Oefenforum

Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Gestart door webmaster op 14 sep 2005, 09:01 987 berichten 725.017 keer gelezen Gesloten
tonny52 28 sep 2009, 20:02 zwijndrecht 1 berichten
een goede avond sorry dat ik niet heb gereageert heb in de jaar is er zat weer met me gebeurt .
heb weer twee dagen op ic gelegen toen naar dordrecht gebracht en weer 14 dagen in ziekenhuis gelegen nou met nierdrain gehad en op 8 sept weer geopereert niersteen weg laten halen me nieren werkten slecht dat het beeetje volgende keer vertel ik meer tonny :D :D :D [/b]
ben vrouw van 53 jaar
    Cleopa 28 sep 2009, 20:12 Sint-Truiden 1.943 berichten
    tonny 52 -- Ik wens je een vlug herstel , en verzorg je maar goed . Dat je weer de oude wordt en fit genoeg om er weer tegenaan te gaan . Je zal ons zeker nog wat weten te vertellen nog de

AfbeeldingAfbeelding
      krol* 29 sep 2009, 15:08 Mechelen 1 berichten
      webmaster schreef:Hier kan je zelf oefenen om gewone berichtjes te plaatsen en hun mogelijkheden uit te proberen.
      Dit onderwerp wordt ook gebruikt vanaf het boek "internet na 50" en andere cursussen.

Veel succes allemaal!

Nota van de moderator: plaats in deze topic geen afbeeldingen aub. Deze is gereserveerd voor onze senioren die hun eerste stappen zetten op dit forum en eenvoudig willen starten met gewone tekstberichtjes. :idea:
        popsie 30 sep 2009, 19:48 knokke 151 berichten

Ik ben een nieuwkomer en probeer even of het me lukt! :D :lol:
        groetjes popsie- Carpe Diem
          Cleopa 30 sep 2009, 19:50 Sint-Truiden 1.943 berichten
          popsie -- Awel dat heb je prima gedaan dus nu maar aan de slag . Wees WELKOM bij de oefenaars , veel plezier hier en op het ganse Seniorennet

AfbeeldingAfbeelding
            Cleopa 10 okt 2009, 21:36 Sint-Truiden 1.943 berichten
            sodemieter -- Je oefening is wel degelijk gelukt prima gedaan . Wees Welkom bij de oefenaars en nog veel plezier hier en op het ganse Seniorennet nog de

AfbeeldingAfbeelding
              ens 21 okt 2009, 15:27 tongeren 2 berichten
              dit
              is mijn eerste keer,en dit is een testberichtje groetjes
                ens 21 okt 2009, 15:39 tongeren 2 berichten
                dit is mijn eerste keer,en dit is mijn testberichtje

dag allemaal
                  Cleopa 21 okt 2009, 19:33 Sint-Truiden 1.943 berichten
                  ens -- Je hebt Uw eertste bericht prima afgeleverd , ik wens je als (g)Limburger veel plezier hier op het oefenforum . En fluister Ambiorix maar in zijn oor dat het toch niet zooooooooo moeilijk was , dan kan hij ook aan't werk want die is al jaaaaaaaaaaaaaaren uitgerust

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
                    Cleopa 28 okt 2009, 21:53 Sint-Truiden 1.943 berichten
                    washington-dc -- Je bericht is geslaagd :wink: nu kan je wat beginnen expermenteren . Ik hoop dat je U hier thuis zal voelen en wens je veel plezier hier bij de oefenaars , nog de

Cleopa 29 okt 2009, 11:49 Sint-Truiden 1.943 berichten
                      gustaaf 49 -- En fier dat we zijn om OPA te kunnen spelen :lol: :lol: :lol:
                      Een dikke proficiat

vicus 30 okt 2009, 12:41 Berchem 4 berichten
                        ,,

Laatst gewijzigd door vicus op 16 nov 2009, 11:34, 2 keer totaal gewijzigd.

MS Windows 8.1
                        Norton 360

Wil je over iets anders praten?

Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.

+ Nieuw onderwerp