Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Hier mag je oefenen, en alles eens uitproberen.
Ik was bang om door de mand te vallen. Iemand zei: er is geen mand. (Freek de Jonge - 1943).

Oefening baart kunst

vierboete

19 jul 2010, 15:41

Prachtig weer aan de kust:Heldere blauwe hemel en geen lovetje wind.Ideaal strandweer. Ik hoop dat dit niet als reclame aanzien zal worden. Het is enkel een oefenstukje.

vierboete

19 jul 2010, 18:35

Hierbij moet ik toegeven dat ik nog zeer veel te leren heb, en aangezien ik niet meer van de rapste ben zal het wel nog een tijdje duren vooralleer i up to date ben. Doei

Cleopa

19 jul 2010, 19:14

vierboete -- Awel
vierboete schreef:Hierbij moet ik toegeven dat ik nog zeer veel te leren heb, en aangezien ik niet meer van de rapste ben zal het wel nog een tijdje duren vooralleer i up to date ben. Doei
Je gaat verstomd staan wat je hier op korte tijd kunt bijleren , zelf heb ik noch boek noch cursus gehad en kende ook totaal niets van Internet en na één jaar had ik al een eigen Web-site gemaakt (mijn hoogste studie is leerkontrakt beenhouwer) . Ik moet er wel bij zeggen ik ben hier op het forum 6 van de 7 dagen . Best is , wat je niet begrijpt gewoon vragen er zal wel iemand met een antwoord komen opdagen . Mijn leuze is elke dag iets bijgeleerd :roll: dan ga ik gerust naar mijn bedje toe

AfbeeldingAfbeelding

vierboete

21 jul 2010, 16:15

Een gelukkige Hoogdag (Nationale Feestdag) aan iedereen en in het bijzonder aan Cleopatra.

vierboete

22 jul 2010, 14:42

Goede dag allemaal op het forum. Nog even vlug een oefeningetje maken en verder zien wat er van komt. Ik heb wel een probleempje,op de eerste plaats moet ik hier zien dat ik zonder fouten schrijf en ten tweede dat het nog goed overkomt ook. Allee jullie moeten het mij maar niet kwalijk nemen hoor, ik ben ook maar een mens met fouten en gebreken. Daaaag.

Cleopa

22 jul 2010, 19:05

vierboete -- Van fouten moet je U niet teveel aantrekken , als het maar verstaanbaar is , en of je nu hout of houd typt de reste van de zin zal wel duidelijk maken of het met een t of d is :lol: . Ik probeer wel mijn beste beentje vooruit te zetten maar ik typ zeker en vast ook veel fouten .

Afbeelding

jeloca1942

22 jul 2010, 21:17

webmaster schreef:Hier kan je zelf oefenen om gewone berichtjes te plaatsen en hun mogelijkheden uit te proberen.
Dit onderwerp wordt ook gebruikt vanaf het boek "internet na 50" en andere cursussen.

Veel succes allemaal!

Nota van de moderator: plaats in deze topic geen afbeeldingen aub. Deze is gereserveerd voor onze senioren die hun eerste stappen zetten op dit forum en eenvoudig willen starten met gewone tekstberichtjes. :idea:

Cleopa

22 jul 2010, 21:22

jeloca1942 -- Goed gedaan je quote , proficiat . Klik op onderstaande link , in die topic heb je nog een antwoord staan

http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... &start=647

Afbeelding

Gaa596

27 jul 2010, 13:46

Beste mensen.
Een korte tijd weggeweest maar nu weer proberen te mailen.
Het oefenforum is een prachtige instelling om wat te proberen en te oefenen begrijp ik.
Ik maak daar dan ook graag gebruik van .Alleen vraag ik me af hoelang je op dit oefenforum mag blijven mailen .Ik denk dat je na verloop van tijd een blijvend forum zal moeten zoeken.
Misschien dat Cleopa hier iets over kan zeggen.
Tot een volgende keer.
Gaa 596

Cleopa

27 jul 2010, 19:30

Gaa596 schreef:Beste mensen.
Een korte tijd weggeweest maar nu weer proberen te mailen.
Het oefenforum is een prachtige instelling om wat te proberen en te oefenen begrijp ik.
Ik maak daar dan ook graag gebruik van .Alleen vraag ik me af hoelang je op dit oefenforum mag blijven mailen .Ik denk dat je na verloop van tijd een blijvend forum zal moeten zoeken.
Misschien dat Cleopa hier iets over kan zeggen.
Tot een volgende keer.
Gaa 596
Gaa 596 -- .Alleen vraag ik me af hoelang je op dit oefenforum mag blijven mailen .Ik denk dat je na verloop van tijd een blijvend forum zal moeten zoeken. Zelf ben ik hier al meer dan5 jaar , en leer nog altijd bij . Mijn grijze cellen werken nog :roll: maar ik denk op krukken want ik raak maar niet vooruit dus blijf ik maar oefenen tot ik BIJNA voleerd ben . En aan de snelheid dat ik nu heb zit ik zeker over de helf van mijn tweede leven :lol: . Dus je probeerd maar en je doet maar op , zolang je de beleefdheids regels inacht neemt

AfbeeldingAfbeelding

etsamatos

04 aug 2010, 20:59

Dit is mijn eerste keer

Cleopa

04 aug 2010, 21:03

etsamatos -- Welkom bij ons op het forum,

Het bericht is prima overgekomen, proficiat

'k Wens je nog heel veel plezierige uren hier , zit je met vragen niet treuzelen en zeker niet uitstellen

Afbeelding

Afbeelding

leeftijd

07 aug 2010, 06:16

hallo ik moet nog veel leren

Cleopa

07 aug 2010, 08:46

leeftijd -- Welkom bij ons op het forum, dan ben je hier op het goede adres .

Het bericht is prima overgekomen, proficiat

'k Wens je nog heel veel plezierige uren hier , zit je met vragen niet treuzelen en zeker niet uitstellen

Afbeelding

Afbeelding

w581835

14 aug 2010, 14:06

Dit is maar een oefening!!!

DAAAAAAAAAAAAAAG!!!!
Albert Vandenberghe