mijn man verloren
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Gerarda,
Nog altijd niet helemaal beter....en jou lichaam bewijst dat het nu niet veel aankan.....vlugger moe.
Misschien voorlopig enkel hele licht kost eten.....beschuitjes met wat bruine suiker voor energie ....was bij ons thuis zo al als kind...maar dat weet jij ook wel hé.
Ik hoop dat je vlug terug beter bent en dat je dan terug kan bellen naar je neef dat er kaastaart op hem te wachten staat!!
Hugie.....
Jou ogen zijn ook zo'n onderdeel die niet willen, maar binnenkort wordt je catarct behandeld.....mijn echtgenoot is er ook voor geopereerd...zijn tweede oog moet ook, wordt telkens gecontroleerd en zit op het randje van opereren of niet...voorlopig raadt de arts aan om te wachten....
Falcon...terug aan 't Zeetje valt dan wel erg tegen qua tempratuur!.....dat is wel echt terug bibberen geblazen.
Hopelijk morgen toch een fijne dag ginds!
Ik wens jullie een rustige nacht toe!
Liefs, reline
Nog altijd niet helemaal beter....en jou lichaam bewijst dat het nu niet veel aankan.....vlugger moe.
Misschien voorlopig enkel hele licht kost eten.....beschuitjes met wat bruine suiker voor energie ....was bij ons thuis zo al als kind...maar dat weet jij ook wel hé.
Ik hoop dat je vlug terug beter bent en dat je dan terug kan bellen naar je neef dat er kaastaart op hem te wachten staat!!
Hugie.....
Vond ik ook zo leuk!!! en waar!!we zitten schoon ineen ;maar alles moet werken!"
Jou ogen zijn ook zo'n onderdeel die niet willen, maar binnenkort wordt je catarct behandeld.....mijn echtgenoot is er ook voor geopereerd...zijn tweede oog moet ook, wordt telkens gecontroleerd en zit op het randje van opereren of niet...voorlopig raadt de arts aan om te wachten....
Falcon...terug aan 't Zeetje valt dan wel erg tegen qua tempratuur!.....dat is wel echt terug bibberen geblazen.
Hopelijk morgen toch een fijne dag ginds!
Ik wens jullie een rustige nacht toe!
Liefs, reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
nog niet volledig beter. Het zal zijn tijd nodig hebben. Best is ondertussen inderdaad wat licht voedsel eten tot je maag hersteld is...
Ja Reline, het was gisteren net of we van Spanje naar Siberië reden.
Ik moet afsluiten want er scheelt iets met PC (of Sennet) want het werkt hier verschrikkelijk traag.
Ik wens je nog een fijne, zonnige dag, ook voor Oma C, Reline en Hugie..
Dikke lenteknuff,
Veertje & Rudy
nog niet volledig beter. Het zal zijn tijd nodig hebben. Best is ondertussen inderdaad wat licht voedsel eten tot je maag hersteld is...
Ja Reline, het was gisteren net of we van Spanje naar Siberië reden.
Ik moet afsluiten want er scheelt iets met PC (of Sennet) want het werkt hier verschrikkelijk traag.
Ik wens je nog een fijne, zonnige dag, ook voor Oma C, Reline en Hugie..
Dikke lenteknuff,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hallo Gerarda....lukt het jou een beetje?
Je bent wel heel stillekes.....
Een maag die het niet doet is allesbehalve prettig hé!
Ben wel heel blij voor jou dat de zon van de partij is....als ik me voorstel dat het nu zou regenen.....niet aan denken!
Ik wens je het allerbeste toe en vlug terug de oude!!
Falcon...vandaag terug naar de jongens....
Hugie....alles goed met jou? Ik hoor je niet!!
Oma-C....op pad met je cabrio?...
Helena in de tuin....af en toe wat werken, wat wieden en af en toe in een zetel met boek? Geniet ervan!!
