Oefenforum

Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Gestart door webmaster op 14 sep 2005, 09:01 987 berichten 726.827 keer gelezen Gesloten
djos 23 mar 2010, 18:34 waregem 1 berichten
dit is mijn eerste keer,het is dus een testberichtje

daaaaaag allemaal!
met vriedelijke groeten djos
    rob1953 28 mar 2010, 13:34 west-vlaanderen 26 berichten
    Cleopa--hier rob1953,ben hier geland,wilde U bericht versturen aangaande het gastenboek,en ik kreeg een bug ofzoiets,zelfs mijn topic was weg,eens kijken hier als het lukt?
    groetjes rob
    Ik ben nieuw,op seniorennet,en zoek nog een beetje mijn weg.
      rosebud 2 29 mar 2010, 17:00 deerlijk 25 berichten
      Hallo iedereen ik wil als nieuwkomer graag een berichtje plaatsen ik ben
      nog zeeeer onervaren op het forum , maar ik zal mijn best doen
      groetjes :D
      groetjes rosebud
        rob1953 29 mar 2010, 17:42 west-vlaanderen 26 berichten
        Welkom rosebudik ben hier ook nog niet lang,en krijg veel hulp,als het soms misgaat,zelf ben ik nu aan het oefenen in kleur
        de webmasters zullen je zeker volgen.
        groetjes rob1953
        Ik ben nieuw,op seniorennet,en zoek nog een beetje mijn weg.
          rosebud 2 31 mar 2010, 13:29 deerlijk 25 berichten
          Hallo beste mensen ikweet niet goe het komt maar het lukt mij gewoon niet om een afbeelding toe te voegen wat ik ook probeer ik zou zeer dankbaar zijn als er iemand is die mij dat eens haarfijn zou kunnen uitleggen alvast van harte dank u wel
          groetjes rosebud
            mathilda 31 mar 2010, 14:04 Noord-Holland Nederland 233 berichten
            Rosebud, zoek een leuke afbeelding en sla die eerst op in je map afbeeldingen, daarna kom je hier terug en plaats je plaatje.
            Klik dan op nieuw antwoord zoek je plaatje klik erop en klik op terug naar sennet en je plaatje staat er.
            Learn from YESTERDAY
            Live for TODAY
            Hope for TOMORROW
              Cleopa 31 mar 2010, 19:31 Sint-Truiden 1.943 berichten
              ScrollLock -- Je test is goed gelukt proficiat nog veel plezier op het Seniorennet Welkom bij de oefenaars

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
                aniver 03 apr 2010, 18:01 onder de kerketorre 1 berichten
                Wie kan me wat op weg helpen?

Deze 'topic' is dat dit forum of dit bericht ?

Hoe komt het dat ik mijn berichtje op het seniorencafé terugvind maar niet op het oefenforum? (had zelfde tijdstip verstuurd en vind dit niet direct terug, tenzij het niet aangekomen is)

Moet nog zoveel leren:
                vb. hoe voeg je een emoticon in, bij mij lukt enkel het dubbele punt en haakje.
                Heb op saveknop gedrukt, nu zie ik dat dat boxje al 3 % volzit, is die save box belangrijk, of is 't gewoon een extra opslagplekje?
                Gebruiken de meeste forumbezoekers de handleiding internet na 50?
                Ik zie overal pràchtige afbeeldingen, zijn dit zelfgemaakte foto's/tekeningen?

Hoop dat ik niet te veel vraag in eens, maar wil zo graag mijn vraag stellen op het reisforum, dus eerst hier flink oefenen.
                Want ik vrees dat we serieus info moeten verzamelen voor we naar Polen vertrekken.

A

Wil je over iets anders praten?

Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.

+ Nieuw onderwerp