vork in de steel zit, zodat ze niet meer moeten gissen en fantaseren.
Ik blijf met mijn beide voeten op de grond hoor, maar er zitten zoveel vlinderkes in mijn buik dat ik er toch een beetje van begin te zweven, en dat is zo'n heerlijk gevoel !
Ik ben er rotsvast van overtuigd dat ik met Fernand nog een heel gelukkige toekomst kan opbouwen; hij is echt heel begrijpend en als ik een moeilijk moment heb, steunt hij mij onvoorwaardelijk. En hij is eerlijk, daar ben ik van overtuigd, en daarom zie ik hem ook zo graag.
In alle geval ik heb hem al over jullie gesproken, over wat jullie voor mij betekenen en hoe jullie mij hebben geholpen in de donkerste dagen en als er zich nog eens een gelegenheid voordoet, wil hij jullie ook heel graag ontmoeten ! Misschien tot op de volgende babbelkesdag hé ?
Voor jullie allemaal nog heel veel dikke zoenen (ook van Fernand), bedankt voor alles, jullie blijven voor eeuwig mijn hartsvrienden !
Liefs,
Lia
Ik ben zo blij dat jullie het allemaal goedkeuren. Ik heb eigenlijk helemaal geen weerstand ondervonden hier op het thuisfront, de kinderen zijn heel blij voor mij, de familie, ook mijn moeder .... Ik heb gisteren ook tegen de (roddelende) buren gezegd hoe de vork in de steel zit, zodat ze niet meer moeten gissen en fantaseren.
Ik blijf met mijn beide voeten op de grond hoor, maar er zitten zoveel vlinderkes in mijn buik dat ik er toch een beetje van begin te zweven, en dat is zo'n heerlijk gevoel !
Ik ben er rotsvast van overtuigd dat ik met Fernand nog een heel gelukkige toekomst kan opbouwen; hij is echt heel begrijpend en als ik een moeilijk moment heb, steunt hij mij onvoorwaardelijk. En hij is eerlijk, daar ben ik van overtuigd, en daarom zie ik hem ook zo graag.
In alle geval ik heb hem al over jullie gesproken, over wat jullie voor mij betekenen en hoe jullie mij hebben geholpen in de donkerste dagen en als er zich nog eens een gelegenheid voordoet, wil hij jullie ook heel graag ontmoeten ! Misschien tot op de volgende babbelkesdag hé ?
Voor jullie allemaal nog heel veel dikke zoenen (ook van Fernand), bedankt voor alles, jullie blijven voor eeuwig mijn hartsvrienden !
Liefs,
Lia
Eenzaam hart
-
Gast
lieve lia,
ik zit hier met tranen in mijn ogen, zo mooi van falcon en riekske,
ik ge het kort houden, maar wat falcon zegt, is waar lieverd.
wat ben ik blij voor jou, en dat je heel gelukkig mag zijn, met Fernand,
Cor stuurde die naar jou toe, om je verdriet te verlichten.
dag lieverd geniet samen van veel mooie dingen, en lekker he weer vlinders in je buik!!!
dikke knufff
liefs nine.
ik zit hier met tranen in mijn ogen, zo mooi van falcon en riekske,
ik ge het kort houden, maar wat falcon zegt, is waar lieverd.
wat ben ik blij voor jou, en dat je heel gelukkig mag zijn, met Fernand,
Cor stuurde die naar jou toe, om je verdriet te verlichten.
dag lieverd geniet samen van veel mooie dingen, en lekker he weer vlinders in je buik!!!
dikke knufff
liefs nine.
-
LIEVE LIA BEN GELUKKIG MET JOU FERNAND
IK BEN VAST OVERTUIGT DAT HIJ DE WARE IS VOOR JOU
ZIT HIER MET EEN TRAAN
EN OM DIE BUREN HOEF JE NIKS TE GEVEN
HET IS JOU LEVEN
OF WAREN ZE ER TOEN JIJ ALLEEN EN VERDRIETIG WAS
NEEN NATUURLIJK
IK WENS JE FIJNE AVOND LIEVEKE
EN NOG HEEL VEEL GELUK IN JOU LEVEN
HET IS JOU GEGUNT LIEVEKE
DIKKE KNUFFEL VOOR JOU EN FERNAND
VAN DIE GEKKE RIEKSKE UIT NEDERLAND
MAAR WEL HET HART OP DE JUISTE PLAATS
ZEKER WETEN
OOK LIEFS VAN GERHARD
DAG LIEVEKE

en hele dikke traan
en hele dikke traan
-

LIEVE SCHAT KOM JOU GOEDE DAG WENSEN
LEKKER MET VLINDERKES IN JE BUIK OH WAT HEERLIJK VOOR JOU
LIEFS RIEKSKE [/img]
FOUT PLAATJE MAAR LAAT HET FF STAAN LIEVERD
DIKKE KNUFFEL OOK VOOR JOU FERNAND
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Hey, lieve Riekske,
Ik kijk hier eventjes op de pc van bij Fernand en zie natuurlijk jouw berichtje weer staan. Je hebt van Fernand ook heel lieve groetjes terug.
Wij gaan seffens naar de Olmense Zoo met de neef van Fernand en diens vrouwke, dus da's voor mij ook weer eens een vuurproef.
Ik kom straks nog wel eventjes kijken op sennet als ik vanavond terug thuis ben.
Ondertussen heel veel liefs voor jou en Gerhard.
Ook lieve groetjes aan alle babbelkes en misschien tot straks.
Liefs,
Lia
Ik kijk hier eventjes op de pc van bij Fernand en zie natuurlijk jouw berichtje weer staan. Je hebt van Fernand ook heel lieve groetjes terug.
Wij gaan seffens naar de Olmense Zoo met de neef van Fernand en diens vrouwke, dus da's voor mij ook weer eens een vuurproef.
Ik kom straks nog wel eventjes kijken op sennet als ik vanavond terug thuis ben.
Ondertussen heel veel liefs voor jou en Gerhard.
Ook lieve groetjes aan alle babbelkes en misschien tot straks.
Liefs,
Lia
Eenzaam hart
-
Gast
lieve lia,
voor mijn doen is het al laat,
hoop dat de vuurdoop is meegevallen,
zo een lieve vrouw als jij, sluit je zo in je armen,
voor straks wel te rusten lieverd,
knuffel voor jou en lia en Fernand
liefs nine.