Wij hebben gisteren en vandaag bezig geweest met de living helemaal leeg te maken.....Frans gaat samen met zoon en schoonzoon een plafond steken....je verschiet ervan wat er allemaal bij komt kijken!
Ik wens iedereen een zonnige dag toe!!
Liefs, Reline
Je bent wel heel stillekes.....
Een maag die het niet doet is allesbehalve prettig hé!
Ben wel heel blij voor jou dat de zon van de partij is....als ik me voorstel dat het nu zou regenen.....niet aan denken!
Ik wens je het allerbeste toe en vlug terug de oude!!
Falcon...vandaag terug naar de jongens....
Hugie....alles goed met jou? Ik hoor je niet!!
Oma-C....op pad met je cabrio?...
Helena in de tuin....af en toe wat werken, wat wieden en af en toe in een zetel met boek? Geniet ervan!!
Wij hebben gisteren en vandaag bezig geweest met de living helemaal leeg te maken.....Frans gaat samen met zoon en schoonzoon een plafond steken....je verschiet ervan wat er allemaal bij komt kijken!
Ik wens iedereen een zonnige dag toe!!
Liefs, Reline
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
hallo Vrienden allemaal
Het gaat nog niet zo goed met mij. Als ik een klein beetje gegeten heb is het alsof ik een groot maal gehad heb. Ik denk dat ik al een hele tijd mijn maag aan het overbelasten ben.Ik vrees dat ik eet van verdriet. En ik ga er eens drastisch in schommelen. Ik eet wel groenten en vlees maar niet overdreven. en tussendoor dan een boterhammetje. Aan de charcuterie kom ik nog niet.
Ik heb gelukkig geen hoofdpijn meer maar ik ben natuurlijk snel moe omdat ik niet veel eet.Morgen ga ik toch eens naar de dokter en horen wat hij zegt.
Ik had hier dan nog problemen met mijn digicorder die niet werkte zodat ik geen programma's kon opnemen. dat is voor mij verschrikkelijk want met de T.V is het voor mij nog dragelijk om de avonden door te brengen. En met het geen dat ik overdag kan opnemen terwijl ik weg ben kan ik voort tot 11 uur of soms 12 uur s'nachts.
Ik hoop dat ik snel op mijn effen kom want ik heb al veel goesting om veel weg te gaan.
Rudy en Veertje Oma -C Hugie Reline Helena
Ik wens jullie een gezellige avond en een knuffel van mij.
groetjes gerarda

Het gaat nog niet zo goed met mij. Als ik een klein beetje gegeten heb is het alsof ik een groot maal gehad heb. Ik denk dat ik al een hele tijd mijn maag aan het overbelasten ben.Ik vrees dat ik eet van verdriet. En ik ga er eens drastisch in schommelen. Ik eet wel groenten en vlees maar niet overdreven. en tussendoor dan een boterhammetje. Aan de charcuterie kom ik nog niet.
Ik heb gelukkig geen hoofdpijn meer maar ik ben natuurlijk snel moe omdat ik niet veel eet.Morgen ga ik toch eens naar de dokter en horen wat hij zegt.
Ik had hier dan nog problemen met mijn digicorder die niet werkte zodat ik geen programma's kon opnemen. dat is voor mij verschrikkelijk want met de T.V is het voor mij nog dragelijk om de avonden door te brengen. En met het geen dat ik overdag kan opnemen terwijl ik weg ben kan ik voort tot 11 uur of soms 12 uur s'nachts.
Ik hoop dat ik snel op mijn effen kom want ik heb al veel goesting om veel weg te gaan.
Rudy en Veertje Oma -C Hugie Reline Helena
Ik wens jullie een gezellige avond en een knuffel van mij.
groetjes gerarda

-
Goede morgen vrienden allemaal,
Ik ben deze morgen naar de dokter geweest en de uitslag is dat mijn spijsverteing volledig verstoord is. Dus mijn maag en mijn darmen.Daardoor hielp en de medicamenten niet die ik had van vroeger.
