Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
kitty101 -- Je hebt alles juist gedaan , je bericht moest zo overgekomen zijn zoals hieronder
Schakel BBCode uit in dit bericht
Schakel Smilies uit in dit bericht
Waarschuwen als er gereageerd is
Staat er een vinkje verwijder het dan > Klik dan op voorbeeld onder je tekstvak > en kijk of het er zo staat als hierboven > Is het dan nog niet gelukt probeer dan eens op een Emoticon te klikken > je ziet dan een code BV: een dubbelpunt het woord lol en weer een dubbelpunt > Klik weer op voorbeeld dan moet je dit zien staan
> Dat lukt ook niet
Dan moet er in je profiel iets gewijzigd worden . Probeer eerst eens wat hierboven staat . En plaats dan maar weer een proefje

Als je een bericht typt kijk dan eens of er een vinkje staat vóór een van deze tekstenkitty101 schreef:allo dit is een testje saluutjes]
Schakel BBCode uit in dit bericht
Schakel Smilies uit in dit bericht
Waarschuwen als er gereageerd is
Staat er een vinkje verwijder het dan > Klik dan op voorbeeld onder je tekstvak > en kijk of het er zo staat als hierboven > Is het dan nog niet gelukt probeer dan eens op een Emoticon te klikken > je ziet dan een code BV: een dubbelpunt het woord lol en weer een dubbelpunt > Klik weer op voorbeeld dan moet je dit zien staan

-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
omako -- Had je dit al gelezen
En als je vragen hebt niet treuzelen , met vragen zo zijn we allemaal begonnen

omako -- Typ je tekst > selecteer je tekst (blauwmaken) > Klik nu op een van de code's boven het tekstvak bv: de vette B , dan verschijnt deze code [ b][/b] voor en achter hetgeen je selecteerde Zo ook kan je de kleur wijzigen (één tip gebruik geen geel wegens slecht leesbaar) . Niet begrepen dan heb ik het slecht uitgelegd , dus opnieuw vragen . Nu eerst WEES WELKOM bij de oefenaars en veel oefenplezieromako schreef:Niet gelukt! opnieuw proberen!
En als je vragen hebt niet treuzelen , met vragen zo zijn we allemaal begonnen

-
gerritdepeulschil - Lid geworden op: 05 okt 2007, 21:14
[Goede dag allemaal,
Het is mijn eerste berichtje op het net en ik vind het al héél
plezant, doch zal ik stap voor stap moeten gewoon worden.
seniorennet biedt wel veel mogelijkheden, maar als beginneling lijkt
met dit wel een hoge berg waarover ik helemaal niets zie.
Groetjes,
Gerritdepeulschil
Het is mijn eerste berichtje op het net en ik vind het al héél
plezant, doch zal ik stap voor stap moeten gewoon worden.
seniorennet biedt wel veel mogelijkheden, maar als beginneling lijkt
met dit wel een hoge berg waarover ik helemaal niets zie.
Groetjes,
Gerritdepeulschil
' Bij Leven en Welzijn ' naar een gezegde van Jos Ghysen
-
Vlinder2009 - Lid geworden op: 29 aug 2009, 01:02
hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
Wijsheid is: Ware kracht, die voortkomt uit de herinneringen aan je hele reis. En die ontstaat uit de herinnering aan de wegen die je in andermans schoenen bent gegaan.
-
en er is geen kat om mee te oefen, en als er dan iemand zal zijn, ben ik er dan niet
Wijsheid is: Ware kracht, die voortkomt uit de herinneringen aan je hele reis. En die ontstaat uit de herinnering aan de wegen die je in andermans schoenen bent gegaan.
-
Ja wat wil je jongen, we zulle zien wat voor effect dat geeft.Vlinder2009 schreef:hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
-
hoe kan ik nu terug antwoorden op wat die voor me heeft verteld,aaah
-
zal dat iets uitbrengen, sta hier voor gek tegen men eigen te staan schrijvenVlinder2009 schreef:Ja wat wil je jongen, we zulle zien wat voor effect dat geeft.Vlinder2009 schreef:hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
-
nu even die dikke letterslaten we schuin ook even proberen zo nu zo de boel ook onderlijnt moeten zijn. Quote heb ik al gedaan o ja Code even uitproberen. bij de volgende oefeningVlinder2009 schreef:zal dat iets uitbrengen, sta hier voor gek tegen men eigen te staan schrijvenVlinder2009 schreef:Ja wat wil je jongen, we zulle zien wat voor effect dat geeft.Vlinder2009 schreef:hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
-
hihi was vergeten de boel aftesluiten van de onderlijning, ok nu even Code proberen, voor wat stond dat nu ook weer, vergeten ok even doen, kan toch niks foutlopen hier.Vlinder2009 schreef:nu even die dikke letterslaten we schuin ook even proberen zo nu zo de boel ook onderlijnt moeten zijn. Quote heb ik al gedaan o ja Code even uitproberen. bij de volgende oefeningVlinder2009 schreef:zal dat iets uitbrengen, sta hier voor gek tegen men eigen te staan schrijvenVlinder2009 schreef:Ja wat wil je jongen, we zulle zien wat voor effect dat geeft.Vlinder2009 schreef:hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
Code: Selecteer alles
oei enkel code verschijntWijsheid is: Ware kracht, die voortkomt uit de herinneringen aan je hele reis. En die ontstaat uit de herinnering aan de wegen die je in andermans schoenen bent gegaan.
-
alle wat wijzer ben ik geworden, maar even uitproberen hé tot de volgende maal, maar dan niet meer tegen men eigen