mijn man verloren
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Oma-C....het gaat hier niet goed met heup...ik kan die beterschap dus goed gebruiken....het is hier een hopen dat het goed afloopt!...
Bedankt hé!!!
Ik wens jou ook een fijn weekend toe!
Liefs, Reline
Bedankt hé!!!
Ik wens jou ook een fijn weekend toe!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Oma C, helaas zat de choco niet in het potje maar wel waar het niet mocht zitten. Amber was zo teleurgsteld dat er een huilbui volgde.
Ik heb haar om te troosten een boke met choco gegeven en hopen op een beter resultaat morgen
Oei, Reline, dat klinkt niet zo goed!
Zou het met het weer kunnen te maken hebben, of misschien iets te veel belast tijdens de werken. Nu je zoveel last hebt van je heup is het natuurlijk niet fijn op vanaf de zijlijn toe te kijkien naar alles wat er in huis gebeurt.
We wensen iedereen nog een fijne avond.
Veertje en Rudy
Ik heb haar om te troosten een boke met choco gegeven en hopen op een beter resultaat morgen
Oei, Reline, dat klinkt niet zo goed!
Zou het met het weer kunnen te maken hebben, of misschien iets te veel belast tijdens de werken. Nu je zoveel last hebt van je heup is het natuurlijk niet fijn op vanaf de zijlijn toe te kijkien naar alles wat er in huis gebeurt.
We wensen iedereen nog een fijne avond.
Veertje en Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Reline, ik wens je snel beterschap voor de pijnlijke heup.
Grote werken kan je beter door sterke mensen laten doen
want de gevolgen zijn niet leuk natuurlijk
Sterkte en beterschap beetje rust in 't weekend kan al
wat helpen mssn
Goeienavond allemaal en tot een van de.....
Groetjes
Oma-C.
Grote werken kan je beter door sterke mensen laten doen
want de gevolgen zijn niet leuk natuurlijk
Sterkte en beterschap beetje rust in 't weekend kan al
wat helpen mssn
Goeienavond allemaal en tot een van de.....
Groetjes
Oma-C.
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Rudy, proficiat met uw nieuw bakje. ja we kunnen er niet onderuit als het kapot is hebben we soms geen keuze meer inplaats van te herstellen.
Hebt ge weer het zelfde bestuuringssysteme ? of zal het wat zoeken worden.?
ja Rudy ik zal in elk geval heel goed moeten opletten met mijn eten . Ik heb dat nog nooit gehad dat ik zulke pijn aan mijn maag had.
Vandaag heb ik weer de kinderen kunnen blij maken met te koken voor hen. Ik heb frieten klaargemaakt (ikzelf ben er af gebleven) en met een koude schotel maar iets wat ik ooit zelf samengesteld heb en ze vonden het lekker.
Zo heb ik weer mijn goed werk gedaan.Ik zal het nooit elke week kunnen zoals Marc deed voor hen. maar hij kookte heel graag en ik niet.
Ik ben nu wel heel erg moe en ga eens vroeg naar mijn bedje;
Groetjes en een knuffel voor u en veertje
Gerarda
Hebt ge weer het zelfde bestuuringssysteme ? of zal het wat zoeken worden.?
ja Rudy ik zal in elk geval heel goed moeten opletten met mijn eten . Ik heb dat nog nooit gehad dat ik zulke pijn aan mijn maag had.
Vandaag heb ik weer de kinderen kunnen blij maken met te koken voor hen. Ik heb frieten klaargemaakt (ikzelf ben er af gebleven) en met een koude schotel maar iets wat ik ooit zelf samengesteld heb en ze vonden het lekker.
Zo heb ik weer mijn goed werk gedaan.Ik zal het nooit elke week kunnen zoals Marc deed voor hen. maar hij kookte heel graag en ik niet.
Ik ben nu wel heel erg moe en ga eens vroeg naar mijn bedje;
Groetjes en een knuffel voor u en veertje
Gerarda
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallokes allemaal ;
Ben er nog eens ,ben al half weg mijn put ,maar zat wel heel diep nu .pilleke doet wonderen maar wil er alleen uit komen ;lukt me wel hoor !ben nog steeds in mijn slaapkleed ,heb meer in mijn bed geweest dan eruit!
Renilde hopelijk lukt het bij jou ook met je heup ,wens je een weekend zonder pijn !