Ik zal mijn eetgewoonte moeten veranderen. sedert marc overleden is at ik heel veel. In het begin vond ik dat wel goed ik dacht als ik goed eet zal ik he tbeter kunnenverwerken, maar feitelijk at ik zoveel van verdriet. Er zijn mensen die minder eten als ze iemand verloren hebben ,maar het omgekeerde kan ook.
Hopelijk komt het goed met die medicatie die ik nu gekregen heb en zal ik een beetje op mijn eten letten.
groetjes voor iedereen en geniet jullie maar van het zonnetje
groetjes gerarda
Ik ben deze morgen naar de dokter geweest en de uitslag is dat mijn spijsverteing volledig verstoord is. Dus mijn maag en mijn darmen.Daardoor hielp en de medicamenten niet die ik had van vroeger.
Ik zal mijn eetgewoonte moeten veranderen. sedert marc overleden is at ik heel veel. In het begin vond ik dat wel goed ik dacht als ik goed eet zal ik he tbeter kunnenverwerken, maar feitelijk at ik zoveel van verdriet. Er zijn mensen die minder eten als ze iemand verloren hebben ,maar het omgekeerde kan ook.
Hopelijk komt het goed met die medicatie die ik nu gekregen heb en zal ik een beetje op mijn eten letten.
groetjes voor iedereen en geniet jullie maar van het zonnetje
groetjes gerarda
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag lieve forumvrienden, geniet van de mooie zonnige dag,
ik heb net de was uitgehangen buiten, dan kunnen de lakens
straks terug op bed, ik strijk ze wel als ik ertussen lig
heerlijk fris is dat...
Gerarda ii wens je beterschap en een aangename dag,
ik hoop dat je maaglast snel beter wordt,
ga op tijd naar de dokter, want het is pijnlijk en lastig
Sorry, er is weinig pc-tijd tegenwoordig
Ergens weet ik iemand waar het absoluut niet betert maar ja..
daar is dan ook niks aan te doen.
(nee niet op het forum)
Iets wat niet kan genezen moet aanvaard worden:oops:
en dat is meestal nog moeilijker denk ik
Ik ga voorlopig maar even op privé-terrein een steuntje geven.
Ik hou het hier wel in 't oog
en als er nood is ben ik terug 
Aan allen veel sterkte, en ga verder op de goeie weg.... tot "ziens"
Hugie voor jou ook beterschap met alle miserie
Ik stuur jullie een sterkteknuffelke en tot nog eens...
falcon en Veertje ook lieve groetjes, (en betere tijden)...
Oma-C.
straks terug op bed, ik strijk ze wel als ik ertussen lig
heerlijk fris is dat...
Ergens weet ik iemand waar het absoluut niet betert maar ja..
daar is dan ook niks aan te doen.
en dat is meestal nog moeilijker denk ik
Ik hou het hier wel in 't oog
Aan allen veel sterkte, en ga verder op de goeie weg.... tot "ziens"
Oma-C.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Dag Oma-C ge hebt gelijk met uw lakens ik leg ze ook altijd opnieuw op tot ik het kleurtje of fantasietje beu ben dan neem ik eens andere.Oma-C schreef:Dag lieve forumvrienden, geniet van de mooie zonnige dag,
straks terug op bed, ik strijk ze wel als ik ertussen lig![]()
![]()
heerlijk fris is dat...
Ergens weet ik iemand waar het absoluut niet betert maar
en dat is meestal nog moeilijker denk ik![]()
![]()
Ik hou het hier wel in 't oogen als er nood is ben ik terug
Aan allen veel sterkte, en ga verder op de goeie weg....
ot "ziens"![]()
Hugie voor jou ook beterschap met alle miserie![]()
Ik stuur jullie een sterkteknuffelke en tot nog eens...![]()
falcon en Veertje ook lieve groetjes, (en betere tijden)...![]()
Oma-C.
