Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
luie baard - Lid geworden op: 27 feb 2012, 15:22
Dit is mijn eerste keer. Dus niet te veel lachen.
Groetjes
Groetjes
-
ralo - Lid geworden op: 21 feb 2012, 04:11
Een Duitse officuer op de vismarkt in Brugge.
"Achtung"
Een visvroutje achter haar kraam.
"Moet ze gekuscht zien menere?
"Achtung"
Een visvroutje achter haar kraam.
"Moet ze gekuscht zien menere?
Ik ben lid van een bloeiende vereniging in Sint-Michiels. nl De Koninklijke Kamer van Retorika. Ons mannenkoor is de bijzonderste afdeling; hoewel de toneelafdeling ferm komt opzetten. Maandelijks geven wij een tijdschrift uit.
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
pousse -- Als er een antwoord komt , kan je dat zien door eens een kijkje te nemen waar je Uw bericht geplaatst hebt . Ook kan je ervoor zorgen dat je een E-Mail ontvangt , maar ik doe dat niet want ik zou dan dagelijks die mails moeten verwijderen . Ik kom gewoon eens kijken , eens je vertrokken bent met het forum snap je dat en vlieg je door een forum heen en weet je ook waar wat te vinden . Allé wees Welkom bij de oefenaars en veel forum plezier

-
will49 - Lid geworden op: 23 apr 2012, 13:11
hallo
na melding dat ik nog geen berichtjes heb gestuurd, wel ik ben normaal aangesloten aan Mac-club en het forum klussers; dit volg ik alle dagen en ik heb hier reeds op geantwoord tot over enkele weken terug dat men mij berichtte dat mijn paswoord niet klopte: waarom?
groetjes
Will49
na melding dat ik nog geen berichtjes heb gestuurd, wel ik ben normaal aangesloten aan Mac-club en het forum klussers; dit volg ik alle dagen en ik heb hier reeds op geantwoord tot over enkele weken terug dat men mij berichtte dat mijn paswoord niet klopte: waarom?
groetjes
Will49