Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
Idé - Lid geworden op: 02 jan 2010, 16:56
Hallo beste senioren en SeniorenNet beheerders.
Ik ben pas nieuw en heb reeds een mailberichtje gekregen dat ik nog niets had geplaatst (sorry, met de feestdagen even geen tijd gehad) . Bij deze doen we dit dan.
Even voorstellen; ben 52, getrouwd, 3 dochters en woon in Edegem. Later zal ik met toekomstige forumconversatie's nog wel wat meer zeggen over mij.
In ieder geval vindt je in mijn profiel reeds mijn interesses (indien ik dit goed heb ingevuld)
Zelf ben ik voor men werk ook systeembeheerder en heb dus een bescheiden kennis ivm computers.
Ik zet deze kennismaking hier omdat ik niet onmiddelijk een kennismakinstopic vind.
Later zal ik regelmatig in het forum rondneuzen zodat ik eventueel een vraag kan stellen of antwoorden.
Alleszins nog de beste wensen en een goede gezondheid voor iedereen (beter laat dan nooit) en tot ziens,
Dani
Ik ben pas nieuw en heb reeds een mailberichtje gekregen dat ik nog niets had geplaatst (sorry, met de feestdagen even geen tijd gehad) . Bij deze doen we dit dan.
Even voorstellen; ben 52, getrouwd, 3 dochters en woon in Edegem. Later zal ik met toekomstige forumconversatie's nog wel wat meer zeggen over mij.
In ieder geval vindt je in mijn profiel reeds mijn interesses (indien ik dit goed heb ingevuld)
Zelf ben ik voor men werk ook systeembeheerder en heb dus een bescheiden kennis ivm computers.
Ik zet deze kennismaking hier omdat ik niet onmiddelijk een kennismakinstopic vind.
Later zal ik regelmatig in het forum rondneuzen zodat ik eventueel een vraag kan stellen of antwoorden.
Alleszins nog de beste wensen en een goede gezondheid voor iedereen (beter laat dan nooit) en tot ziens,
Dani
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Idé -- Wees Welkom bij de oefenaars , en ja dat Mailtje wil niet veel zeggen hoor . Ieder werkt op eigen ritme en naar eigen keus , het forum moet een ontspanning zijn , en niet dat je 's avonds terug uit bed moet
DE DJUE ik heb nog geen bericht geplaatst
Als je tijd heb kom je een praatje doen , en geen tijd is geen bericht zo simpel is dat allé nog de

DE DJUE ik heb nog geen bericht geplaatst

-
Idé -- Dat weet ik zelf niet , maar ik denk dat het iets is zoals een E-Mail adres . Ik zie dat al eens staan (meestal denk ik dan dat zijn proffsIdé schreef:Ohja...nog even vergeten, wat wordt er in het profiel bedoelt met
AIM Naam:
ICQ Nummer:
Dit is mij niet duidelijk.
Dank bij voorbaat.
Dani

-
Gast
voila hier gaat het zo goed ,kom ik op een ander forum dan komt al de rest mee alhoewel ik 1 zin neem,snap die niet snappen kanENSKE schreef:Geen paniek, ben niet van de snelste
-
Zon -- In je voorbeeld laat je een quote zien en dat is alles wat er in dat bericht staat (het is maar een zin) dus kan je nietmeer kopiërenzon schreef:voila hier gaat het zo goed ,kom ik op een ander forum dan komt al de rest mee alhoewel ik 1 zin neem,snap die niet snappen kanENSKE schreef:Geen paniek, ben niet van de snelste![]()
![]()
Maar je wou toch een bepaald stuk weg laten , ik neem nu Uw voorbeeld
Nu wil jij paniek verwijderenENSKE schreef:Geen paniek, ben niet van de snelste
Als je dan Uw quote geplakt heb maak je (alleen) paniek blauw en druk op de delete toets en dan krijg je dit
ENSKE schreef:Geen , ben niet van de snelste

-
Gast
Hendrick schreef:Goede Morgen iedereen
Gisteren maakte ik mijn postvak open en onting een bericht van het Forum, met de melding dat ik mij niet meer liet horen, ja gedeeltelijk door ziekte van een tromboze waar ik gelukkig lijk niets van heb overgehouden alleen meer medicijnen,nog een reden was dat ik er mij niet zo goed thuis voel ook nog dat de tijd die ik hier besteed op de pc heel krap is.
Maar ik zal mijn best doen hier toch wat meer tijdaan te besteden maar ik beloof niets moet hier nog veel tips gewoon worden en hoe het er allemaal in zijn werk aan toe gaat, ik leer wel graag nuttige dingen bij maar nog eens heb niet zo veel tijd sorry mensen daarvoor maar zeker hoor je nog van mij
Groeten hendrick
-
Zon -- Door deze zin te lezen denk ik dat je verkeerd kopiëerdzon schreef:voila hier gaat het zo goed ,kom ik op een ander forum dan komt al de rest mee alhoewel ik 1 zin neem,snap die niet snappen kanENSKE schreef:Geen paniek, ben niet van de snelste![]()
![]()
Ziet het er dan zo uit
Onderwerp
Bericht
Emoticons
Letter kleur: Standaard Donkerrood Rood Oranje Bruin Geel Groen Olijf Cyaan Blauw Donkerblauw Indigo Violet Wit Zwart Letter grootte: Heel klein Klein Normaal Groot Erg groot Sluit tags
zon schreef:voila hier gaat het zo goed ,kom ik op een ander forum dan komt al de rest mee alhoewel ik 1 zin neem,snap die niet snappen kanENSKE schreef:Geen paniek, ben niet van de snelste![]()
![]()
Opties
HTML is UIT
BBCode is AAN
Smilies staan AAN Schakel BBCode uit in dit bericht
Schakel Smilies uit in dit bericht
Onderschrift gebruiken (onderschrift kan aangepast worden in je profiel)
Waarschuwen als er gereageerd is

-
Gast
cleootje,k'word er nerveus van zulle,probeer het later wel opnieuw,mijn man is pckenner ha ha versta het zelf ni,heb er mijn kot in hi hi
-
Gast
tlukt ni se pffffffffffffffffffffzon schreef:JOEPIEEEEEEE
GELUKT
tra la la oepsakee
groetjes
Cleopa