Gerarada ook nog aan het vechten met die maag ? Laat het stillekes overgaan met lichte voeding (is ook goed voor de lijn ) achterna kun je weer alles eten wat je lust!!!!!
Heb ik al vertelt dat ik te vroeg was bij de oogarts ;moest niet verleden dinsdag daar zijn ;maar de 10 nu voor die laizerstralen !Mijn een oog is al gedaan om de druk eraf te halen heeft ze met de stralen er kotjes in gemaakt ;dus de 10° is het de rechterkant en daarna afspreken voor de operatie !
Rudy nieuw speelgoed ?
Oma c alles oke met jou ?
Nu vertrek ik terug richting bed
daaaaaaaag en een dikee knuffel voor jou Gerarda
Ben er nog eens ,ben al half weg mijn put ,maar zat wel heel diep nu .pilleke doet wonderen maar wil er alleen uit komen ;lukt me wel hoor !ben nog steeds in mijn slaapkleed ,heb meer in mijn bed geweest dan eruit!
Renilde hopelijk lukt het bij jou ook met je heup ,wens je een weekend zonder pijn !
Gerarada ook nog aan het vechten met die maag ? Laat het stillekes overgaan met lichte voeding (is ook goed voor de lijn ) achterna kun je weer alles eten wat je lust!!!!!
Heb ik al vertelt dat ik te vroeg was bij de oogarts ;moest niet verleden dinsdag daar zijn ;maar de 10 nu voor die laizerstralen !Mijn een oog is al gedaan om de druk eraf te halen heeft ze met de stralen er kotjes in gemaakt ;dus de 10° is het de rechterkant en daarna afspreken voor de operatie !
Rudy nieuw speelgoed ?
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Hugie als ik u zo hoor , zijn wij samen twee seniorkes in de ziekenboegHugie12 schreef:Hallokes allemaal ;
Renilde hopelijk lukt het bij jou ook met je heup ,wens je een weekend zonder pijn !![]()
![]()
Gerarada ook nog aan het vechten met die maag ? Laat het stillekes overgaan met lichte voeding (is ook goed voor de lijn ) achterna kun je weer alles eten wat je lust!!!!!![]()
Rudy nieuw speelgoed ?
En nu met dit slechte weer helpt dat niet om er bovenop te komen.
zaterdag moest ik om boodschappen en heb me weer helemaal moeten induffelen. En nu het juist verlof is voor de kinderen .
Ik ben ook doodmoe van gisteren en zal ook wel nog en tijdje in mijn peignoir zitten en denken wat ik wel zal eten deze middag die niet te zwaar is voor mijn ziekelijke maag.
Groetjes Gerarda
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Oei, ben een tijdje niet gepasseerd en wat lees ik hier allemaal?
Gerarda die met een sukkelmaag zit
Hughie die halfweg uit de put komt kruipen, heb je niet gezien onderweg hebben we onze armen uitgestoken, trek je daar ook maar aan op
en ogen die gelaserd worden, klinkt akelig
Reline in de clinch met haar heup en een plafond dat tegen het plafond moet geraken
cyberoma die op verplaatsing speelt
en kapotte pc's die vervangen zijn door nieuw speelgoed voor falcon, die tussen de plooien door een nieuw soort choco op de markt brengt, naast de nodige loodgieterspraktijken
hier ging het redelijk goed, maar, zo tussen de plooien door pikt het toch nog dikwijls
Gerarda die met een sukkelmaag zit
Hughie die halfweg uit de put komt kruipen, heb je niet gezien onderweg hebben we onze armen uitgestoken, trek je daar ook maar aan op
en ogen die gelaserd worden, klinkt akelig
Reline in de clinch met haar heup en een plafond dat tegen het plafond moet geraken
cyberoma die op verplaatsing speelt
en kapotte pc's die vervangen zijn door nieuw speelgoed voor falcon, die tussen de plooien door een nieuw soort choco op de markt brengt, naast de nodige loodgieterspraktijken
hier ging het redelijk goed, maar, zo tussen de plooien door pikt het toch nog dikwijls
-
Lieve Gerarda,
hopelijk heb je er toch deugd aan om af en toe voor de kinderen te zorgen. En wees gerust, het moeten geen hoog culinaire gerechten zijn hoor!
Ik denk wel dat je maag serieus geleden heeft en daar nog wat stress bij... Je zal wel even tijd nodig hebben voor alles hersteld is... geef het zijn tijd en het komt wel in orde.
