Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
jvm 1 -- Welkom bij de oefenaars , ik zie dat je trachte een foto te plaatsen . Deze oefenplaats is voorzien voor beginners en liefst nog geen foto , je kan wel je proeven voor afbeeldingen ondernemen (klik op onderstaande regel) en klik daar onderaan het bericht op nieuw antwoord . Dan ben je ter plekken en oefenen met afbeeldingen OF je kan ook een topic openen en daar al je proeven en desnoods al je vragen stellen . Nog een fijne dag verder
"Sticky: Oefenen ZONDER topic (volgens het boek Internet na 50)"

"Sticky: Oefenen ZONDER topic (volgens het boek Internet na 50)"

-
Paul boonaert - Lid geworden op: 04 nov 2009, 20:29
Beste . Een vraagje .Mijn eerste bericht is geplaatst en beantwoord.
Kan ik nu ook alles verweideren of blijft dat daar nu onnodig opstaan?
Hoe moet je dat dan doen ? VR.GR.
Kan ik nu ook alles verweideren of blijft dat daar nu onnodig opstaan?
Hoe moet je dat dan doen ? VR.GR.
-
yma - Lid geworden op: 17 nov 2009, 14:04
Beste Moderators. Als nieuweling zie ik dat er bij de meeste gebruikers hun domicilie of verblijfplaats niet vermeld staat naast hun posting. Dit niet wetende heb ik het stadsnummer op mijn registratieformulier vermeld. Kan dit nog door U verwijderd worden, waarvoor dank. Liefst zou ik deze vermelding naast mijn postings niet zien. - Dank bij voorbaat.
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
yma --
Je bent weer op het blad waar je Uw profiel ingevuld hebt
Nu eerst (anders vergeet je het) het nummer overtypen
Wijzig of verwijder het adres
Kontroleer nog eens of alles naar je zin is
Klik dan op OK
Bij je volgend bericht zal het verdwenen zijn (met wat geluk die in je vorige berichten staan ook)
Succes + Wees Welkom bij de oefenaars +Veel plezier op deze site
PS: Ik ben ook een gewone oefenaar en geen moderator , nog de

Klik op profiel boven aan het scherm naast het Seniorennet logoyma schreef:Beste Moderators. Als nieuweling zie ik dat er bij de meeste gebruikers hun domicilie of verblijfplaats niet vermeld staat naast hun posting. Dit niet wetende heb ik het stadsnummer op mijn registratieformulier vermeld. Kan dit nog door U verwijderd worden, waarvoor dank. Liefst zou ik deze vermelding naast mijn postings niet zien. - Dank bij voorbaat.
Je bent weer op het blad waar je Uw profiel ingevuld hebt
Nu eerst (anders vergeet je het) het nummer overtypen
Wijzig of verwijder het adres
Kontroleer nog eens of alles naar je zin is
Klik dan op OK
Bij je volgend bericht zal het verdwenen zijn (met wat geluk die in je vorige berichten staan ook)
Succes + Wees Welkom bij de oefenaars +Veel plezier op deze site
PS: Ik ben ook een gewone oefenaar en geen moderator , nog de

-
Paul boonaert - Lid geworden op: 04 nov 2009, 20:29
beste colegas .VRAAGJE. Ik heb mijn eerste vraag gesteld. ze is beantwoord. Kan ik dat alles nu ook nog verwijderen ,of blijft dat nu altijd staan ? VR.GR. Paul b