Ik ben deze morgen naar de dokter geweest ,ge hebt er waarschijnlijk niet opgelet dat ik dit hier boven geschreven heb.
groetjes Gerarda
Oma-C.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Je hebt gelijk gerarda, sorry, ik had erover gelezen,
niet veel tijd voor de computer, vandaar
Veel beterschap gewenst en tot later
groetjes, Oma-C.
Nu gauw eveneen betaling doen
niet veel tijd voor de computer, vandaar
Veel beterschap gewenst en tot later
groetjes, Oma-C.
Nu gauw eveneen betaling doen
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Gerarda...
Ik hoorde je vandaag niet.....gaat het al een beetje beter met jou?
Ineens van eetgewoonten veranderen is niet makkelijk denk ik, maar als je voelt dat je er baat bij hebt gaat het een hele stimulans zijn om dingen klaar te maken die je mag hebben en die heel lekker zijn!
Ik hoop dat je vlug terug de oude zult zijn!!!
Oma-C...bedankt voor alles wat je hier voor ons was...je bent er één uit de duizenden!
Het is zo fijn dat jer vanaf nu voor iemand in de privé-sfeer kan zijn..
Ik wens je het allerbeste toe!!
Een dikke knuffel voor jou!!
Ook een dikke knuffel voor jullie allemaal!
Liefs, reline
Ik hoorde je vandaag niet.....gaat het al een beetje beter met jou?
Ineens van eetgewoonten veranderen is niet makkelijk denk ik, maar als je voelt dat je er baat bij hebt gaat het een hele stimulans zijn om dingen klaar te maken die je mag hebben en die heel lekker zijn!
Ik hoop dat je vlug terug de oude zult zijn!!!
Oma-C...bedankt voor alles wat je hier voor ons was...je bent er één uit de duizenden!
Het is zo fijn dat jer vanaf nu voor iemand in de privé-sfeer kan zijn..
Ik wens je het allerbeste toe!!
Een dikke knuffel voor jou!!
Ook een dikke knuffel voor jullie allemaal!
Liefs, reline
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Gerarda en vrienden
kom eens langs ;maar sorry zit er onder door en geen leuk gezelschap nu ;ben aan het vechten om terug de zotte uit te hangen ;maar lukt me nog niet goed
Geef julie allemaal een dikke knuffel en tot een van de dagen he!
slaap wel
Hugie
kom eens langs ;maar sorry zit er onder door en geen leuk gezelschap nu ;ben aan het vechten om terug de zotte uit te hangen ;maar lukt me nog niet goed
Geef julie allemaal een dikke knuffel en tot een van de dagen he!
slaap wel
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Hallo Hugie,
Niet in orde en aan het vechten...
Ik herinner mij dat je, ik geloof dinsdag, naar het ziekenhuis moest voor behandeling van cataract.....is alles goed gegaan?
Nu moet je ook druppelkes in je oog?
Ik hoop dat je vlug terug beter bent!
Weet je al wanneer je andere oog moet?
Ben hier ook de nacht aan het doen....
Tot binnenkort? Veel sterkte!!
Niet in orde en aan het vechten...
Ik herinner mij dat je, ik geloof dinsdag, naar het ziekenhuis moest voor behandeling van cataract.....is alles goed gegaan?
Nu moet je ook druppelkes in je oog?
Ik hoop dat je vlug terug beter bent!
Weet je al wanneer je andere oog moet?
Ben hier ook de nacht aan het doen....
Tot binnenkort? Veel sterkte!!
