mijn man is overleden
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen Tina, en de vrienden..
Ik begrijp ook niet dat mensen tegenwoordig zo "ikgericht" zijn
Ze hebben voor niemand nog tijd en dat is jammer...
Dat jullie altijd klaarstonden siert je maar je kan de
mensen niet veranderen helaas
Hier kunnen we naar de diensten van de de stad bellen
en dan komen ze het ophalen als het nodig is..
(soms tegen betaling... want niets is nog gratis tegenwoordig..)
Tina, ik begrijp dat je Arnold mist en deze maand al zeker,
hier is ook de maand maart een moeilijke periode, maar
het kan niet anders, de klok kan niet terug gedraaid worden
Fijn dat Misty toch een beetje buiten kan, en het gewoon wordt..
Een dikke knuffel en veel sterkte... verdeel het werk een beetje
zodat je niet onderuitgaat aan vermoeidheid of een zere rug
Ik begrijp ook niet dat mensen tegenwoordig zo "ikgericht" zijn
Ze hebben voor niemand nog tijd en dat is jammer...
Dat jullie altijd klaarstonden siert je maar je kan de
mensen niet veranderen helaas
Hier kunnen we naar de diensten van de de stad bellen
en dan komen ze het ophalen als het nodig is..
(soms tegen betaling... want niets is nog gratis tegenwoordig..)
Tina, ik begrijp dat je Arnold mist en deze maand al zeker,
hier is ook de maand maart een moeilijke periode, maar
het kan niet anders, de klok kan niet terug gedraaid worden
Fijn dat Misty toch een beetje buiten kan, en het gewoon wordt..
Een dikke knuffel en veel sterkte... verdeel het werk een beetje
zodat je niet onderuitgaat aan vermoeidheid of een zere rug
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
ik kan best begrijpen dat het een wrang gevoel moet geven. Altijd klaar gestaan voor iedereen en dan zelf niemand vinden om je te helpen.
Maar zoals OmaC zegt, mensen kunnen hard zijn en je kan ze inderdaad niet veranderen.
Gelukkig dat jullie vroeger nog zo twee goede zielen waren. Maar die worden nu echt wel zeldzaam!
Gelukkig kan je Misty nu toch al even mee naar buiten nemen. Het zal haar zeker deugd doen.
We wensen je nog veel sterkte en hopelijk komt alles toch in orde met je.
Liefs,
Veertje & Rudy
ik kan best begrijpen dat het een wrang gevoel moet geven. Altijd klaar gestaan voor iedereen en dan zelf niemand vinden om je te helpen.
Maar zoals OmaC zegt, mensen kunnen hard zijn en je kan ze inderdaad niet veranderen.
Gelukkig dat jullie vroeger nog zo twee goede zielen waren. Maar die worden nu echt wel zeldzaam!
Gelukkig kan je Misty nu toch al even mee naar buiten nemen. Het zal haar zeker deugd doen.
We wensen je nog veel sterkte en hopelijk komt alles toch in orde met je.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Even nog een knuffelke Tina 
morgen ben ik met de buurvrienden een dagje naar zee,
hopelijk blijft het weer nog eventjes goed..
een aangename dag wens ik jou... en veel sterkte
lieve groetjes en tot...
morgen ben ik met de buurvrienden een dagje naar zee,
hopelijk blijft het weer nog eventjes goed..
een aangename dag wens ik jou... en veel sterkte
lieve groetjes en tot...
