Oefenforum

Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Gestart door webmaster op 14 sep 2005, 09:01 987 berichten 725.310 keer gelezen Gesloten
Cleopa 03 dec 2009, 19:03 Sint-Truiden 1.943 berichten
omako schreef:Niet gelukt! opnieuw proberen!
omako -- Typ je tekst > selecteer je tekst (blauwmaken) > Klik nu op een van de code's boven het tekstvak bv: de vette B , dan verschijnt deze code voor en achter hetgeen je selecteerde Zo ook kan je de kleur wijzigen (een tip gebruik geen geel wegens slecht leesbaar) . Niet begrepen dan heb ik het slecht uitgelegd , dus opnieuw vragen . Nu eerst WEES WELKOM bij de oefenaars en veel oefenplezier

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
    Cleopa 03 dec 2009, 19:09 Sint-Truiden 1.943 berichten
    Heidi -- Sommige afbeeldingen moet je eerst opslaan en dan met een Uloader naar hier brengen , zo voorkom je dat er een rood kruisje staat meestal zie jij de afbeelding wel maar andere bezoekers die niet op die site geweest zijn zien je afbeelding niet . Hier zal er geen kruisje komen te staan deze werd door SN geupload

Afbeelding

sawoni 06 dec 2009, 14:59 lommel 3 berichten
      Als ik goed heb leren stappen,wil ik graag mee.
      Als ik dan thuisgeraak in het Forum ga ik een vraag stellen over Simon Carmiggelt.
        Cleopa 06 dec 2009, 15:55 Sint-Truiden 1.943 berichten
        sawoni -- Om nog te leren lopen moet je hier nog wat vragen stellen en wat oefenen :lol: En ik denk niet dat je hier op de goed plaats bent voor Simon Carmiggelt . Is dat geen poeet of zo iets met schrijven te maken :oops: :oops: :oops: al van gehoord en gezien op tv maar dat is dan ook alles :cry: :cry: :cry: Ik zou eens de Index doorzoeken :roll:

mateke 06 dec 2009, 22:26 1 berichten
          ik vind het interessant om eens iets van andere vijftigplussers te horen :lol:
          graag een antwoordje of commentaartje, groetjes vna mateke
            Cleopa 06 dec 2009, 22:30 Sint-Truiden 1.943 berichten
            mateke -- Wees Welkom bij de oefenaars , je eerste berichtje is goed gelukt proficiat . Ik hoop dat je hier veel plezier mag hebben en ook nog wat bij leren

Cleopa 06 dec 2009, 23:01 Sint-Truiden 1.943 berichten
              kitty101 -- Fijn om erbij te zijn , Wees Welkom op het oefenforum je eerste bericht is geslaagd , dus nu maar verder oefenen

zeppelin 07 dec 2009, 17:35 Aalst 1 berichten
                dus effe goede dag komen zeggen

groeten Dirk
                een nee heb je vast, een ja kan je krijgen...
                  Cleopa 07 dec 2009, 19:10 Sint-Truiden 1.943 berichten
                  zeppelin -- Je hebt voor een keer gelijk :lol: :lol: :lol: het is een goede dag WANT hier is er geen druppel gevallen . Wees Welkom bij de oefenaars

Wil je over iets anders praten?

Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.

+ Nieuw onderwerp