Oefenforum

Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Gestart door webmaster op 14 sep 2005, 09:01 987 berichten 727.152 keer gelezen Gesloten
GuyD 21 nov 2010, 13:48 Melle 1 berichten
Een grote stap voor mezelf; moeten toegeven.. ik ben "senior"! Ik ben als bijna 56-jarige nog zeer actief aan het werk, hou van het leven.
la vita è bella
    huisvader 21 nov 2010, 13:59 Morkhoven 2 berichten
    Hello, nog niet lang aangesloten en daarom eens proberen op oefenforum ben 71 jaar jong en ik moet zeggen het is moeilijk. Ben nog maar enkele maanden gestart met computer, voor mij niet simpel.
    Hello ik ben Ludo
      STARS 21 nov 2010, 17:08 LIMBURG 17 berichten
      huisvader schreef:Hello, nog niet lang aangesloten en daarom eens proberen op oefenforum ben 71 jaar jong en ik moet zeggen het is moeilijk. Ben nog maar enkele maanden gestart met computer, voor mij niet simpel.
      hallo huisvader,dat zal wel beteren,ik ben pas drie jaar bezig en moet zeggen leer nog altijd bij,dus proberen maar
      groetjes bieke
        Cleopa 21 nov 2010, 17:26 Sint-Truiden 1.943 berichten
        huisvader -- Welkom bij de oefenaars , je zegt ik ken er niets van maar ik weet wel dat je Ludo heet . Dat kon ik niet in mijn eerste bericht hoor daar had ik in die tijd veel hulp en heel veel gezwoeg voor nodig . Allé ne dikke proficiat en als er vragen zijn :?: :?: :?: Laat ze maar komen Ludo we trachten die met z'n alle op te lossen

Afbeelding
          STARS 21 nov 2010, 18:43 LIMBURG 17 berichten
          Cleopa schreef:huisvader -- Welkom bij de oefenaars , je zegt ik ken er niets van maar ik weet wel dat je Ludo heet . Dat kon ik niet in mijn eerste bericht hoor daar had ik in die tijd veel hulp en heel veel gezwoeg voor nodig . Allé ne dikke proficiat en als er vragen zijn :?: :?: :?: Laat ze maar komen Ludo we trachten die met z'n alle op te lossen Ho lees ik hier nu dat je van sint truiden bent

Afbeelding
            Cleopa 21 nov 2010, 18:57 Sint-Truiden 1.943 berichten
            STARS -- En nog een echte hoor , ik kan terug zien tot in 1580 toen zou er een grote brand geweest zijn . 't is e ras apoat zura

Afbeelding
              STARS 21 nov 2010, 19:03 LIMBURG 17 berichten
              Cleopa schreef:STARS -- En nog een echte hoor , ik kan terug zien tot in 1580 toen zou er een grote brand geweest zijn . 't is e ras apoat zura

Afbeelding
              ja this mar wei ge het beziet,he
                STARS 22 nov 2010, 07:27 LIMBURG 17 berichten
                kilo schreef:een poging om eigen werk te zien verschijnen 8O
                en dat is je gelukt
                  Moche 06 dec 2010, 16:10 Oostduinkerke 37 berichten
                  Ook voor mij is dit de eerste keer want ik ben een volledige beginneling

Wil je over iets anders praten?

Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.

+ Nieuw onderwerp