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
gerarda 2 jaar is ook nog zo pril hé ,maar 1,2 of 10 jaar of langer het gemis dat blijf je voelen ik weet goed wat je weer meemaakt ,ook hier blijft het verdriet zeer groot en zeker nu
ik heb het deze maand wel heel erg moeilijk ,ik tracht me met van alles bezig te houden maar het lukt weer niet zo goed
ik denk steeds maar; verleden jaar rond deze tijd was arnold er nog en nog enkele weken en hij ging dood
het blijft moeilijk ,ik kan het soms nog steeds niet geloven
en dan al de rest er nog bij ,het zonnetje doet wel deugd maar de eenzaamheid die blijft
als ik buiten wat speelde met de katjes was arnold er ook altijd bij
ik ben al elke dag een paar uurtjes buiten in de tuin geweest met misty dan denk ik moest je baasje dit zien dat je aan een lijntje met elastiek loopt zou hij zeggen wat doe jij nu met dat arme beestje
maar nu ik haar lijntje langer heb gemaakt heeft ze toch een beetje het gevoel dat ze vrijer is om rond te huppelen
mijn kaak word stilaan beter ik spoel iedere dag met isobetadine zoals jullie gezegd hebben en de ontsteking is al veel minder
zondag ga ik naar mijn schoonmoeder ,omdat ze op de alfons pieterslaan woont gingen we daar altijd kijken naar de stoet voor karnaval ,verleden jaar deed arnold nog zo zot en dit jaar is hij er niet bij dat zal ook weer slikken worden
altijd al die herinneringen die doen zoveel pijn
groetjes tina
ik heb het deze maand wel heel erg moeilijk ,ik tracht me met van alles bezig te houden maar het lukt weer niet zo goed
ik denk steeds maar; verleden jaar rond deze tijd was arnold er nog en nog enkele weken en hij ging dood
het blijft moeilijk ,ik kan het soms nog steeds niet geloven
en dan al de rest er nog bij ,het zonnetje doet wel deugd maar de eenzaamheid die blijft
als ik buiten wat speelde met de katjes was arnold er ook altijd bij
ik ben al elke dag een paar uurtjes buiten in de tuin geweest met misty dan denk ik moest je baasje dit zien dat je aan een lijntje met elastiek loopt zou hij zeggen wat doe jij nu met dat arme beestje
maar nu ik haar lijntje langer heb gemaakt heeft ze toch een beetje het gevoel dat ze vrijer is om rond te huppelen
mijn kaak word stilaan beter ik spoel iedere dag met isobetadine zoals jullie gezegd hebben en de ontsteking is al veel minder
zondag ga ik naar mijn schoonmoeder ,omdat ze op de alfons pieterslaan woont gingen we daar altijd kijken naar de stoet voor karnaval ,verleden jaar deed arnold nog zo zot en dit jaar is hij er niet bij dat zal ook weer slikken worden
altijd al die herinneringen die doen zoveel pijn
groetjes tina
-
Lieve Tina,
je hebt gelijk hoor. Er zullen altijd dingen blijven gebeuren die je aan het verleden doen denken. En dat zal wel gans je leven zo blijven...
Maar desondanks, staat de tijd niet stil en gaat het leven verder hé.
Hopelijk kan je ook een beetje genieten van de herinneringen. Je hebt toch een hele mooie tijd gehad met je lieve Arnold lees ik hier. Houd die gedachten voor je.
Daarom wensen we jou nog heel veel sterkte en moed!
Ook van mij een boeketje bloemen voor de dames hier jullie verdienen dit echt!

Liefs,
Veertje & Rudy
je hebt gelijk hoor. Er zullen altijd dingen blijven gebeuren die je aan het verleden doen denken. En dat zal wel gans je leven zo blijven...
Maar desondanks, staat de tijd niet stil en gaat het leven verder hé.
Hopelijk kan je ook een beetje genieten van de herinneringen. Je hebt toch een hele mooie tijd gehad met je lieve Arnold lees ik hier. Houd die gedachten voor je.
Daarom wensen we jou nog heel veel sterkte en moed!
Ook van mij een boeketje bloemen voor de dames hier jullie verdienen dit echt!

Liefs,
Veertje & Rudy
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
lieve Tina
hier ben ik eens ff
was best ziek met de griep en darmen en maag enz.
ik lees jou net en ja vreselijk ik heb deze week ook 2 dagen onkruid weg gehaald ,heb dit nog nooit moeten doen
en dit met mijn rug pfpfpfpfpf
ik heb gehuild toen ik het aan het doen was
ja zoon komt de plaatst doen met hoge druk
maar er is zoveel meer
gras enz.
ja lieverd dit doet vreselijk pijn
vorig jaar om deze tijd wisten wij nog niks dat gerhard zo ernstig ziek was
toen genoten wij nog
maar later
ik wens jou heel erg veel sterkte toe lieverd
en zoals oma-c zegt
radio aan en tv aan
hier staat ie aan tot dat ik naar bed ga
dan voel je je niet zo erg alleen
liefs riekske
hier ben ik eens ff
was best ziek met de griep en darmen en maag enz.
