Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
johanna 60 -- Doe het volgende
1 ) Typ je tekst
2 ) Selecteer het woord (of zin) wat je in kleur wil hebben (blauwmaken)
3 ) Klik op het pijltje naast Standaard > klik op de gewenste kleur
Nu zie je nog niets maar voor en achter het geselecteerde staat een code die de computer dadelijk gaat uitvoeren
4 ) Klik op voorbeeld (onderaan het tekstvak) en in het voorbeeld zie je dat het gewenste gekleurd is
Deze werkwijze geld ook voor vet schuin onderlijnd grootte of kleur
Deze proef hieronder heeft alles samen maar let op de grote van je tekst moet je eerst uitvoeren
Zo als dit hier
Om dit eens van naderbij te zien
1 ) Klik op citaat (rechtsbovenaan dit bericht) dan kan je zien hoe de code's staan en kan je U al voorstellen hoe het er ongeveer uit ziet als je straks zelf zoiets oefend

1 ) Typ je tekst
2 ) Selecteer het woord (of zin) wat je in kleur wil hebben (blauwmaken)
3 ) Klik op het pijltje naast Standaard > klik op de gewenste kleur
Nu zie je nog niets maar voor en achter het geselecteerde staat een code die de computer dadelijk gaat uitvoeren
4 ) Klik op voorbeeld (onderaan het tekstvak) en in het voorbeeld zie je dat het gewenste gekleurd is
Deze werkwijze geld ook voor vet schuin onderlijnd grootte of kleur
Deze proef hieronder heeft alles samen maar let op de grote van je tekst moet je eerst uitvoeren
Zo als dit hier
Om dit eens van naderbij te zien
1 ) Klik op citaat (rechtsbovenaan dit bericht) dan kan je zien hoe de code's staan en kan je U al voorstellen hoe het er ongeveer uit ziet als je straks zelf zoiets oefend

-
Gast
cleopa al vast bedankt ik ga het straks uit proberen het lukt me nu niet
als het niet gaat heb ik gewoon pech .
groetjes johanna.
als het niet gaat heb ik gewoon pech .
groetjes johanna.
-
johanna 60 -- Kijk eens onderaan het tekstvak waar je Uw bericht aan't typen bent staat dit zo

Als er een vinkje staat weg doen , lukt het dan nog niet moet je eens in je profiel kijken
Probeer maar eens dan zien we of het bij U dan wel lukt anders je profiel wijzigen

Als er een vinkje staat weg doen , lukt het dan nog niet moet je eens in je profiel kijken
Probeer maar eens dan zien we of het bij U dan wel lukt anders je profiel wijzigen

-
Gast
ja die staan uit ik ga nu eerst even eten en komt straks terug en probeer ik het .dankje wel en eetsmakelijk .
Johanna.
Johanna.
-
Gast
zo ik ga even kijken of het me nu lukt d
DANKJE WEL CLEOPA ......HET IS ME GELUKT ......
DANKJE WEL CLEOPA ......HET IS ME GELUKT ......
-
Gast
[quote="johanna60"]ik ga nu iemand verrassen op het form
[/quote][color=#444444][/color]
-
peter G -- Je doet me denken aan de tijd dat ik begon ik voede me een domme oen . Maar na veel te vragen en enkele serieuze God ............ ben ik er toch mee vertrokken . Nu weet je al wat je moet doen om daar van af te geraken
. Wees Welkom bij de oefenaars en veel plezier hier en op het ganse Seniorennet