Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Hier mag je oefenen, en alles eens uitproberen.
Ik was bang om door de mand te vallen. Iemand zei: er is geen mand. (Freek de Jonge - 1943).

Oefening baart kunst

Cleopa

13 dec 2009, 14:08

Vlinder2009 -- Ik wist het hé dat een vlinder weinig at , alhoewel ze mij (toen ik jong was) trachte wijs te maken dat vlinders hooi aten . Heb jij je buikje toch vlug vol :lol: :lol: :lol:
Wees Welkom bij de oefenaars , ja het is niet plezant als je oefend en je bent niet zeker of het juist is :roll:
Vlinder2009 schreef:en er is geen kat om mee te oefen, en als er dan iemand zal zijn, ben ik er dan niet
Ik was ocharme aan't eten
Vlinder2009 schreef:
Vlinder2009 schreef:hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
Ja wat wil je jongen, we zulle zien wat voor effect dat geeft.
Dat heb je toch al fijn klaargespeeld
Vlinder2009 schreef:hoe kan ik nu terug antwoorden op wat die voor me heeft verteld,aaah
Dat heb je ook al gevonden , onderaan op nieuw antwoord en de vlinder is al klaar
Vlinder2009 schreef:
Vlinder2009 schreef:
Vlinder2009 schreef:hoe meer ik oefent, hoe meer dat ik verward wordt
Ja wat wil je jongen, we zulle zien wat voor effect dat geeft.
zal dat iets uitbrengen, sta hier voor gek tegen men eigen te staan schrijven
Er is toch iemand die het leest :roll:
En al de rest heb je al prima onder controle
Vlinder2009 schreef:alle wat wijzer ben ik geworden, maar even uitproberen hé tot de volgende maal, maar dan niet meer tegen men eigen

Ik ben hier toch nog :oops: :oops: :oops: Hey vlinder waar ben je toch niet door een vogel ................ Ik hoop van niet ik zie je straks of zo wel . Nog de

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Vlinder2009

13 dec 2009, 14:19

Thanks voor het komen, maar denk het onder controle te hebben. Moet spijtig genoeg nu wel het net verlaten. Indien problemen kom ik terug voor of na het eten. :lol:
Wijsheid is: Ware kracht, die voortkomt uit de herinneringen aan je hele reis. En die ontstaat uit de herinnering aan de wegen die je in andermans schoenen bent gegaan.

Cleopa

13 dec 2009, 15:09

Vlinder2009 schreef:Thanks voor het komen, maar denk het onder controle te hebben. Moet spijtig genoeg nu wel het net verlaten. Indien problemen kom ik terug voor of na het eten. :lol:
Haaaa néén he :twisted: nu durf ik nietmeer te eten vandaag stel je voor dat ik juist aan't eten ben en jij krijgt het inde smiezen , en begint dan volop berichten te versturen BEN ik WEER telaat :oops: :oops: :oops: Zie dat ik sterf van de honger :cry: :cry: :cry:

gerritdepeulschil

13 dec 2009, 15:35

Hallo, hier ben ik dan terug geraakt na héél wat omwegen, de draai zit er nog helemaal niet in.
Bedankt Cleopatra voor je antwoordje. Het heeft wat geduurd voor ik dat
in deze wirwar van mogelijkheden heb gevonden.Ik hoop dat mijn berichtje
op het net verschijnt, anders heb ik weer iets verkeerd gedaan.
Nog een prettige zondag en tot wederhoren.

Gerritdepeulschil
' Bij Leven en Welzijn ' naar een gezegde van Jos Ghysen

Cleopa

13 dec 2009, 16:23

Gerritdepeulschil -- Het is je wel degelijk gelukt om een antwoordje te plaatsen , en ik hoop natuurlijk ook dat je het antwoord kan lezen . Heb je vragen :roll: Laat ze maar komen iedereen tracht je op het goede spoor te zetten

Gast

15 dec 2009, 16:02

probeer een foto bij mijn tekst te voegen
Gast

15 dec 2009, 16:09

ik probeer maar voort
Afbeelding
Gast

15 dec 2009, 16:16

nog eens zien of het lukt

Afbeelding
Gast

15 dec 2009, 16:31

ik geef ni op
Afbeelding
Gast

15 dec 2009, 16:34

hier ben ik weer
Afbeelding
Gast

15 dec 2009, 16:44

en ik blijf proberen
Afbeelding
Gast

15 dec 2009, 16:58

warme kuffelkes
Afbeelding

Cleopa

15 dec 2009, 19:22

zon -- Gelieve hier geen afbeeldingen meer te plaatsen , je kan wel verder oefenen op deze plaats "Oefenen ZONDER topic (volgens het boek Internet na 50)" Klik op onderstaande link en je bent terplaatse . Nog veel oefenplezier

http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... rt=375#top