-
Hugie, ik geloof wel dat gij soms eens onderuit gaat. maar inderdaad ge moet er tegen vechten vooral voor yunna ze heeft u nodig hoor. we beseffen het niet altijd omdat ze het ons ook niet zomaar vertellen. maar onlangs kwamen de gasten hier binnen en vroegen zo direct of ze op de pc en de laptop mochten. ik had zo eern raar gevoel en omdat ik nogal een losse tong heb(hoewel ik er wel tevreden over ben , ik vind het de beste methode om over alles te praten )zei ik direct ik geloof dat jullie feitelijk alleen voor die pc komen inplaats van voor mij. Wel wel ik dacht dat de derde wereldoorlog uitbrak. Ik keeg daar een protest naar mijn hoofd en ik werd geknuffeld ja ik wist genoeg. Dat zal bij u ook wel zo zijn.
Moed houden u eens laten gaan en dan hernemen hoor.
En denk ook aan dat prutske daar bij uu Superman Duck
Groetjes gerarda
Moed houden u eens laten gaan en dan hernemen hoor.
En denk ook aan dat prutske daar bij uu Superman Duck
Groetjes gerarda
-
Aan Rudy en Veertje hopelijk is de pc snel gemaakt een drama hé , we kunnen dat ding niet meer missen .
Oma-C Ja ik vrees dat ge je Cadilac even zult moeten aan de kant zetten als ge het toekomstig weerbericht mag geloven.Even een voettocht dicht bij zal ook eens deugd doen.
Reline ik hoop dat ge met het week end van uw nieuw plafond zal kunnen genieten. Stofvrije living en weer in het nieuw zitten zal plezant zijn.
hebt ge uw man en schoonzoon een dikke kus gegeven ?
Ze zijn daarmee gediend hoor, en misschien zult u ze wel nog eens nodig hebben
Met mij begint het beter te gaan .Ik denk dat ik nu wel de goede medicatie heb en ik eet een beetje meer gematigd.Ik heb wel nog veel pijn aan mijn maag maar ik ben er dus niet ziek van. dat maagje zal wel een beetje teveel hebben moeten verduren.
Groetjes aan iedereen Gerarda
Oma-C Ja ik vrees dat ge je Cadilac even zult moeten aan de kant zetten als ge het toekomstig weerbericht mag geloven.Even een voettocht dicht bij zal ook eens deugd doen.
Reline ik hoop dat ge met het week end van uw nieuw plafond zal kunnen genieten. Stofvrije living en weer in het nieuw zitten zal plezant zijn.
hebt ge uw man en schoonzoon een dikke kus gegeven ?
Ze zijn daarmee gediend hoor, en misschien zult u ze wel nog eens nodig hebben
Met mij begint het beter te gaan .Ik denk dat ik nu wel de goede medicatie heb en ik eet een beetje meer gematigd.Ik heb wel nog veel pijn aan mijn maag maar ik ben er dus niet ziek van. dat maagje zal wel een beetje teveel hebben moeten verduren.
Groetjes aan iedereen Gerarda
-
Gerarda...ik hoop dat je vlug in orde bent...goed dat het al wat beter gaat...
Dat plafond.....we zijn nog niet lang terug van Limburg, onze schoonzoon ophalen, kon niet komen met de auto, die was nodig voor wegbrengen en ophalen van de kinderen.
Zoon komt in de late namiddag ook helpen.
Jou kleinkinderen ook vakantie!! Hier ook die van het middelbare....het lagere had nog school tot half vier!
Spijtig dat het zo koud is....goed aankleden is de boodschap!
Sucees met hetgeen je nu moet doen van de dokter!!
Dat plafond.....we zijn nog niet lang terug van Limburg, onze schoonzoon ophalen, kon niet komen met de auto, die was nodig voor wegbrengen en ophalen van de kinderen.
Zoon komt in de late namiddag ook helpen.
Jou kleinkinderen ook vakantie!! Hier ook die van het middelbare....het lagere had nog school tot half vier!
Spijtig dat het zo koud is....goed aankleden is de boodschap!
Sucees met hetgeen je nu moet doen van de dokter!!
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
ik ben er terug zenne... onkruid vergaat niet hé
Tja, mijne PC dus volledig gesneuveld. Als ik de PC-dokter mag geloven was enkel de kast aan de buitenzijde nog goed...