Ik denk dat ik wel weet wat er nog een rol speelt, net als bij Helena. Als je vroeger ziek was nam jullie lieve man de taken over en nu sta je er alleen voor. Waarschijnlijk namen ze uit bezorgdheid beslissingen die je nu te laat neemt. Bovendien denk je dikwijls alles alleen aan te kunnen en meestal zal dat ook wel lukken. Maar soms toch even anderen inschakelen als het niet gaat.
Ook Hugie is uit een diepe put aan het kruipen. Soms kan alles zo op een hoopje samen komen en kan het té veel worden.
Hopelijk komt alles snel terug met je ogen en word je weer de Hugie die we hier kennen met steeds een plezante noot!
Hier is alles onder controle hoor. Er is zon, er zijn wolken, er is wind, zand en veel water... meer moet dat niet zijn.
En af en toe eens voor wat ontspanning zorgen (heb ik hier al genoeg verteld) en ga dus seffens effe mensjes kijken op mijn balkon en even naar de winkel en brei er ondertussen een wandelingtje aan de zee aan.
We wensen jullie allemaal nog een fijne zondag.
Liefs,
Veertje & Rudy
hopelijk heb je er toch deugd aan om af en toe voor de kinderen te zorgen. En wees gerust, het moeten geen hoog culinaire gerechten zijn hoor!
Ik denk wel dat je maag serieus geleden heeft en daar nog wat stress bij... Je zal wel even tijd nodig hebben voor alles hersteld is... geef het zijn tijd en het komt wel in orde.
Ik denk dat ik wel weet wat er nog een rol speelt, net als bij Helena. Als je vroeger ziek was nam jullie lieve man de taken over en nu sta je er alleen voor. Waarschijnlijk namen ze uit bezorgdheid beslissingen die je nu te laat neemt. Bovendien denk je dikwijls alles alleen aan te kunnen en meestal zal dat ook wel lukken. Maar soms toch even anderen inschakelen als het niet gaat.
Ook Hugie is uit een diepe put aan het kruipen. Soms kan alles zo op een hoopje samen komen en kan het té veel worden.
Hopelijk komt alles snel terug met je ogen en word je weer de Hugie die we hier kennen met steeds een plezante noot!
Hier is alles onder controle hoor. Er is zon, er zijn wolken, er is wind, zand en veel water... meer moet dat niet zijn.
En af en toe eens voor wat ontspanning zorgen (heb ik hier al genoeg verteld) en ga dus seffens effe mensjes kijken op mijn balkon en even naar de winkel en brei er ondertussen een wandelingtje aan de zee aan.
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Hallo Rudy, Ge slaat altijd de nagel op de kop, het is natuurlijk uw beroep en ervaring dat u nooit mis bent. Ik tracht een beetje Marc te vervangen bij de kinderen, maar voor hem was het een hobby en voor mij is koken minder plezant. Het moet wel lekker zijn maar ik heb altijd gezegd al dat werk dat men aan eten heeft en zo snel dat het opgegeten word.falcon1 schreef: Lieve Gerarda,
Liefs,
Veertje & Rudy
Ik ben in elk geval uitgerust vandaag. Heel lang in mijn peignoir blijven zitten op mijn gemak gegeten en na mijn dutje een beetje op de pc gewerkt en nadien één uurtje naar het park geweest . En ik voel me weer lekker , klaar om de week door te brengen.
Slaapwel deze nacht na uw kustwandeling en een weelde aan jodium
groetjes gerarda
-
Lieve Gerarda,Ik ben in elk geval uitgerust vandaag. Heel lang in mijn peignoir blijven zitten op mijn gemak gegeten en na mijn dutje een beetje op de pc gewerkt en nadien één uurtje naar het park geweest . En ik voel me weer lekker , klaar om de week door te brengen.
zo hoor ik het graag
Hopelijk blijft het mooi weer en kan je regelmatig je wandelingetje doen. We hebben het allemaal nodig.
En de sneeuw die ze voorspeld hebben mag er voor mijn part gerust komen... maar dan in Zwitserland...
We wensen je nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Hallo Rudy,
Inderdaad ik heb mijn wandeling gemaakt en dat gaat weer goed, maar nadien was ik wel moe maar gezonde moeheid.
Raar weer hé. Gistermorgen moest ik mijn dikke vest aan doen om boodschappen te doen. Ik dacht na de middag ja de zon zit wel uit maar het zal wel fris zijn , terug de dikke vest aan gedaan en gelukkig dat eenlichte vest in de auto lag want het was echt heet in het park en een heerlijke blauwe lucht. DIT IS BELGISCH.
