Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
581835 -- Welkom bij ons op het forum, dan ben je hier op het goede adres .
Het bericht is prima overgekomen, proficiat
'k Wens je nog heel veel plezierige uren hier , zit je met vragen niet treuzelen en zeker niet uitstellen
Hallo gLIMBURGER

Het bericht is prima overgekomen, proficiat
'k Wens je nog heel veel plezierige uren hier , zit je met vragen niet treuzelen en zeker niet uitstellen
Hallo gLIMBURGER

-
Achoufke - Lid geworden op: 09 jul 2010, 13:51
Ik heb op mijn nieuwe computer met Windows 7 64 bit, Audacity 1.3.12 beta gedownload. Opnemen van uitwendige bronnen z.a. radio, pick up, tape werkt prima MAAR streaming muziek opnemen lukt niet, het werkt wel maar het geluidsviveau is veel en veel te laag.
Heb reeds alle mogelijke geluids instellingen geprobeerd maar zonder resultaat. Wie weet raad?
Bij voorbaat dank.
Achoufke
Heb reeds alle mogelijke geluids instellingen geprobeerd maar zonder resultaat. Wie weet raad?
Bij voorbaat dank.
Achoufke
-
Dagpauwoogje - Lid geworden op: 12 sep 2010, 18:30
:DHier ben ik dan eindelijk na vele probeersels maar je ziet : de aanhouder wint !
Always look of the bright side of live
-
nestor73 - Lid geworden op: 28 sep 2006, 15:38
Ik tracht nu maar wee eens te oefenen.Mijn probleem wordt meer en meer dat mijn geheugen,vroeger zeer sterk,het nogal eens laat afweten als ik na enkele weken een toepassing wil hernemen.Ik moet dan telkens de procedures herlezen.Dikwijls eindigt dat met uitstel.
Strevend naar een samenleving waarin men geen masochist moet zijn om zich correkt te gedragen...,waarin "meer kansen" leidt naar "meer plichten" en naar "spontane generositeit",daar waar de wetgeving te kort schiet.
-
Wullens Marc - Lid geworden op: 19 sep 2010, 23:17
Dit is een testberichtje, hopelijk lukt dit.
Daag
Daag