Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Vlinder2009 -- Ik wist het hé dat een vlinder weinig at , alhoewel ze mij (toen ik jong was) trachte wijs te maken dat vlinders hooi aten . Heb jij je buikje toch vlug vol
Wees Welkom bij de oefenaars , ja het is niet plezant als je oefend en je bent niet zeker of het juist is

En al de rest heb je al prima onder controle
Ik ben hier toch nog
Hey vlinder waar ben je toch niet door een vogel ................ Ik hoop van niet ik zie je straks of zo wel . Nog de

Wees Welkom bij de oefenaars , ja het is niet plezant als je oefend en je bent niet zeker of het juist is
Ik was ocharme aan't etenVlinder2009 schreef:en er is geen kat om mee te oefen, en als er dan iemand zal zijn, ben ik er dan niet
Dat heb je toch al fijn klaargespeeldVlinder2009 schreef:Ja wat wil je jongen, we zulle zien wat voor effect dat geeft.Vlinder2009 schreef:hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
Dat heb je ook al gevonden , onderaan op nieuw antwoord en de vlinder is al klaarVlinder2009 schreef:hoe kan ik nu terug antwoorden op wat die voor me heeft verteld,aaah
Er is toch iemand die het leestVlinder2009 schreef:zal dat iets uitbrengen, sta hier voor gek tegen men eigen te staan schrijvenVlinder2009 schreef:Ja wat wil je jongen, we zulle zien wat voor effect dat geeft.Vlinder2009 schreef:hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
En al de rest heb je al prima onder controle
Vlinder2009 schreef:alle wat wijzer ben ik geworden, maar even uitproberen hé tot de volgende maal, maar dan niet meer tegen men eigen
Ik ben hier toch nog

-
Vlinder2009 - Lid geworden op: 29 aug 2009, 01:02
Thanks voor het komen, maar denk het onder controle te hebben. Moet spijtig genoeg nu wel het net verlaten. Indien problemen kom ik terug voor of na het eten. 
Wijsheid is: Ware kracht, die voortkomt uit de herinneringen aan je hele reis. En die ontstaat uit de herinnering aan de wegen die je in andermans schoenen bent gegaan.
-
Haaaa néén heVlinder2009 schreef:Thanks voor het komen, maar denk het onder controle te hebben. Moet spijtig genoeg nu wel het net verlaten. Indien problemen kom ik terug voor of na het eten.

-
gerritdepeulschil - Lid geworden op: 05 okt 2007, 21:14
Hallo, hier ben ik dan terug geraakt na héél wat omwegen, de draai zit er nog helemaal niet in.
Bedankt Cleopatra voor je antwoordje. Het heeft wat geduurd voor ik dat
in deze wirwar van mogelijkheden heb gevonden.Ik hoop dat mijn berichtje
op het net verschijnt, anders heb ik weer iets verkeerd gedaan.
Nog een prettige zondag en tot wederhoren.
Gerritdepeulschil
Bedankt Cleopatra voor je antwoordje. Het heeft wat geduurd voor ik dat
in deze wirwar van mogelijkheden heb gevonden.Ik hoop dat mijn berichtje
op het net verschijnt, anders heb ik weer iets verkeerd gedaan.
Nog een prettige zondag en tot wederhoren.
Gerritdepeulschil
' Bij Leven en Welzijn ' naar een gezegde van Jos Ghysen
-
zon -- Gelieve hier geen afbeeldingen meer te plaatsen , je kan wel verder oefenen op deze plaats "Oefenen ZONDER topic (volgens het boek Internet na 50)" Klik op onderstaande link en je bent terplaatse . Nog veel oefenplezier
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... rt=375#top

http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... rt=375#top