Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Hier mag je oefenen, en alles eens uitproberen.
Ik was bang om door de mand te vallen. Iemand zei: er is geen mand. (Freek de Jonge - 1943).

Oefening baart kunst

GAA 596

27 sep 2010, 16:43

Hallo iedereen.
Ik ben een poosje hier niet geweest,maar wil het
graag nog eens proberen.
Mijn naam is (afgekort) Gaa en ik woon in Holland.Ik vind het leuk om ook met mensen in
Belgie te mailen en te chatten.Ik heb geen familie in Belgie maart dat zal geen bzwaar zijn. Het is hier in nederland bijzonder slecht weer,heel veel regen ,maar dat zal bij jullie niet veel beter zijn. Ik denk dat het mooie weer u wel definitief voorbij zal zijn.
Alhoewel je weet nooit of we nog eens wat beter weer krijgen.Ik laat het hier even bij.Hopelijk hoor ik iets van jullie.
Gaa
EEN PRETTIGE DAG VERDER

mathilda

27 sep 2010, 16:46

Hallo GAA hartelijk welkom hier en veel plezier, mocht je vragen hebben stel ze gerust.
Learn from YESTERDAY
Live for TODAY
Hope for TOMORROW

padda1

27 sep 2010, 17:11

Dit bericht dient om mij te oefenen gezien ik nog maar pas op internet kan

padda1

27 sep 2010, 17:18

aan CLEOPA bedankt voor Uw bericht komende van uit tielt wvl.

Cleopa

27 sep 2010, 19:15

padda 1 -- Als je met vragen zit :?: Laat ze maar komen we proberen dan met z'n alle het goede antwoord te geven . Ik kan enkel maar zeggen ik heb hier bij de oefenaars veel geleerd , en groetjes terug voor mij het oneindig vere W-Vlaanderen :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

klok

01 okt 2010, 19:55

Het is er van gekomen , ik probeer het ook.
Allen gegroet
:lol:

klok

01 okt 2010, 20:18

Gegroet,
t'is inhet honderd gelopen , ik ptobeer het nog eens.

klok

05 okt 2010, 19:37

Bericht is verwijderd , ik hoop dat het goed is.

Cleopa

05 okt 2010, 21:47

klok -- Dat is zeker goed gedaan nu kan je verder oefenen in je eigen topic klik op de regel hieronder en je bent terplaatse

http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=132545

Afbeelding

STARS

08 okt 2010, 07:35

HALLO ALLEMAAL?BEN HIER NIEUW EN ZOEK DE WEG NAAR POWERPOINT IS ER IEMAND DIE KAN HELPEN
GROETJES STARS

Cleopa

08 okt 2010, 10:15

STARS -- Welkom op het Seniorennet , best ge je eens rond neuzen in de rubriek "PPS, slideshows, foto, PSP en cd branden" klik op onderstaande link en je bent er . Dan nog even zoeken of beter gezegd de juiste topic uitkiezen

http://www.seniorennet.be/forum/viewforum.php?f=53

Afbeelding

STARS

08 okt 2010, 14:27

Cleopa schreef:STARS -- Welkom op het Seniorennet , best ge je eens rond neuzen in de rubriek "PPS, slideshows, foto, PSP en cd branden" klik op onderstaande link en je bent er . Dan nog even zoeken of beter gezegd de juiste topic uitkiezen

http://www.seniorennet.be/forum/viewforum.php?f=53

Afbeelding
doe je soms ook pps?WIL ER van bij leren maar kom er niet uit waar ik moet zijn,kan de muziek erop zetten,en daar stopt het dan,heb gezien dat je van sint truiden bent,ik van gingelom

Cleopa

08 okt 2010, 15:24

STARS -- Normaal ben ik er op vrijdag niet (kleinkinderen) maar ik doe gene PowerPoint , ik heb wel al iets in die aard gedaan . Ik ben hier normaal terug vanaf zaterdag avond rond 19:00 uur dus tot dan

Afbeelding

GAA 596

08 okt 2010, 15:57

Dag allemaal.
Het loopt al weer naar het weekend en ik neem aan dat veel mensen dit plezierig vinden.Ik ben al weer een poosje gepensioneerd dus voor mij is het weekend niet meer zo belangrijk,ik ben iedere dag al vrij.En eigenlijk is een door de weekse dag wel zo prettig.De zondag kan tamelijk saai zijn,winkels gesloten enz.\
je moet er zelf maar iets leuks van proberen te maken en gelukkig lukt mij dit meestal wel.
Ik ben een dezer dagen jarig dus heb ik het wat druk met inkopen doen,je moet toch zorgen dat je visite iets lekkers te eten en te drinken krijgen. Maar ik heb drie dochters die veel werk voor me uit handen nemen.Wat dit betreft voel ik mij rijk gezegend met drie dochters die veel voor hun vader doen.
Ik eindig hier maar ,want anders wordt mijn verhaal te lang . Graag een volgend keer verder.
Het beste met jullie allemaal en een goed weekend gewenst met mooi weer.
Gaa.
EEN PRETTIGE DAG VERDER

STARS

08 okt 2010, 16:10

GAA 596 schreef:Dag allemaal.
Het loopt al weer naar het weekend en ik neem aan dat veel mensen dit plezierig vinden.Ik ben al weer een poosje gepensioneerd dus voor mij is het weekend niet meer zo belangrijk,ik ben iedere dag al vrij.En eigenlijk is een door de weekse dag wel zo prettig.De zondag kan tamelijk saai zijn,winkels gesloten enz.\
je moet er zelf maar iets leuks van proberen te maken en gelukkig lukt mij dit meestal wel.
Ik ben een dezer dagen jarig dus heb ik het wat druk met inkopen doen,je moet toch zorgen dat je visite iets lekkers te eten en te drinken krijgen. Maar ik heb drie dochters die veel werk voor me uit handen nemen.Wat dit betreft voel ik mij rijk gezegend met drie dochters die veel voor hun vader doen.
Ik eindig hier maar ,want anders wordt mijn verhaal te lang . Graag een volgend keer verder.
Het beste met jullie allemaal en een goed weekend gewenst met mooi weer.
Gaa.
HOI hallo ik ben hier nieuw en moet alles nog uitzoeken hoe het werkt groetjes stars