Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
suzzy -- Proficiat met de afbeelding maar als je verder wil oefenen met afbeeldingen probeer dan in deze topic Oefenen ZONDER topic (volgens het boek Internet na 50)
klik op onderstaande link en je bent terplekke
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... &start=450

klik op onderstaande link en je bent terplekke
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... &start=450

-
rob1953 - Lid geworden op: 19 jan 2010, 11:20
Cleopa--hier rob1953,ben hier geland,wilde U bericht versturen aangaande het gastenboek,en ik kreeg een bug ofzoiets,zelfs mijn topic was weg,eens kijken hier als het lukt?
groetjes rob
groetjes rob
Ik ben nieuw,op seniorennet,en zoek nog een beetje mijn weg.
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
rob1953 -- Ook hier kom ik regelmatig als er iets nieuw is een berichtje plaatsen . Als je op onderstaande regel klikt kom je zo in je topic terecht . Ik hoop dat je gevonden hebt wat er deze middag scheelde
en kan je verder oefenen in je eigen plaatsje
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 3&start=38

http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 3&start=38

-
rob1953 - Lid geworden op: 19 jan 2010, 11:20
Welkom rosebudik ben hier ook nog niet lang,en krijg veel hulp,als het soms misgaat,zelf ben ik nu aan het oefenen in kleur
de webmasters zullen je zeker volgen.
groetjes rob1953
de webmasters zullen je zeker volgen.
groetjes rob1953
Ik ben nieuw,op seniorennet,en zoek nog een beetje mijn weg.
-
rosebud 2 - Lid geworden op: 28 jul 2008, 17:10
groetjes rosebud
-
rosebud 2 - Lid geworden op: 28 jul 2008, 17:10
Hallo beste mensen ikweet niet goe het komt maar het lukt mij gewoon niet om een afbeelding toe te voegen wat ik ook probeer ik zou zeer dankbaar zijn als er iemand is die mij dat eens haarfijn zou kunnen uitleggen alvast van harte dank u wel
groetjes rosebud
-
mathilda - Lid geworden op: 14 sep 2005, 14:40
Rosebud, zoek een leuke afbeelding en sla die eerst op in je map afbeeldingen, daarna kom je hier terug en plaats je plaatje.
Klik dan op nieuw antwoord zoek je plaatje klik erop en klik op terug naar sennet en je plaatje staat er.
Klik dan op nieuw antwoord zoek je plaatje klik erop en klik op terug naar sennet en je plaatje staat er.
Learn from YESTERDAY
Live for TODAY
Hope for TOMORROW
Live for TODAY
Hope for TOMORROW
-
ScrollLock - Lid geworden op: 21 mar 2009, 22:01
Een testberichtje
Hartelijk dank
-
ScrollLock - Lid geworden op: 21 mar 2009, 22:01
Ik ga het proberen
Hartelijk dank
-
aniver - Lid geworden op: 28 mar 2010, 18:31
Wie kan me wat op weg helpen?
Deze 'topic' is dat dit forum of dit bericht ?
Hoe komt het dat ik mijn berichtje op het seniorencafé terugvind maar niet op het oefenforum? (had zelfde tijdstip verstuurd en vind dit niet direct terug, tenzij het niet aangekomen is)
Moet nog zoveel leren:
vb. hoe voeg je een emoticon in, bij mij lukt enkel het dubbele punt en haakje.
Heb op saveknop gedrukt, nu zie ik dat dat boxje al 3 % volzit, is die save box belangrijk, of is 't gewoon een extra opslagplekje?
Gebruiken de meeste forumbezoekers de handleiding internet na 50?
Ik zie overal pràchtige afbeeldingen, zijn dit zelfgemaakte foto's/tekeningen?
Hoop dat ik niet te veel vraag in eens, maar wil zo graag mijn vraag stellen op het reisforum, dus eerst hier flink oefenen.
Want ik vrees dat we serieus info moeten verzamelen voor we naar Polen vertrekken.
A
Deze 'topic' is dat dit forum of dit bericht ?
Hoe komt het dat ik mijn berichtje op het seniorencafé terugvind maar niet op het oefenforum? (had zelfde tijdstip verstuurd en vind dit niet direct terug, tenzij het niet aangekomen is)
Moet nog zoveel leren:
vb. hoe voeg je een emoticon in, bij mij lukt enkel het dubbele punt en haakje.
Heb op saveknop gedrukt, nu zie ik dat dat boxje al 3 % volzit, is die save box belangrijk, of is 't gewoon een extra opslagplekje?
Gebruiken de meeste forumbezoekers de handleiding internet na 50?
Ik zie overal pràchtige afbeeldingen, zijn dit zelfgemaakte foto's/tekeningen?
Hoop dat ik niet te veel vraag in eens, maar wil zo graag mijn vraag stellen op het reisforum, dus eerst hier flink oefenen.
Want ik vrees dat we serieus info moeten verzamelen voor we naar Polen vertrekken.
A