Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
schrijfster - Lid geworden op: 26 sep 2008, 16:16
Nee ik heb niets uitgeschakeld of ingeschakeld staan
en nog steeds lukt het niet?
en nog steeds lukt het niet?
Tonen wat je hebt,is niet laten zien wie je bent.
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
schrijfster -- Nu moet ik passen ik weet direkt niets beters , maar je kan wel eens proberen in Soft-ware die vraag te stellen , het kan met je instellingen te maken hebben . Al hoewel ik er aan twijfel als het goed stond moet het nu ook goed staan

-
schrijfster - Lid geworden op: 26 sep 2008, 16:16
Toch bedankt Cleopa,
ik weet het ook niet meer,
het is immers altijd gelukt!
Ook voor jou en je familie leden
Heel gelukkig 2010!
in goede gezondheid
ik weet het ook niet meer,
het is immers altijd gelukt!
Ook voor jou en je familie leden
Heel gelukkig 2010!
in goede gezondheid
Tonen wat je hebt,is niet laten zien wie je bent.
-
decewe -- Gelieve hier geen afbeeldingen meer te plaatsen , je kan wel verder oefenen op deze plaats "Oefenen ZONDER topic (volgens het boek Internet na 50)" Klik op onderstaande link en je bent terplaatse .Deze plaats is voorzien om de eerste forum berichtjes te oefenen . Nog veel oefenplezier
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... rt=375#top

http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... rt=375#top

-
Ria 2 -- Je bericht is goed gelukt en de emoticons al goed gevonden . Goed gedaan . Het zal bij U wat aangenamer zijn (denk ik toch) want hier is er van die koude oostenwind , ik heb die wel graag
maar dan is't zomer
Nu maar verder aan de slag met te oefenen , veel plezier op het Seniorennet nog de

-
Binkie13 - Lid geworden op: 27 dec 2009, 19:17
GOEDE AVOND,
DIT IS VOOR MIJ DE EERSTE KEER OP HET FORUM. VIND HET ERG LEUK. BEN SLECHTZIEND DUS DIT IS VOOR MIJ VEEL LEESWERK. DUS MOEILIJK. MAAR KOMT GOED ALLEMAAL. BEN OOK AAN HET KIJKEN WAAR IK ME KAN VOORSTELLEN. GROETJES THEA
DIT IS VOOR MIJ DE EERSTE KEER OP HET FORUM. VIND HET ERG LEUK. BEN SLECHTZIEND DUS DIT IS VOOR MIJ VEEL LEESWERK. DUS MOEILIJK. MAAR KOMT GOED ALLEMAAL. BEN OOK AAN HET KIJKEN WAAR IK ME KAN VOORSTELLEN. GROETJES THEA
THEA BINKIE13