[quote="kitty101"]allo dit is een testje saluutjes][/quote]
ik ben nieuw
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Als je een bericht typt kijk dan eens of er een vinkje staat vóór een van deze tekstenkitty101 schreef:allo dit is een testje saluutjes]

omako -- Typ je tekst > selecteer je tekst (blauwmaken) > Klik nu op een van de code's boven het tekstvak bv: de vette B , dan verschijnt deze code [ b][/b] voor en achter hetgeen je selecteerde Zo ook kan je de kleur wijzigen (één tip gebruik geen geel wegens slecht leesbaar) . Niet begrepen dan heb ik het slecht uitgelegd , dus opnieuw vragen . Nu eerst WEES WELKOM bij de oefenaars en veel oefenplezieromako schreef:Niet gelukt! opnieuw proberen!

Ja wat wil je jongen, we zulle zien wat voor effect dat geeft.Vlinder2009 schreef:hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
zal dat iets uitbrengen, sta hier voor gek tegen men eigen te staan schrijvenVlinder2009 schreef:Ja wat wil je jongen, we zulle zien wat voor effect dat geeft.Vlinder2009 schreef:hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
nu even die dikke letterslaten we schuin ook even proberen zo nu zo de boel ook onderlijnt moeten zijn. Quote heb ik al gedaan o ja Code even uitproberen. bij de volgende oefeningVlinder2009 schreef:zal dat iets uitbrengen, sta hier voor gek tegen men eigen te staan schrijvenVlinder2009 schreef:Ja wat wil je jongen, we zulle zien wat voor effect dat geeft.Vlinder2009 schreef:hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
hihi was vergeten de boel aftesluiten van de onderlijning, ok nu even Code proberen, voor wat stond dat nu ook weer, vergeten ok even doen, kan toch niks foutlopen hier.Vlinder2009 schreef:nu even die dikke letterslaten we schuin ook even proberen zo nu zo de boel ook onderlijnt moeten zijn. Quote heb ik al gedaan o ja Code even uitproberen. bij de volgende oefeningVlinder2009 schreef:zal dat iets uitbrengen, sta hier voor gek tegen men eigen te staan schrijvenVlinder2009 schreef:Ja wat wil je jongen, we zulle zien wat voor effect dat geeft.Vlinder2009 schreef:hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
Code: Selecteer alles
oei enkel code verschijntJe kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.