mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

gerarda

26 dec 2012, 15:16

Dag Rudy en Veertje, zal wel leuk geweest zijn voor jullie zo samen gezellig rustig. Dat deden Marc en ik ook graag.
We hadden heel graag vrienden of familie op bezoek voor een etentje en een gezellige babbelavond maar eens knus alleen en gaan slapen als ge goesting hebt ,zonder dat er s'anderdaags een berg schotels klaar stonden om gewassen te worden. :roll:

Jullie zullen dus uitgerust zijn voor de invasie met nieuwjaar. dat zal hier dan ook zo zijn en tegenslag is het ook zoals bij u. Het slot van mijn auto werkt niet aan de kant van de chauffeur. Ik neem nog expres geen automatique om geen myserie te hebben en heb er nu toch. Ik kan wel aan de kant van de pasagier in mijn auto kruipen maar plezant is anders.
En schoonst van al het kon ook niet gerepareert worden vöör nieuwjaar. Ik zei hem dat ik kon kiezen. Een week in mijn auto kruipen als een hond of naar een andere garage gaan? Allee het kon ineens vrijdag.
Juist gepast ik zou toch eens naar Gent willen gaan dus zal ik de auto binnensteken en naar Gent gaan . Allee als ik niet naar Gent moet zwemmen .dat zou nu ook wel als een hondje zijn want ik heb geen adem meer voor de schoolslag.
Hou het nog rustig deze week en klaar voor het feesten

groetjes en dikke knuffel voor u beiden
gerarda

gerarda

26 dec 2012, 15:25

Oma-c Hugie reline geniet maar van een rustig weekje.

We hebben het allemaal nodig.

Ik ben stil aan bezig met wakker worden. Maar het word tijd dat ik eens naar de zee kan omwat jodium met ijskreem en slagroom. :oops:

groetjes gerarda

tina316

26 dec 2012, 15:51

gerarda hopelijk is je auto hersteld zodat je niet meer als een hondje erin moet kruipen
ik vond het zo grappig toen ik dat las
fijne feestdagen

groetjes tina

gerarda

26 dec 2012, 21:38

tina316 schreef:gerarda hopelijk is je auto hersteld zodat je niet meer als een hondje erin moet kruipen
ik vond het zo grappig toen ik dat las
fijne feestdagen

groetjes tina
tina goed dat we eens kunnen lachen tussendoor
:wink:
groetjes en slaapwel gerarda

Oma-C

27 dec 2012, 14:13

In alle rapte even een goedemiddag wensen
aan allen Gerarda en de vrienden hier
vanavond kom ik wel even bijlezen :roll: :oops:
een fijne dag gewenst... en lieve groetjes :)
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

gerarda

27 dec 2012, 15:57

Oma-c hoelang nog dat slecht weer? deze morgen al wat boodschappen gedaan voor oudjaarsavond en heel veel slapen tussendoor. Ik weet wel hoe het komt. Hier altijd binnen zitten bij het vuur zonder een buitendeur te kunnen open zetten. En boodschappen in een rapje met de auto.Morgen dacht ik naar Gent te gaan omdat de auto toch binnen moet en dan zal ik me niet zenuwachtig maken . Ik kan wel naar veel dingen te voet, maar ja als de auto daar niet is zou ik natuurlijk ergens willen gaan waar ik niet kan en dan kwaad worden hahaha.
Maar als ik op mijn agenda keek zag ik dat ik morgen om een permanent moet dus Gent bey bey see you later alligatorOma-c Hugie Reline Rudy en veertje en nog andere forumvrienden , rust nog maar wat uit nà het weekens zijn het weer de grote werken
Nu de wereld toch niet vergaan is op 21 dec. kunnen we nog maar wat gezellig samen zijn. :wink:
Groetjes allemaal.
gerarda

Oma-C

27 dec 2012, 19:22

Nog eens binnengewipt.. :wink:
Ik moet nog afwassen 't is niet veel maar opgruimd staat netjes..

gerarda een permanent, je zal weer mooi zijn dan.. :) :wink:
geniet ervan als je mooi bent voel je je beter ook :)
hoelang die regen nog duurt.??
ik hoorde vanmiddag van Sabine dat het nog wel
een weekje duurt, tot na nieuwjaar in elk geval :roll:
En dan mag het beteren hoor..maar de echte winter
moet nog komen dat is ook niet alles...
dus smeer de beentjes al maar in... :roll: :oops:

Hier is de verkoudheid eindelijk overgegaan...
Nog vele groetjes, moed en sterkte...
ik wens aan iedereen een fijne avond nog en tot morgen... :)

falcon1

27 dec 2012, 21:12

Lieve Gerarda,

nu moest ik toch ook wel effe lachen met hetgeen je schreef over je wagen. Ik zag het zo voor mij hahaha.
Maar om eerlijk te zijn, het is toch leuker om ne mooie permanent te hebben dan naar Gent te gaan hé!
Je doet dat heel goed meisje! Wacht maar tot het terug lente wordt... je zal terug kunnen genieten van je uitstapjes!