Groetjes voor u en Veertje
Gerarda
Ook groetjes aan de forumvrienden Oma -C Reline Hugie Helena
Inderdaad ik heb mijn wandeling gemaakt en dat gaat weer goed, maar nadien was ik wel moe maar gezonde moeheid.
Raar weer hé. Gistermorgen moest ik mijn dikke vest aan doen om boodschappen te doen. Ik dacht na de middag ja de zon zit wel uit maar het zal wel fris zijn , terug de dikke vest aan gedaan en gelukkig dat eenlichte vest in de auto lag want het was echt heet in het park en een heerlijke blauwe lucht. DIT IS BELGISCH.
Groetjes voor u en Veertje
Gerarda
Ook groetjes aan de forumvrienden Oma -C Reline Hugie Helena
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeie bijna avond vrienden,
Hier zijn weer dipjes,
Ja die aprildagen
zullen je ook niet optimistisch maken; elke dag is anders..
Ik hoop dat je van elke dag toch iets positiefs kan maken
hoe moeilijk het ook is
Steeds denken: slechter kan niet ...
en als je dan de koe bij de hoorns neemt proberen te vechten.
laten zien dat ze je niet klein krijgen, je moet het
helaas wel zelf doen hé, hoe graag we ook willen helpen
Je mag natuurlijk wel droevig zijn maar je mag je er
niet in wentelen...
niet in een hoekje kruipen
daar wordt het ook niet beter van.
Beetje vechten en op de tanden bijten
dan kan je
nadien fier zijn als het lukte. Niet gemakkelijk, ik weet het...
maar wie beloofde ooit dat het leven gemakkelijk was.(is)??
Gerarda, en Hugie, Helena, reline en wie nog??
ik wens jullie sterkte, met een knuffelke
Ik bekijk het soms zoals een filmke: ik zie me dan vechten
met die koe en die hoorns en een lach komt dan spontaan,
Probeer het ook eens, en wie weet helpt het niet?? (voor efkes)
Veel sterkte gewenst.
falcon en Veertje, ook een knuffel
Een lieve groet en tot later,
Oma-C.
Hier zijn weer dipjes,
zullen je ook niet optimistisch maken; elke dag is anders..
Ik hoop dat je van elke dag toch iets positiefs kan maken
hoe moeilijk het ook is
Steeds denken: slechter kan niet ...
en als je dan de koe bij de hoorns neemt proberen te vechten.
laten zien dat ze je niet klein krijgen, je moet het
helaas wel zelf doen hé, hoe graag we ook willen helpen
Je mag natuurlijk wel droevig zijn maar je mag je er
niet in wentelen...
daar wordt het ook niet beter van.
Beetje vechten en op de tanden bijten
nadien fier zijn als het lukte. Niet gemakkelijk, ik weet het...
maar wie beloofde ooit dat het leven gemakkelijk was.(is)??
Gerarda, en Hugie, Helena, reline en wie nog??
ik wens jullie sterkte, met een knuffelke
Ik bekijk het soms zoals een filmke: ik zie me dan vechten
met die koe en die hoorns en een lach komt dan spontaan,
Probeer het ook eens, en wie weet helpt het niet?? (voor efkes)
Veel sterkte gewenst.
falcon en Veertje, ook een knuffel
Een lieve groet en tot later,
Oma-C.
-
Lieve Gerarda,
ja het doet deugd dat mooie weer hé.
Eindelijk kan je dan eens naar buiten.
Zelf heb ik hier gans de dag war karweitjes opgeknapt terwijl Veertje werken was... moet ook gebeuren hé.
Maar ben toch even naar het strand geweest en het was er zalig. Bijna geen wind, licht bewolkt en niet koud. En die zeelucht doet wonderen!
Trouwens, ging jij binnenkort ook niet naar het zeetje met de kinderen?
OmaC, een dipje? Tja, het is de tijd van het jaar hé, het botten van de bomen.... Hopelijk niet te erg en kom je het snel weer te boven.
Wat je schreef voor Gerarda is wel de waarheid, ik zou er niks kunnen aan toe voegen. Maar wel mooi geschreven.
We gaan seffens ons bedje in... zal morgen weer vroeg zijn.
We wensen al onze forum vrienden een fijne avond en rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
ja het doet deugd dat mooie weer hé.
Eindelijk kan je dan eens naar buiten.