Enfin, heb dan toch maar ne nieuwe gekocht en is nog effe wennen...
Bovendien ook nog wat huiselijke ongemakjes opgelost. Het afvalwater van de vaatwasser kwam allemaal terecht in het bad
Ik las dat je nog veel last had van je maag en dat de dokter je toch heeft kunnen helpen. Stilaan alles op zijn plooi laten komen en het zal wel lukken...
Wel raar dat je veel kan eten van verdriet... bij mij was het omgekeerde... was 10kg afgevallen op enkele weken tijd... Maar heb nu mijn schade ingehaald... ben mezelf zelfs voorbijgestoken... en er moeten nu wat kilootjes af! Ik heb deze morgen op de markt al lekkere asperges gekocht...
En nu maar hopen op beter weer zodat je terug de deur uit kan, want daar zit je wel op te wachten hé!
Oma C, ik las dat je iemand privé aan het helpen bent en het klinkt precies niet zo goed...
Veel moed met wat je bezig bent en hopelijk houd je nog wat tijd over voor jezelf hé.
En zoals Reline zei... je bent echt een vrouw uit de duizend!!!
Hugie, blijkbaar verloopt het niet allemaal zoals het hoort. Ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar we wensen je toch veel sterkte en hopelijk ga je je snel toch wat beter voelen!
Reline, grote werkzaamheden bezig? Ik weet dat er heel wat komt bij kijken... gelukkig is het hier (bijna) voorbij. Maar het zal een gans ander leven zijn in je nieuwe living als het klaar is!
Zo, ga hier nog wat verder prutsen aan PC. Zal niet gemakkelijk zijn want ben aan het babysitten en Veertje is werken... De pépé probeert zijn best te doen
Ik doe al serieuze pogingen om Amberke op het potje te krijgen... en gelukkig dat niemand dat ziet... We proberen "choco" te maken...
Iedereen nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
ik ben er terug zenne... onkruid vergaat niet hé
Tja, mijne PC dus volledig gesneuveld. Als ik de PC-dokter mag geloven was enkel de kast aan de buitenzijde nog goed...
Enfin, heb dan toch maar ne nieuwe gekocht en is nog effe wennen...
Bovendien ook nog wat huiselijke ongemakjes opgelost. Het afvalwater van de vaatwasser kwam allemaal terecht in het bad
Ik las dat je nog veel last had van je maag en dat de dokter je toch heeft kunnen helpen. Stilaan alles op zijn plooi laten komen en het zal wel lukken...
Wel raar dat je veel kan eten van verdriet... bij mij was het omgekeerde... was 10kg afgevallen op enkele weken tijd... Maar heb nu mijn schade ingehaald... ben mezelf zelfs voorbijgestoken... en er moeten nu wat kilootjes af! Ik heb deze morgen op de markt al lekkere asperges gekocht...
En nu maar hopen op beter weer zodat je terug de deur uit kan, want daar zit je wel op te wachten hé!
Oma C, ik las dat je iemand privé aan het helpen bent en het klinkt precies niet zo goed...
Veel moed met wat je bezig bent en hopelijk houd je nog wat tijd over voor jezelf hé.
En zoals Reline zei... je bent echt een vrouw uit de duizend!!!
Hugie, blijkbaar verloopt het niet allemaal zoals het hoort. Ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar we wensen je toch veel sterkte en hopelijk ga je je snel toch wat beter voelen!
Reline, grote werkzaamheden bezig? Ik weet dat er heel wat komt bij kijken... gelukkig is het hier (bijna) voorbij. Maar het zal een gans ander leven zijn in je nieuwe living als het klaar is!
Zo, ga hier nog wat verder prutsen aan PC. Zal niet gemakkelijk zijn want ben aan het babysitten en Veertje is werken... De pépé probeert zijn best te doen
Iedereen nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...