Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
uw_gebruikersnaam1 - Lid geworden op: 16 mar 2010, 09:28
Dit is mijn eerste keer, en dit is een testberichtje.
Daaaaag
Daaaaag
Pascal Vyncke
Webmaster
Webmaster
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Al enkele keren een "berichtje" geplaatst , maar weet nog altijd niet hoe je teksten van meerdere gebruikers in je tekst kan op nemen,het lukt enkel en alleen om er maar een te kunnen weergeven door op "citaat" te klikken!!
HULP!!!!HULP!!!!

HULP!!!!HULP!!!!
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
davang -- Ga naar het bericht dat je wil citeren
Klik op het woord citaat (rechtsboven het leesvak)
Selecteer en kopiëer de ganse tekst
Open je bericht
Klik met rechts en in het menutje klik je op plakken
Om vergissingen te voorkomen (als je uit meerdere berichten wil citeren) doe ik dit
Ik open twee maal Seniorennnet een om het bericht te plaatsen en een om de citaten bij te halen
Succes : lukt het niet dan heb ik het slecht uitgelegd

Klik op het woord citaat (rechtsboven het leesvak)
Selecteer en kopiëer de ganse tekst
Open je bericht
Klik met rechts en in het menutje klik je op plakken
Je wil niet het ganse bericht citerendavang schreef:Al enkele keren een "berichtje" geplaatst , maar weet nog altijd niet hoe je teksten van meerdere gebruikers in je tekst kan op nemen,het lukt enkel en alleen om er maar een te kunnen weergeven door op "citaat" te klikken!!
HULP!!!!HULP!!!!![]()
Selecteer de tekst die je niet wil gebruiken en druk de delete toetsdavang schreef:Al enkele keren een "berichtje" geplaatst , maar weet nog altijd niet hoe je teksten van meerdere gebruikers in je tekst kan op nemen,
Om vergissingen te voorkomen (als je uit meerdere berichten wil citeren) doe ik dit
Ik open twee maal Seniorennnet een om het bericht te plaatsen en een om de citaten bij te halen

-
davang schreef:Al enkele keren een "berichtje" geplaatst , maar weet nog altijd niet hoe je teksten van meerdere gebruikers in je tekst kan op nemen,het lukt enkel en alleen om er maar een te kunnen weergeven door op "citaat" te klikken!!
-
an op nemen,het lukt enkel en alleen om er maar een te kunnen weergeven door op "citaat" te klikken!!
HULP!!!!HULP!!!!
[/quote]
Je wil niet het ganse bericht citeren
[q op nemen,[/quote]
Selecteer de tekst die je niet wil gebruiken en druk de delete toets

[/quote]
HULP!!!!HULP!!!!
Je wil niet het ganse bericht citeren
[q op nemen,[/quote]
Selecteer de tekst die je niet wil gebruiken en druk de delete toets

[/quote]Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Cleopa het lukt me om teksten te verwijderen,hartelijk dank...
Dat met die delete toets zal ik nog wat moeten zoeken...delete toets(?) toch die met de vermelding "del",die staat heel van boven!!! (ik bezit een Acer-aspire 7720g)
Dat met die delete toets zal ik nog wat moeten zoeken...delete toets(?) toch die met de vermelding "del",die staat heel van boven!!! (ik bezit een Acer-aspire 7720g)
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
davang -- Ik weet niet welk toetsen bord je hebt maar bij mij staat de delete toets onder de printscreen toets en de Del toets naast de nul maar die gebruik ik bijna nooit want die plaatst nog een punt . Ik plaats hier nu een Quote maar om dat voor U zichtbaar te maken moet ik enkele foutjes typen , dat doe ik door een sterretje te plaatsen achter de begincode en ik kleur het nog dus dat mag je NIET zien staan
[*quote="davang"]Cleopa het lukt me om teksten te verwijderen,hartelijk dank...
Dat met die delete toets zal ik nog wat moeten zoeken...delete toets(?) toch die met de vermelding "del",die staat heel van boven!!! (ik bezit een Acer-aspire 7720g)[*/quote]
Als jij nu dit hierboven kopiëerd en je verwijderd de sterrretjes dan krijg je dit

[*quote="davang"]Cleopa het lukt me om teksten te verwijderen,hartelijk dank...
Dat met die delete toets zal ik nog wat moeten zoeken...delete toets(?) toch die met de vermelding "del",die staat heel van boven!!! (ik bezit een Acer-aspire 7720g)[*/quote]
Als jij nu dit hierboven kopiëerd en je verwijderd de sterrretjes dan krijg je dit
davang schreef:Cleopa het lukt me om teksten te verwijderen,hartelijk dank...

-
Je wil niet het ganse bericht citerendavang schreef:an op nemen,het lukt enkel en alleen om er maar een te kunnen weergeven door op "citaat" te klikken!!
HULP!!!!HULP!!!!![]()
[q op nemen,[/quote]
doe ik dit

[/quote][/quote]Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
davang schreef:Cleopa het lukt me om teksten te verwijderen,hartelijk dank...