Oefenforum

Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Gestart door webmaster op 14 sep 2005, 09:01 987 berichten 727.163 keer gelezen Gesloten
Cleopa 25 apr 2010, 23:43 Sint-Truiden 1.943 berichten
mengels -- Dat zal wel inorde komen , nog een fijne avond en een goede nachtrust

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
    wibrinneke 27 apr 2010, 21:24 houffalize 1 berichten
    Hallo, ik ben nieuw op seniorennet en ik oefen eens, ben benieuwd of iemand reageert.alvast bedankt!
    Wibrinneke
    ik hou van tuinieren, mijn hondje en mijn kater!
      Cleopa 27 apr 2010, 21:38 Sint-Truiden 1.943 berichten
      wibrinneke -- Je oefening is goed gelukt , prima , nu maar aan de slag . Wees Welkom op het oefenforum ik wens je veel plezier hier bij de oefenaars en op het ganse Seniorennet

Oost-Vlaamse 01 mei 2010, 10:49 2 berichten
        Wat doe ik hier... proberen ook iets te doen wat velen doen die veel tijd hebben? Of wil ik gewoon deelnemen aan wat het moderne hedendaagse leven te bieden heeft?
        En wat gebeurt er nu?
          yokido 01 mei 2010, 16:47 As 2 berichten
          Hallo , ik ben Yo uit Limburg , ik kom even kijken hoe dat hier werkt he

Groetjes :roll:
            Cleopa 01 mei 2010, 19:36 Sint-Truiden 1.943 berichten
            Oost-Vlaamse -- Ja gelijk heb je , maar eens dat je vertrokken bent is het wel fijn om hier wat praatjes te slaan of oefenen om je geest aan de gang te houden en zeker om bij deze fantastische media wat bij te leren . Wees Welkom bij de oefenaars en veel plezier op het ganse Seniorennet

Cleopa 01 mei 2010, 19:40 Sint-Truiden 1.943 berichten
              yokido -- Wees Welkom bij de oefenaars nu je het gezien hebt kan je best wat verder rondneuzen want hier kan je nog wat opsteken (denk ik toch want ik heb hier heel wat bijgeleerd) Veel plezier bij de oefenaars nog de

Oost-Vlaamse 02 mei 2010, 16:48 2 berichten
                Hey Cleopa,

Dank je wel voor je reactie... blijkbaar werkt het dus.

Ben jij, wat men noemt, de moderator van dit oefenforum... jij komt er veel in voor en telkens met vriendelijke en aanmoedigende woorden.

Misschien nu best naar een forum waar bepaalde zaken besproken worden en waar visies elkaar kunnen tegen komen.

Ik heb ook de chat geprobeerd... maar dat gaat me te vlug en te oppervlakkig. Waarschijnlijk zijn emoticons sturen niet mijn ding, en dat was zo'n beetje het enige wat die chats gaven buiten hallo en goeie dag.

Dus nu even zoeken naar een forum dat mij interesseert.

Nogmaal dank je wel en vriendelijke groeten.
                  Cleopa 02 mei 2010, 17:13 Sint-Truiden 1.943 berichten
                  Oost-vlaamse -- Bedankt voor de mooie woorden maar ik ben dus geen moderator en ben zoals de meeste hier een oefenaar die hier al enkele jaren bijna dagelijks vertoef . En 't is maar goed ook dat ik iets bijleer he , dat ik dikwijls voor kom hier :?: , is omdat ik het fijn vind om met dit media te werken en dat ik waar het ook kan help omdat andere personen ook kunnen genieten van hun pc zoals ik . Moest je Uw gading nergens vinden kom dan nog maar eens langs bij de oefenaars :lol: :lol: :lol: Je weet maar nooit of je toch niet blijft hangen 8) nog de

PS: De Chat gaat me ook veel tevlug en ik had nog de langzaamste gekozen :oops: :oops: :oops:

kiwietje 05 mei 2010, 09:59 Oostkamp 3 berichten
                    Dit is een testberichtje. Bedankt aan seniorennet om dit oefenonderwerp voor ons te hebben gemaakt.
                      kiwietje 05 mei 2010, 10:00 Oostkamp 3 berichten
                      Dit is een testberichtje. Bedankt aan seniorennet om dit oefenonderwerp voor ons te hebben gemaakt.
                        Cleopa 05 mei 2010, 10:08 Sint-Truiden 1.943 berichten
                        kiewietje -- Wees Welkom op het Seniorennet , nog veel plezier hier bij de oefenaars en natuurlijk ook op het ganse Seniorennet

Wil je over iets anders praten?

Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.

+ Nieuw onderwerp