OmaC, gelukkig is de verkoudheid bijna over! Ze heeft ook lang genoeg geduurd hé.
En... nog meer water! We kregen net telefoon van dochter dat het binnen regende in ons appartement in Limburg :evil: Tja, dat kan er nog altijd bij....

Hugie, is uw broodje al gebakken? Hoeistermee?

Tina, fijn om jou hier ook even te zien!!!

We wensen jullie allemaal nog een fijne avond en rustige nacht.

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda

27 dec 2012, 23:52

Ja Rudy ik begin er al goesting voor te krijgen om weer eens een dagje weg te gaan het is verschrikkelijk om hier ganse dagen thuis te zitten. En door dat weer ga ik niet meer tevoet en ik loop altijd moe omdat ik geen zuurstof genoeg heb hé; ik hoor het van andere vriendinnen ook.
Eens nieuwjaar voorbij mogen we beginnen aftellen hé

Hou jullie daar goed aan het zeetje
Veel liefs van mij voor u en Veertje

gerarda
Laatst gewijzigd door gerarda op 28 dec 2012, 06:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Hugie12

28 dec 2012, 01:08

Gerarda en iedereen (zo vergeet ik niemand-)

Falcon ;mag van opperhoofd in de week geen meer bakken :oops: maar de zater-en zondag de hele dag ;en die gaan dan de vriezer in! Hij was vandaag niet thuis en mijn werk vloog vooruit.....morgen zou hij weer weg zijn en ben dan rond :roll: :roll:

Oma c jij bent van je verkoudheid af zeker?Denk dat je ze naar mij gestuurd hebt :twisted: Afbeeldingzal een pak strijk hebben,want de papieren zijn zo nat! En zie bijna niet uit mijn ogen van de tranen!

Hopelijk geef ik het niet aan Yunna,want morgen is ze terug hier!

Gerarda,om in de auto te kruipen ,dat is om fit te blijvenn dat je het doet!
Ge moet ons geen blaasjes wijs maken he :lol: :lol: :lol: (grapje)

Mensen ga het julie wensen;slaap wel
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

Oma-C

28 dec 2012, 07:58

Afbeelding
Aan gerarda en al de vrienden hier ...
allemaal een zo goed mogelijke vrijdag vandaag... :wink:

Hugie :lol: :lol: :lol: grapjas.... :)

groetjes en tot... :roll:

gerarda

28 dec 2012, 16:28

Hallo

Hugie , ja ik zal nog lang mogen kruipen. Mijn auto kan niet gemaakt worden want ze moeten een nieuw stuk bestellen.

Leuk is anders.

Voor iedereen een gezellig week end binnen blijven als ge niet nat wil worden.

groetjes gerarda

falcon1

28 dec 2012, 17:21

Goeie avond iedereen,

Gerada, dat is nu wel pech hebben met je auto! Hopelijk kunnen ze het snel oplossen.
En... nog 3 dagen en je mag beginnen aftellen voor de lente!

Hugie, ik moest toch lachen met wat je schreef... hopelijk ben je nu rond...
En dan nog een verkoudheid er bovenop. Dat is ook niet gezond hé. Hopelijk ben je snel terug genezen.

OmaC, inderdaad TGIF (thanks God it's friday, heb ik op school geleerd in Duitsland)

Het parlementair jaar is hier weer van start gegaan. Ik ben weer volop verzonken (gelukkig nog niet verdronken) in het project.
Nu maar hopen dat al mijn energie die ik er in steek ook eens zal lonen...

Iedereen nog een fijne avond en rustige nacht gewenst.

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Helena van Troje

28 dec 2012, 17:52

ik duik hier nog eens op anders vraagt pascaleke waarom ik zolang wegblijf

de feestvreugde was een beetje getemperd door een virale maag-darminfectie gemeenlijk buikgriep geheten

het beste voor jullie allemaal
als het u mag troosten gerarda in onze geciviliseerde stad is er weer een autoband nar de vaantjes gegaan verantwoordelijke:een diepe put in de baan in het donker niet te zien

gerarda

28 dec 2012, 18:09

Dag Helena,
Ik, ben blij iets van u te horen.Maar erg spijtig met de tegenslag van de maag en darm problemen. Gelukkig dat daar nog goede medicatie voor bestaat.
Ik hoop dat ge met nieuwjaar wat meer plezier zult hebben. En hoe gaat het met de schouder en de arm ? Geen overlast meer ?

Ja in een put gereden , erg hoor , maar we zien tegenwoordig niets anders dan putten overal. En hier bij ons beginnen de mensen hun auto op de voetpaden te zetten en ge zou eens moeten zien hoe er daar ook putten komen. Ik begrijp niet waar de politie blijft. En de wijkagent ik weet niet waarom dit dient.

Helena ik wens u een Gelukkig Nieuwjaar en een beter jaar dan het vorige, De twee mensen die u het liefst waren verliezen en dan nog uw probleem met de schouder, mag nu wel gedaan zijn.

Groetjes gerarda