Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
vierboete -- Awel
dan ga ik gerust naar mijn bedje toe

Je gaat verstomd staan wat je hier op korte tijd kunt bijleren , zelf heb ik noch boek noch cursus gehad en kende ook totaal niets van Internet en na één jaar had ik al een eigen Web-site gemaakt (mijn hoogste studie is leerkontrakt beenhouwer) . Ik moet er wel bij zeggen ik ben hier op het forum 6 van de 7 dagen . Best is , wat je niet begrijpt gewoon vragen er zal wel iemand met een antwoord komen opdagen . Mijn leuze is elke dag iets bijgeleerdvierboete schreef:Hierbij moet ik toegeven dat ik nog zeer veel te leren heb, en aangezien ik niet meer van de rapste ben zal het wel nog een tijdje duren vooralleer i up to date ben. Doei

-
vierboete - Lid geworden op: 22 mei 2010, 10:17
Goede dag allemaal op het forum. Nog even vlug een oefeningetje maken en verder zien wat er van komt. Ik heb wel een probleempje,op de eerste plaats moet ik hier zien dat ik zonder fouten schrijf en ten tweede dat het nog goed overkomt ook. Allee jullie moeten het mij maar niet kwalijk nemen hoor, ik ben ook maar een mens met fouten en gebreken. Daaaag.
-
vierboete -- Van fouten moet je U niet teveel aantrekken , als het maar verstaanbaar is , en of je nu hout of houd typt de reste van de zin zal wel duidelijk maken of het met een t of d is
. Ik probeer wel mijn beste beentje vooruit te zetten maar ik typ zeker en vast ook veel fouten .

-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
webmaster schreef:Hier kan je zelf oefenen om gewone berichtjes te plaatsen en hun mogelijkheden uit te proberen.
Dit onderwerp wordt ook gebruikt vanaf het boek "internet na 50" en andere cursussen.
Veel succes allemaal!
Nota van de moderator: plaats in deze topic geen afbeeldingen aub. Deze is gereserveerd voor onze senioren die hun eerste stappen zetten op dit forum en eenvoudig willen starten met gewone tekstberichtjes.![]()
-
jeloca1942 -- Goed gedaan je quote , proficiat . Klik op onderstaande link , in die topic heb je nog een antwoord staan
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... &start=647

http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... &start=647

-
Gaa596 - Lid geworden op: 01 jul 2009, 15:06
Beste mensen.
Een korte tijd weggeweest maar nu weer proberen te mailen.
Het oefenforum is een prachtige instelling om wat te proberen en te oefenen begrijp ik.
Ik maak daar dan ook graag gebruik van .Alleen vraag ik me af hoelang je op dit oefenforum mag blijven mailen .Ik denk dat je na verloop van tijd een blijvend forum zal moeten zoeken.
Misschien dat Cleopa hier iets over kan zeggen.
Tot een volgende keer.
Gaa 596
Het oefenforum is een prachtige instelling om wat te proberen en te oefenen begrijp ik.
Ik maak daar dan ook graag gebruik van .Alleen vraag ik me af hoelang je op dit oefenforum mag blijven mailen .Ik denk dat je na verloop van tijd een blijvend forum zal moeten zoeken.
Tot een volgende keer.
Gaa 596
-
Gaa 596 -- .Alleen vraag ik me af hoelang je op dit oefenforum mag blijven mailen .Ik denk dat je na verloop van tijd een blijvend forum zal moeten zoeken. Zelf ben ik hier al meer dan5 jaar , en leer nog altijd bij . Mijn grijze cellen werken nogGaa596 schreef:Beste mensen.
Tot een volgende keer.
Gaa 596