Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Hier mag je oefenen, en alles eens uitproberen.
Ik was bang om door de mand te vallen. Iemand zei: er is geen mand. (Freek de Jonge - 1943).

Oefening baart kunst

Cleopa

24 jan 2010, 16:27

fratsel -- Het is in't begin nog al veel waar je moet naar kijken , Maar je bent best dat je dat laat staan

berichtje gelezen. slaag er niet in om onderaan bij
alle berichten laatste eerst ok
te veranderen naar nieuwste eerst

Als je het begin van een topic wil lezen klik je op de titel van het onderwerp dan krijg je het eerste bericht , of op het nummer 1 of eens je wat bij bent met lezen staat er bv dit :

Ond. Antw. Auteur Gez. Laatste Ber.
Mededeling: Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
[ Ga naar Pagina: 1 ... 19, 20, 21 ]

Dan klik je bv op 19 en je kan ten minste de laatste 30 berichten (antwoorden) lezen
Ik weet niet of ik het je goed uitleg :oops: en anders opnieuw vragen

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

toby 1

27 jan 2010, 10:10

dit is de eerste maal dat ik een berichtje schrijf en ik hoop dat dit goed toekomt.ik heb een vraag:kan men betalingen vertrouwen langs EBAYschuilen er geen addertjes onder het gras?

Cleopa

27 jan 2010, 21:08

toby 1 --
toby 1 schreef:dit is de eerste maal dat ik een berichtje schrijf en ik hoop dat dit goed toekomt.ik heb een vraag:kan men betalingen vertrouwen langs EBAYschuilen er geen addertjes onder het gras?
Je bericht is prima gelukt wees welkom op het Seniorennet . Zelf ga ik bijna nooit naar Abay en weet er dus totaal niets van af , maar ik denk dat je meer succes gaat hebben als je Uw vraag steld in de rubriek "Overige Vragen" Klik op onderstaande regel en stel daar je vraag opnieuw , succes met je vraag en ik hoop dat je een gunstig antwoord ontvangt

http://www.seniorennet.be/forum/viewforum.php?f=27

indivi

08 feb 2010, 00:17

dag allemaal,
Ik probeer, want ik maak ergens een fout.Ik heb een berichtje geplaatst 2 dagen geleden en kreeg een mail dat er antwoord was. Ik reageerde erop en het lukte. Nadien lukkte me het niet meer opnieuw een antwoord te plaatsen. Daarnet probeerde ik het nog, maar wanneer ik OK klikte verdween gewoon heel mijn uitleg helemaal. Zo ben ik gisteravond ook 2x herbegonnen, maar tevergeefs. Ik vind het erg,want ik was nog zo blij met de antwoorden van Kevin, E.C. en franç op mijn geplaatst bericht.
Het blijkt nu afgesloten wanneer ik erop inlog bij de softwareproblematiek.
Ieder vogel zingt zoals hij(zij) gebekt is.leven en laten leven.

Het is geen kunst iets ouder te worden;
Het is de kunst ermee te leven (Goethe)

indivi

08 feb 2010, 00:28

dag allemaal,
Ik probeer, want ik maak ergens een fout.Ik heb een berichtje geplaatst 2 dagen geleden en kreeg een mail dat er antwoord was. Ik reageerde erop en het lukte. Nadien lukkte me het niet meer opnieuw een antwoord te plaatsen. Daarnet probeerde ik het nog, maar wanneer ik OK klikte verdween gewoon heel mijn uitleg helemaal. Zo ben ik gisteravond ook 2x herbegonnen, maar tevergeefs. Ik vind het erg,want ik was nog zo blij met de antwoorden van Kevin, E.C. en franç op mijn geplaatst bericht.
Het blijkt nu afgesloten wanneer ik erop inlog bij de softwareproblematiek.

again

11 feb 2010, 15:17

Als ik dit lees zal het werken :lol:

cvdb

11 feb 2010, 16:13

Dit is mijn eerste keer, en dit is een testberichtje

Groetjes,

indivi

11 feb 2010, 17:16

@ again,

Inderdaad, als ik het jouwe lees, is het ook goed gelukt, het mijne zelfs 2x . Ik had blijkbaar zulk probleem met het onderwerp te verwoorden in mijn vorige uitleg bij computer software, dat mijn inloggen op een of andere manier niet gebeurd was, dus telkens verdween heel mijn uitleg. Ik was zo gefrustreerd daardoor!
:roll:
bedankt voor je reactie!

Cleopa

11 feb 2010, 21:03

again -- Dat is goed gezien je bericht en waar ook , en zo is het ook Proficiat en fijn dat het gelukt is . Niet zo gemakkelijk je eerste bericht , ik vond mijn eerste niet terug Na laaaaaaaaaaange tijd ben ik er toch achter gekomen dat ik vergeten had om op OK te klikken :oops: :oops: :oops: Wees Welkom bij de oefenaars en veel plezier op het forum

Cleopa

11 feb 2010, 21:07

indivi -- Ik zie dat je Uwe weg reeds gevonden hebt , en ik hoop dat jij op Uw beurt je broer ook een handje kan toesteken
:oops: Sorry :oops: ik had je bericht nog niet eerder opgemerkt nogmaals sorry :oops:

indivi

11 feb 2010, 23:43

@ Cleopa,

We hebben in elk geval ons best gedaan. Ik heb hem alles doorgemaild (Kopiëren en Plakken) en wacht nu inderdaad op zijn beamend telefoontje.
Spijtig genoeg zie ik zijn scherm niet (xp) en ik ben bezig in Vista. We doen in elk geval ons best samen met jullie hulp allemaal.

Thx.

tirre

13 feb 2010, 11:12

dit is een test

tirre

13 feb 2010, 12:19

ik ben een testje aan het doen

indivi

13 feb 2010, 16:35

@ torre,
ja proficiat, het is je gelukt. Dit belooft veel met Valentijn in het vooruitzicht... oefenen maar, ik kan het je van harte aanbevelen hoor![color=darkred][/color][i][size=18][/size][/i]

indivi

13 feb 2010, 16:38

Ik begrijp niet waarom indien ik de kleuraanduiding geef en de grootte van de tekst,dit niet in werkelijkheid gebeurt, maar dat enkel de indicaties vermeld worden in mijn vorig bericht???