Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
indivi -- Je typ een zin bv "Goede morgen allemaal" en je wil alleen goede in kleur
Selecteer Goede (blauwmaken) Klik nu op het pijltje naast Standaard en kies een kleur . Nu zie je dat er voor en achter het woord code's staan om je woord Goede een kleur te geven
De zeldfde wijze voor Vet schuin onderlijnd Groote
Klik in dit bericht op citaat (rechtsboven het tekstvak)
Dan kan je eens bekijken hoe het er uit ziet als jij dit zelf eens probeerd
Deze heeft dus alles samen
Let op bij deze bewerking MOET de code van letter groote steeds als eerste uitgevoerd worden , anders werkt die niet
Waarom is voor mij boven mijn IQ

Selecteer Goede (blauwmaken) Klik nu op het pijltje naast Standaard en kies een kleur . Nu zie je dat er voor en achter het woord code's staan om je woord Goede een kleur te geven
De zeldfde wijze voor Vet schuin onderlijnd Groote
Klik in dit bericht op citaat (rechtsboven het tekstvak)
Dan kan je eens bekijken hoe het er uit ziet als jij dit zelf eens probeerd
Deze heeft dus alles samen
Let op bij deze bewerking MOET de code van letter groote steeds als eerste uitgevoerd worden , anders werkt die niet
Waarom is voor mij boven mijn IQ

-
indivi - Lid geworden op: 16 mei 2009, 17:29
@ Cleopa,
he je reageert vlug:zeker moderator?
Wel raar dat bij jullie eerst de grootte voorrang heeft, waarom staat dat dan niet als eerste in de volgorde? Zo moet je overal andere regeltjes onthouden.... of is dat toch de logische gang van zaken?
Ik probeer dus even:
[color=brown][size=18]morgen is het Valentijn want we zijn dan 14 februari[/size][/color][i][/i]
[b][/b]
he je reageert vlug:zeker moderator?
Wel raar dat bij jullie eerst de grootte voorrang heeft, waarom staat dat dan niet als eerste in de volgorde? Zo moet je overal andere regeltjes onthouden.... of is dat toch de logische gang van zaken?
Ik probeer dus even:
[color=brown][size=18]morgen is het Valentijn want we zijn dan 14 februari[/size][/color][i][/i]
-
indivi -- Helemaal geen moderator hoor een gewone oefenaar die nog heelveel moet leren , maar ik probeer wel een handje te helpen . Kijk eens onder aan het tekstvak waar je Uw bericht aan't typen bent staat dit zo

Als er een vinkje staat weg doen , lukt het dan nog niet moet je eens in je profiel kijken
Probeer maar eens dan zien we of het bij U dan wel lukt
PS: Snel =
Mijn snelste antwoord , plus een animatie met de persoons naam = 3 minuten Dat is pas snel

Als er een vinkje staat weg doen , lukt het dan nog niet moet je eens in je profiel kijken
Probeer maar eens dan zien we of het bij U dan wel lukt
PS: Snel =
Mijn snelste antwoord , plus een animatie met de persoons naam = 3 minuten Dat is pas snel

-
@Cleopa,
Nog even een poging vooraleer te gaan slapen.
Ik wil hopen dat het weder morgen droog blijft
met weinig wind.
Nu kijken wat er lukt: de gegevens waren geselecteerd, de grootte eerst, nadien cursieve letters en kleur. Daarna een smiley .
In mijn profiel is er niks te zien wat me hierbij kan helpen, dus die verwijzing blijft eveneens een vraagteken.
Groetjes!
Ik wil hopen dat het weder morgen droog blijft
met weinig wind.
Nu kijken wat er lukt: de gegevens waren geselecteerd, de grootte eerst, nadien cursieve letters en kleur. Daarna een smiley .
In mijn profiel is er niks te zien wat me hierbij kan helpen, dus die verwijzing blijft eveneens een vraagteken.
Groetjes!
-
indivi -- Om dit aan U te kunnen laten zien moet ik iets foefelen aan de code's , ik plaats een * achter elk begin haakje dit [ , dus in Uw bericht staat het * er NIET
))

Nu kan je goed zien dat je de kleurcode niet gebruikt hebt , maar in je volgend bericht wel . Dus je zal er wel mee vertrokken zijn en anders , je vraag hier maar stellen ((Op vrijdag ben ik er niet Kleinkinderen eisen mij dan opindivi schreef:@Cleopa,
Ik wil hopen dat [*i]het weder [/i]morgen [*size=24]droog blijft
[*i]met weinig wind[/i][/size].![]()
Groetjes!

-
@ Cleopa
Ben laat met mijn antwoord, ben veel bezig met mijn weeklogeetje van tien jaar.
Dat betekent kinderfilm gaan zien in de bioscoop, rummikuben en scrabblen. Wel leuk voor een weekje.
Volgende week vervolgt de cursus Word bij LBC: dus veel oefenen en ontcijferen. Heb vorig jaar Initiatie Vista en Internet gevolgd.
Bedankt voor al je hulp!
Ben laat met mijn antwoord, ben veel bezig met mijn weeklogeetje van tien jaar.
Dat betekent kinderfilm gaan zien in de bioscoop, rummikuben en scrabblen. Wel leuk voor een weekje.
Volgende week vervolgt de cursus Word bij LBC: dus veel oefenen en ontcijferen. Heb vorig jaar Initiatie Vista en Internet gevolgd.
Bedankt voor al je hulp!
-
guidohontele - Lid geworden op: 15 feb 2010, 20:24
Hi allemaal
ook ik moest deze es even proberen en hopen dat het me lukt...dan kan ik direct met een vraagje beginnen ..
thx om naar mijn onzin te kijken gtz
ook ik moest deze es even proberen en hopen dat het me lukt...dan kan ik direct met een vraagje beginnen ..
thx om naar mijn onzin te kijken gtz
-
guidohontele -- Je test is prima gelukt proficiat , ik verneem ook dat je al met een vraagje zit . Niet wachten en ze stellen
, maar denk er aan hier zit je in de rubriek "Oefnforum" , voor pc vragen ben je best met eens een kijkje te nemen in de rubriek "Computer - Software" . Nog veel plezier hier bij de oefenaars en op het ganse Seniorennet nog de

-
Gast
hallo ik wil graag met kleur schrijven maar ik snapt er niks van wie helpt mij daar mee ?????
alvast bedankt ,johanna.
alvast bedankt ,johanna.
-
mapariepie - Lid geworden op: 21 feb 2010, 14:54
test Mapariepie
wie kan mij helpen ?