Oefenforum

Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Gestart door webmaster op 14 sep 2005, 09:01 987 berichten 725.605 keer gelezen Gesloten
Cleopa 07 dec 2009, 20:18 Sint-Truiden 1.943 berichten
kitty101 -- Je hebt alles juist gedaan , je bericht moest zo overgekomen zijn zoals hieronder
kitty101 schreef:allo dit is een testje saluutjes]
Als je een bericht typt kijk dan eens of er een vinkje staat vóór een van deze teksten

Schakel BBCode uit in dit bericht
Schakel Smilies uit in dit bericht
Waarschuwen als er gereageerd is

Staat er een vinkje verwijder het dan > Klik dan op voorbeeld onder je tekstvak > en kijk of het er zo staat als hierboven > Is het dan nog niet gelukt probeer dan eens op een Emoticon te klikken > je ziet dan een code BV: een dubbelpunt het woord lol en weer een dubbelpunt > Klik weer op voorbeeld dan moet je dit zien staan :lol: > Dat lukt ook niet :roll: Dan moet er in je profiel iets gewijzigd worden . Probeer eerst eens wat hierboven staat . En plaats dan maar weer een proefje

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
    Cleopa 09 dec 2009, 10:38 Sint-Truiden 1.943 berichten
    omako -- Had je dit al gelezen
    omako schreef:Niet gelukt! opnieuw proberen!
    omako -- Typ je tekst > selecteer je tekst (blauwmaken) > Klik nu op een van de code's boven het tekstvak bv: de vette B , dan verschijnt deze code [ b][/b] voor en achter hetgeen je selecteerde Zo ook kan je de kleur wijzigen (één tip gebruik geen geel wegens slecht leesbaar) . Niet begrepen dan heb ik het slecht uitgelegd , dus opnieuw vragen . Nu eerst WEES WELKOM bij de oefenaars en veel oefenplezier

En als je vragen hebt niet treuzelen , met vragen zo zijn we allemaal begonnen :lol:

gerritdepeulschil 09 dec 2009, 16:29 1745 Opwijk - België 2 berichten
      [Goede dag allemaal,

Het is mijn eerste berichtje op het net en ik vind het al héél
      plezant, doch zal ik stap voor stap moeten gewoon worden.
      seniorennet biedt wel veel mogelijkheden, maar als beginneling lijkt
      met dit wel een hoge berg waarover ik helemaal niets zie.
      Groetjes,

Gerritdepeulschil
      ' Bij Leven en Welzijn ' naar een gezegde van Jos Ghysen
        Cleopa 09 dec 2009, 18:54 Sint-Truiden 1.943 berichten
        gerritdepeulschil -- Dan ben je hier op de goede plaats , hier kan je oefenen naar hartelust . Wees Welkom bij de oefenaars en veel plezier op het ganse Seniorennet

sawoni 12 dec 2009, 15:12 lommel 3 berichten
          oef ! weer eens over het drempeltje ! nog altijd wat onzeker, maar we doen ons best. Ik ga wel blijven zagen over Carmiggelt en over zijn stukje over zijn ouderdomsdoofheid. Beste groeten en dank voor antwoord van "cleopa".
            Vlinder2009 13 dec 2009, 12:40 JUPRELLE (LIEGE) 10 berichten
            hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
            Wijsheid is: Ware kracht, die voortkomt uit de herinneringen aan je hele reis. En die ontstaat uit de herinnering aan de wegen die je in andermans schoenen bent gegaan.
              Vlinder2009 13 dec 2009, 12:59 JUPRELLE (LIEGE) 10 berichten
              en er is geen kat om mee te oefen, en als er dan iemand zal zijn, ben ik er dan niet
              Wijsheid is: Ware kracht, die voortkomt uit de herinneringen aan je hele reis. En die ontstaat uit de herinnering aan de wegen die je in andermans schoenen bent gegaan.
                Vlinder2009 13 dec 2009, 13:05 JUPRELLE (LIEGE) 10 berichten
                Vlinder2009 schreef:hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
                Ja wat wil je jongen, we zulle zien wat voor effect dat geeft.
                  Vlinder2009 13 dec 2009, 13:07 JUPRELLE (LIEGE) 10 berichten
                  hoe kan ik nu terug antwoorden op wat die voor me heeft verteld,aaah
                    Vlinder2009 13 dec 2009, 13:09 JUPRELLE (LIEGE) 10 berichten
                    Vlinder2009 schreef:
                    zal dat iets uitbrengen, sta hier voor gek tegen men eigen te staan schrijven
                      Vlinder2009 13 dec 2009, 13:14 JUPRELLE (LIEGE) 10 berichten
                      Vlinder2009 schreef:
                      Vlinder2009 schreef:
                      nu even die dikke letterslaten we schuin ook even proberen zo nu zo de boel ook onderlijnt moeten zijn. Quote heb ik al gedaan o ja Code even uitproberen. bij de volgende oefening
                        Vlinder2009 13 dec 2009, 13:17 JUPRELLE (LIEGE) 10 berichten
                        Vlinder2009 schreef:
                        Vlinder2009 schreef:
                        Vlinder2009 schreef:
                        nu even die dikke letterslaten we schuin ook even proberen zo nu zo de boel ook onderlijnt moeten zijn. Quote heb ik al gedaan o ja Code even uitproberen. bij de volgende oefening
                        hihi was vergeten de boel aftesluiten van de onderlijning, ok nu even Code proberen, voor wat stond dat nu ook weer, vergeten ok even doen, kan toch niks foutlopen hier.

Code: Selecteer alles

oei enkel code verschijnt
                        bon even gaan zien
                          Vlinder2009 13 dec 2009, 13:21 JUPRELLE (LIEGE) 10 berichten
                          alle wat wijzer ben ik geworden, maar even uitproberen hé tot de volgende maal, maar dan niet meer tegen men eigen

Wil je over iets anders praten?

Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.

+ Nieuw onderwerp