Oefenforum

Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Gestart door webmaster op 14 sep 2005, 09:01 987 berichten 725.026 keer gelezen Gesloten
Cleopa 10 nov 2009, 20:32 Sint-Truiden 1.943 berichten
rokker -- Natuurlijk is het goed gelukt Wees Welkom bij de oefenaars , ik wens je veel plezier en op het ganse Seniorennet

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
    Cleopa 14 nov 2009, 19:01 Sint-Truiden 1.943 berichten
    jvm 1 -- Welkom bij de oefenaars , ik zie dat je trachte een foto te plaatsen . Deze oefenplaats is voorzien voor beginners en liefst nog geen foto , je kan wel je proeven voor afbeeldingen ondernemen (klik op onderstaande regel) en klik daar onderaan het bericht op nieuw antwoord . Dan ben je ter plekken en oefenen met afbeeldingen OF je kan ook een topic openen en daar al je proeven en desnoods al je vragen stellen . Nog een fijne dag verder

"Sticky: Oefenen ZONDER topic (volgens het boek Internet na 50)"

Paul boonaert 15 nov 2009, 13:26 kluisbergen 3 berichten
      Beste . Een vraagje .Mijn eerste bericht is geplaatst en beantwoord.
      Kan ik nu ook alles verweideren of blijft dat daar nu onnodig opstaan?
      Hoe moet je dat dan doen ? VR.GR.
        mathilda 15 nov 2009, 14:29 Noord-Holland Nederland 233 berichten
        Als er niemand heeft geantwoord kun je het weg halen door op het kruisje te klikken. Als er iemand heeft geantwoord gaat het niet meer.
        Learn from YESTERDAY
        Live for TODAY
        Hope for TOMORROW
          yma 17 nov 2009, 14:57 5 berichten
          Dit is mijn testje als nieuwkomer, alsook tevens om jullie allen te begroeten. - Dank aan de moderators die mij geholpen hebben bij mijn registratie.
            yma 17 nov 2009, 15:05 5 berichten
            Beste Moderators. Als nieuweling zie ik dat er bij de meeste gebruikers hun domicilie of verblijfplaats niet vermeld staat naast hun posting. Dit niet wetende heb ik het stadsnummer op mijn registratieformulier vermeld. Kan dit nog door U verwijderd worden, waarvoor dank. Liefst zou ik deze vermelding naast mijn postings niet zien. - Dank bij voorbaat.
              Cleopa 17 nov 2009, 15:55 Sint-Truiden 1.943 berichten
              yma --
              yma schreef:Beste Moderators. Als nieuweling zie ik dat er bij de meeste gebruikers hun domicilie of verblijfplaats niet vermeld staat naast hun posting. Dit niet wetende heb ik het stadsnummer op mijn registratieformulier vermeld. Kan dit nog door U verwijderd worden, waarvoor dank. Liefst zou ik deze vermelding naast mijn postings niet zien. - Dank bij voorbaat.
              Klik op profiel boven aan het scherm naast het Seniorennet logo
              Je bent weer op het blad waar je Uw profiel ingevuld hebt
              Nu eerst (anders vergeet je het) het nummer overtypen
              Wijzig of verwijder het adres
              Kontroleer nog eens of alles naar je zin is
              Klik dan op OK
              Bij je volgend bericht zal het verdwenen zijn (met wat geluk die in je vorige berichten staan ook)

Succes + Wees Welkom bij de oefenaars +Veel plezier op deze site

PS: Ik ben ook een gewone oefenaar en geen moderator , nog de

yma 17 nov 2009, 17:05 5 berichten
                Bedankt beste Cleopa- Met je aanwijzingen is de fout verholpen.
                Vele groetjes. - yma
                  Cleopa 17 nov 2009, 22:24 Sint-Truiden 1.943 berichten
                  Ara Bier -- Dat zal wel , zo zijn we hier allemaal begonnen . Wees Welkom bij de oefenaars en veel plezier op deze site

Paul boonaert 17 nov 2009, 23:34 kluisbergen 3 berichten
                    beste colegas .VRAAGJE. Ik heb mijn eerste vraag gesteld. ze is beantwoord. Kan ik dat alles nu ook nog verwijderen ,of blijft dat nu altijd staan ? VR.GR. Paul b

Wil je over iets anders praten?

Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.

+ Nieuw onderwerp