Oefenforum

Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Gestart door webmaster op 14 sep 2005, 09:01 987 berichten 725.364 keer gelezen Gesloten
Cleopa 23 nov 2009, 18:46 Sint-Truiden 1.943 berichten
cdoost & Tanya -- Beiden berichten zijn goed gelukt goed gedaan hoor . Wees Wellom op het oefenforum , en veel plezier op het ganse Seniorennet

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
    Cleopa 24 nov 2009, 19:07 Sint-Truiden 1.943 berichten
    s-te/fa>a/n -- Je bent hier welkom en je eerste bericht is goed gelukt proficiat , ik ken er niet zo erg veel van , maar ik vermoed dat je later wat last gaat krijgen met de tekens die in je naam staan - / > / . Dus daar moeten we aan denken als je BV: een foto van op je pc gaan uploaden . Maar ik zeg nogmaals ik weet het niet , we zullen wel ontdekken als het misloopt . Ik wens je veel oefenplezier

kalobe 24 nov 2009, 22:46 4 berichten
      Hallo

Ik ben hier nieuw en hoop nog met veel mensen te praten
      hou van kindjes kleinkindjes
      konijntjes kippen en geitjes
        kalobe 24 nov 2009, 22:48 4 berichten
        Hallo

Ik ben hier nieuw en hoop nog met veel mensen te praten
        Heb vroeger nog geprobeerd maar lukte niet echt
          kalobe 25 nov 2009, 21:12 4 berichten
          Hallo

heb al geprobeerd op mailgroepen,maar het lukt allemaal niet
            Gast 25 nov 2009, 22:54
            Hallo,
            Ben al een tijdje op deze website maar vraag me toch af waarom die geplaatste berichten zo lang blijven staan, soms zie ik door de bomen het bos niet meer! Zou het niet beter zijn die na een paar maanden te verwijderen?
            En ook nog, waarom kan men in zijn profiel, zijn e-mail adres niet veranderen? Deze van mij is al lang niet meer juist maar kan deze niet wijziggen! :?
            Groetjes
              Cleopa 25 nov 2009, 23:14 Sint-Truiden 1.943 berichten
              lut2 schreef:Hallo,
              Ben al een tijdje op deze website maar vraag me toch af waarom die geplaatste berichten zo lang blijven staan, soms zie ik door de bomen het bos niet meer! Zou het niet beter zijn die na een paar maanden te verwijderen?
              En ook nog, waarom kan men in zijn profiel, zijn e-mail adres niet veranderen? Deze van mij is al lang niet meer juist maar kan deze niet wijziggen! :?
              Groetjes
              lut2 -- Zou het niet beter zijn die na een paar maanden te verwijderen?
              Niet bij elk bericht staat er info maar die mogen toch wel een tijdje blijven staan . Het is zoals je zegt na een paar maanden hier bij het oefenforum is het soms veel korter (hangt af van de cursus periode) zijn ze verdwenen

waarom kan men in zijn profiel, zijn e-mail adres niet veranderen?
              Het E-Mail adres kan je niet zelf wijzigen je moet kontakt opnemen met een moderator
              Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen nog de

Cleopa 26 nov 2009, 19:05 Sint-Truiden 1.943 berichten
                DOLLIE -- Je eerste bericht is goed gelukt proficiat , nu maar verder oefenen en veel plezier beleven hier bij de oefenaars . Wees WELKOM op het Seniorennet nog de

Wil je over iets anders praten?

Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.

+ Nieuw onderwerp