Oefenforum

Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Gestart door webmaster op 14 sep 2005, 09:01 987 berichten 726.772 keer gelezen Gesloten
adelaidemichèle 02 okt 2011, 22:59 ukkel 1 berichten
Hallo, dit is mijn eerste poging om een eenvoudige tekst te plaatsen en achteraf om te zien of iedereen het kan lezen. Een aanmoediging is welkom! Dank U.
Adelmic
    Cleopa 02 okt 2011, 23:04 Sint-Truiden 1.943 berichten
    adelaidemichèle -- Proficiat je eerste poging is goed gelukt , zoals een fluitje van één cent . Wees Welkom op het oefenforum , ik hoop dat je hier een fijne tijd mag beleven

Afbeelding
      Gast 31 okt 2011, 00:36
      mijn eerste poging om bericht tre plaatsen
      ,hoop dat het lukt
        dearforfun 01 nov 2011, 08:05 Bilzen 2 berichten
        Ben de eerste keer hier :( Het is de bedoeling om in de toekomst wat mooie
        fotos te plaatsen maar dit moet ik nog uit zoeken . Of kunnen jullie een hint geven?
          Cleopa 01 nov 2011, 19:20 Sint-Truiden 1.943 berichten
          dearforfun -- Ik weet niet of je het antwoord nog gelezen hebt , maar zoals ik reeds zei hier mag je liefst geen foto's plaatsen . Het bericht kan je herlezen
          Klik op de link hieronder en scroll een beetje naar beneden

http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 37#3421537

dearforfun schreef:Dit lijk me wel interessant wil ik ook wel leren
          Grj. Will
          Dat kan best , maar om alles zo een beetje bij elkaar te houden . Ben je beter af als je een eigen topic opend , dan weten de helpers een beetje met hoe en wat we je het best kunnen helpen
          Door veel te vragen kan je enorm veel bij leren
          Succes , ik wacht op vragen :lol:

Afbeelding
            x312394 03 nov 2011, 13:27 oostende 2 berichten
            Zoveel mogelijke onderwerpen, zoveel vakjes om voor te kiezen en ik ben nu eenmaal geen type die graag in vakjes leeft of denkt. Dit schijnt dus niets voor mij te zijn. Ik hou meer van "blogs" en opinie" waar men zijn mening kwijt kan en waar andere al dan niet mee akkoord gaan.
            x312394
            altijd welkom
              nattie 19 nov 2011, 08:27 mechelen 2 berichten
              zomaar , om te oefenen he, goede zaterdagmorgen 19 nov 2011, gewinst, buiten nog mistig , maar beloofd toch een zonnige dag te worden, :wink:
                Cleopa 19 nov 2011, 18:28 Sint-Truiden 1.943 berichten
                Bieke11 & nattie -- Wees Welkom op het oefenforum , beide berichten zijn goed gelukt , proficiat . Ik hoop dat je plezier beleefd hier en op het ganse Seniorennet

Afbeelding
                  Cleopa 21 nov 2011, 23:13 Sint-Truiden 1.943 berichten
                  cava59 -- Wees welkom op het oefenforum , je bericht is goed binnen gekomen proficiat

Afbeelding
                    Cleopa 27 nov 2011, 14:57 Sint-Truiden 1.943 berichten
                    michel blommaert --Je bricht is goed binnen gekomen proficiat , en Wees Welkom op het Seniorennet en bij de oefenaars . Nog veel plezier hier en op het ganse Seniorennet

Afbeelding

Wil je over iets anders praten?

Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.

+ Nieuw onderwerp