Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
U513828 -- Wees welkom bij de oefenaars , je schreef
Amai nie makkelijk
Daarom kan je hier ook met je vragen terecht , en met wat geluk krijg je nog een goed antwoord ook . Dus heb je vragen
laat dan iets weten dan trachten we met z'n allen je te helpen

Amai nie makkelijk
Daarom kan je hier ook met je vragen terecht , en met wat geluk krijg je nog een goed antwoord ook . Dus heb je vragen

-
J@n. - Lid geworden op: 26 jul 2010, 13:45
Dit is geen antwoord ergens op, maar meer een algemene vraag:
Is men verplicht om hier iets neer te zetten?
De mail die ik gestuurd kreeg door de volgende dame leek er wel op:Pascal Vyncke
Webmaster
Oké, dan heb ik bij deze aan mijn plicht voldaan.
Groeten.
De mail die ik gestuurd kreeg door de volgende dame leek er wel op:Pascal Vyncke
Webmaster
Groeten.
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
J@n --
Die Mail die je ontving is enkel om je eraan te herinneren dat je een lid bent van't Seniorennet , en of je eens wat van je wil laten horen . Bij deze heet ik je hartelijk welkom en wens je plezier op het Seniorennet

Men is niet verplicht om hier iets te plaatsenJ@n. schreef:Dit is geen antwoord ergens op, maar meer een algemene vraag:
Webmaster
Groeten.
Die Mail die je ontving is enkel om je eraan te herinneren dat je een lid bent van't Seniorennet , en of je eens wat van je wil laten horen . Bij deze heet ik je hartelijk welkom en wens je plezier op het Seniorennet

-
Gast
Hallo iedereen,
ik ben hier nieuw en plaats hierbij een oefenberichtje.
Groetjes aan allen op dit forum
ik ben hier nieuw en plaats hierbij een oefenberichtje.
Groetjes aan allen op dit forum
-
Gast
Hallo iedereen,
ben ik hier op het juiste forum om te oefenen met het plaatsen van foto's? Ik heb dit reeds geprobeerd maar weet niet of dit de juiste plaats is.
En nog een vraagje, waar moet ik klikken om ergens op te reageren? Of als ik een reactie krijg van iemand en wil antwoorden?
Dank, hyronymus
ben ik hier op het juiste forum om te oefenen met het plaatsen van foto's? Ik heb dit reeds geprobeerd maar weet niet of dit de juiste plaats is.
En nog een vraagje, waar moet ik klikken om ergens op te reageren? Of als ik een reactie krijg van iemand en wil antwoorden?
Dank, hyronymus