Zelf heb ik hier gans de dag war karweitjes opgeknapt terwijl Veertje werken was... moet ook gebeuren hé.
Maar ben toch even naar het strand geweest en het was er zalig. Bijna geen wind, licht bewolkt en niet koud. En die zeelucht doet wonderen!
Trouwens, ging jij binnenkort ook niet naar het zeetje met de kinderen?
OmaC, een dipje? Tja, het is de tijd van het jaar hé, het botten van de bomen.... Hopelijk niet te erg en kom je het snel weer te boven.
Wat je schreef voor Gerarda is wel de waarheid, ik zou er niks kunnen aan toe voegen. Maar wel mooi geschreven.
We gaan seffens ons bedje in... zal morgen weer vroeg zijn.
We wensen al onze forum vrienden een fijne avond en rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Hallo forumvrienden,
ik heb vandaag een goed werk gedaan, ik heb de hond van de kinderen getrimd; Vroeger heb ik ook altijd zelf mijn honden gedaan. Ik had al mijn gerief in huis en ik maakte het hen gewoon van kleins af.Met alle respect voor de hondentrimmers, maar ik doe het graag zelf en ik vind het maar zielig als ik daar mijn hond moet achterlaten.Dus zijn we beiden tevreden . De hond en ik.
Op deze manier waren mijn honden ook rustig als we naar de dierenarts gingen omdat ze zoveel vertrouwen hadden in mij.
Nadien heb ik ons beiden dan ook beloond met een grote wandeling.
Het heeft toch niet mogen helpen voor mij want deze avond ben ik weer ingestord in mijn verdriet; Is het nu toeval dat we morgen de 4e zijn. Niet de 4e maart , de datum van het overlijden van Marc , maar toch de 4e ???of misschien omdat ik bericht kreeg van familie van hem die bezig zijn met de stamboom en contact gezocht hebben verleden jaar daarvoor. Spijtig dat hij juist 2 maand overleden was. En doordat ze vandaag nog wat informatie vroegen aan mij, dacht ik natuurlijk dat ik het zo spijtig vond dat ze hem niet hebben leren kennen , welke lieve mens hij was. Ik denk dat dit allemaal een beetje teveel was vandaag.
Ik zal maar weer wat op mijn tanden bijten en het verwerken.Ik vrees dat het nog vele jaren zal duren. Ik heb hem ooit gezegd als er met u wat gebeurt zal er hier veel geweend worden . ik heb niet gedacht dat het zo erg zou zijn.;Sorry hoor voor mijn gezaag, het is voor jullie allemaal hetzelfde hé, maar ik moest ereens over praten.
groetjes gerarda
ik heb vandaag een goed werk gedaan, ik heb de hond van de kinderen getrimd; Vroeger heb ik ook altijd zelf mijn honden gedaan. Ik had al mijn gerief in huis en ik maakte het hen gewoon van kleins af.Met alle respect voor de hondentrimmers, maar ik doe het graag zelf en ik vind het maar zielig als ik daar mijn hond moet achterlaten.Dus zijn we beiden tevreden . De hond en ik.
Op deze manier waren mijn honden ook rustig als we naar de dierenarts gingen omdat ze zoveel vertrouwen hadden in mij.
Nadien heb ik ons beiden dan ook beloond met een grote wandeling.
Het heeft toch niet mogen helpen voor mij want deze avond ben ik weer ingestord in mijn verdriet; Is het nu toeval dat we morgen de 4e zijn. Niet de 4e maart , de datum van het overlijden van Marc , maar toch de 4e ???of misschien omdat ik bericht kreeg van familie van hem die bezig zijn met de stamboom en contact gezocht hebben verleden jaar daarvoor. Spijtig dat hij juist 2 maand overleden was. En doordat ze vandaag nog wat informatie vroegen aan mij, dacht ik natuurlijk dat ik het zo spijtig vond dat ze hem niet hebben leren kennen , welke lieve mens hij was. Ik denk dat dit allemaal een beetje teveel was vandaag.
Ik zal maar weer wat op mijn tanden bijten en het verwerken.Ik vrees dat het nog vele jaren zal duren. Ik heb hem ooit gezegd als er met u wat gebeurt zal er hier veel geweend worden . ik heb niet gedacht dat het zo erg zou zijn.;Sorry hoor voor mijn gezaag, het is voor jullie allemaal hetzelfde hé, maar ik moest ereens over praten.
groetjes gerarda