Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Hier mag je oefenen, en alles eens uitproberen.
Ik was bang om door de mand te vallen. Iemand zei: er is geen mand. (Freek de Jonge - 1943).

Oefening baart kunst

Idé

10 jan 2010, 16:36

Hallo beste senioren en SeniorenNet beheerders.

Ik ben pas nieuw en heb reeds een mailberichtje gekregen dat ik nog niets had geplaatst (sorry, met de feestdagen even geen tijd gehad) . Bij deze doen we dit dan.

Even voorstellen; ben 52, getrouwd, 3 dochters en woon in Edegem. Later zal ik met toekomstige forumconversatie's nog wel wat meer zeggen over mij.
In ieder geval vindt je in mijn profiel reeds mijn interesses (indien ik dit goed heb ingevuld)

Zelf ben ik voor men werk ook systeembeheerder en heb dus een bescheiden kennis ivm computers.

Ik zet deze kennismaking hier omdat ik niet onmiddelijk een kennismakinstopic vind.

Later zal ik regelmatig in het forum rondneuzen zodat ik eventueel een vraag kan stellen of antwoorden.

Alleszins nog de beste wensen en een goede gezondheid voor iedereen (beter laat dan nooit) en tot ziens,

Dani

Cleopa

10 jan 2010, 16:59

Idé -- Wees Welkom bij de oefenaars , en ja dat Mailtje wil niet veel zeggen hoor . Ieder werkt op eigen ritme en naar eigen keus , het forum moet een ontspanning zijn , en niet dat je 's avonds terug uit bed moet
DE DJUE ik heb nog geen bericht geplaatst :lol: :lol: :lol: Als je tijd heb kom je een praatje doen , en geen tijd is geen bericht zo simpel is dat allé nog de

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Idé

10 jan 2010, 17:06

Hallo Cleopa.

Bedankt voor de reactie.

Ik zal zeker nog mijn weg moeten zoeken in deze uitgebreide forumsite maar zal in ieder geval trachten regelmatig iets van mij te laten horen.

Groetjes en ...tot later, Dani

Idé

10 jan 2010, 17:13

Ohja...nog even vergeten, wat wordt er in het profiel bedoelt met
AIM Naam:
ICQ Nummer:

Dit is mij niet duidelijk.

Dank bij voorbaat.

Dani

Cleopa

10 jan 2010, 17:22

Idé schreef:Ohja...nog even vergeten, wat wordt er in het profiel bedoelt met
AIM Naam:
ICQ Nummer:

Dit is mij niet duidelijk.

Dank bij voorbaat.

Dani
Idé -- Dat weet ik zelf niet , maar ik denk dat het iets is zoals een E-Mail adres . Ik zie dat al eens staan (meestal denk ik dan dat zijn proffs :oops: ) Ik weet ook niet aan wie je dat zou kunnen vragen . Een ding weet ik wel op die jaren dat ik hier aanwezig ben (dagelijks) heb ik het nog niet nodig gehad Sorry , maar als ik het teweten kom zal ik aan je denken en doorgeven :roll:

Gast

10 jan 2010, 18:10

ENSKE schreef:Geen paniek, ben niet van de snelste :oops:
voila hier gaat het zo goed ,kom ik op een ander forum dan komt al de rest mee alhoewel ik 1 zin neem,snap die niet snappen kan :cry: :cry:

Cleopa

10 jan 2010, 18:34

zon schreef:
voila hier gaat het zo goed ,kom ik op een ander forum dan komt al de rest mee alhoewel ik 1 zin neem,snap die niet snappen kan :cry: :cry:
Zon -- In je voorbeeld laat je een quote zien en dat is alles wat er in dat bericht staat (het is maar een zin) dus kan je nietmeer kopiëren

Maar je wou toch een bepaald stuk weg laten , ik neem nu Uw voorbeeld
Nu wil jij paniek verwijderen

Als je dan Uw quote geplakt heb maak je (alleen) paniek blauw en druk op de delete toets en dan krijg je dit
ENSKE schreef:Geen , ben niet van de snelste :oops:

Gast

11 jan 2010, 10:38

Hendrick schreef:Goede Morgen iedereen
Gisteren maakte ik mijn postvak open en onting een bericht van het Forum, met de melding dat ik mij niet meer liet horen, ja gedeeltelijk door ziekte van een tromboze waar ik gelukkig lijk niets van heb overgehouden alleen meer medicijnen,nog een reden was dat ik er mij niet zo goed thuis voel ook nog dat de tijd die ik hier besteed op de pc heel krap is.
Maar ik zal mijn best doen hier toch wat meer tijdaan te besteden maar ik beloof niets moet hier nog veel tips gewoon worden en hoe het er allemaal in zijn werk aan toe gaat, ik leer wel graag nuttige dingen bij maar nog eens heb niet zo veel tijd sorry mensen daarvoor maar zeker hoor je nog van mij
Groeten hendrick
Gast

11 jan 2010, 10:48

Idé schreef:Hallo Cleopa.

Bedankt voor de reactie.
neen nog ni goe

Cleopa

11 jan 2010, 11:00

zon schreef:
Zon -- Door deze zin te lezen denk ik dat je verkeerd kopiëerd
Ziet het er dan zo uit :?: Wat onder de sterretje staat

Onderwerp
Bericht

Emoticons

Letter kleur: Standaard Donkerrood Rood Oranje Bruin Geel Groen Olijf Cyaan Blauw Donkerblauw Indigo Violet Wit Zwart Letter grootte: Heel klein Klein Normaal Groot Erg groot Sluit tags

zon schreef:

Opties
HTML is UIT
BBCode is AAN
Smilies staan AAN Schakel BBCode uit in dit bericht
Schakel Smilies uit in dit bericht
Onderschrift gebruiken (onderschrift kan aangepast worden in je profiel)
Waarschuwen als er gereageerd is

Gast

11 jan 2010, 11:15

cleootje,k'word er nerveus van zulle,probeer het later wel opnieuw,mijn man is pckenner ha ha versta het zelf ni,heb er mijn kot in hi hi
Gast

11 jan 2010, 18:45

zon schreef:JOEPIEEEEEEE
GELUKT
tra la la oepsakee
groetjes
Cleopa :D
tlukt ni se pffffffffffffffffffff
Gast

11 jan 2010, 20:08

zon schreef:
zon schreef:JOEPIEEEEEEE