ik lees jou net en ja vreselijk ik heb deze week ook 2 dagen onkruid weg gehaald ,heb dit nog nooit moeten doen
en dit met mijn rug pfpfpfpfpf
ik heb gehuild toen ik het aan het doen was
ja zoon komt de plaatst doen met hoge druk
maar er is zoveel meer
gras enz.
ja lieverd dit doet vreselijk pijn
vorig jaar om deze tijd wisten wij nog niks dat gerhard zo ernstig ziek was
toen genoten wij nog
maar later
ik wens jou heel erg veel sterkte toe lieverd
en zoals oma-c zegt
radio aan en tv aan
hier staat ie aan tot dat ik naar bed ga
dan voel je je niet zo erg alleen
liefs riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
oei riekske de griep en dan nog de darmen ook gelukkig ben je weer beter nu
hier is het ook zo als ik in de tuin of in huis iets doe wat niet gemakkelijk gaat dan begin ik ook te huilen omdat arnold er niet is ,ik kan ook niet alles ,zelfs als ik een hamer nodig heb weet ik niet waar ik moet zoeken
arnold heeft een kamer boven waar hij zijn werkplaats van had gewaakt maar dat is daar zoon puinhoop en ik vind er niets terug
en mijn rug en andere gebreken worden er niet beter op nu ik alles zelf moet doen
soms zie ik het gewoon niet meer zitten ,er moet nog zoveel gedaan worden hier in huis en ik kan het niet
gelukkig heb jij nog je zoon die iets doet riekske de mijne is hier niet meer geweest sinds zijn pa dood is ,ik zie hem alleen nog op feestjes bij mijn schoonfamilie
en ook hier verleden jaar was er niets aan de hand had ik toen geweten wat ons te wachten stond en dat arnold zou dood gaan werd ik zeker gek
dat huis hier word me teveel het geld om het te laten doen heb ik niet en zelf kan ik het niet en op hulp moet ik niet rekenen
soms vraag ik me af waarom wij zo stom konden zijn om overal en bij iedereen te helpen en bij te springen als ze het nodig hadden
nu ik hen heel erg nodig heb zie je niemand
groetjes tina
hier is het ook zo als ik in de tuin of in huis iets doe wat niet gemakkelijk gaat dan begin ik ook te huilen omdat arnold er niet is ,ik kan ook niet alles ,zelfs als ik een hamer nodig heb weet ik niet waar ik moet zoeken
arnold heeft een kamer boven waar hij zijn werkplaats van had gewaakt maar dat is daar zoon puinhoop en ik vind er niets terug
en mijn rug en andere gebreken worden er niet beter op nu ik alles zelf moet doen
soms zie ik het gewoon niet meer zitten ,er moet nog zoveel gedaan worden hier in huis en ik kan het niet
gelukkig heb jij nog je zoon die iets doet riekske de mijne is hier niet meer geweest sinds zijn pa dood is ,ik zie hem alleen nog op feestjes bij mijn schoonfamilie
en ook hier verleden jaar was er niets aan de hand had ik toen geweten wat ons te wachten stond en dat arnold zou dood gaan werd ik zeker gek
dat huis hier word me teveel het geld om het te laten doen heb ik niet en zelf kan ik het niet en op hulp moet ik niet rekenen
soms vraag ik me af waarom wij zo stom konden zijn om overal en bij iedereen te helpen en bij te springen als ze het nodig hadden
nu ik hen heel erg nodig heb zie je niemand
groetjes tina
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Tina,
Ik begrijp u hoor, dat het al eens teveel word en als ge dan van niemand hulp krijgt zou ik ook in de put geraken.
Het zou voor u misschien beter zijn moest ge op een appartement wonen. Maar het is een zware opdracht en ge zou goed moeten bestuderen en nagaan wat ge van uw huis kunt krijgen en wat ge voor een appartement moet betalen.
Ik vraag mij af of ge u daar niet beter eens zou mee bezig houden maar goed opletten want die makelaars denken alleen aan geld hoor.
Sorry ik wil me niet bemoeien met uw zaken , maar er moet u toch iemand een beetje helpen. Ik zelf zou blij zijn als mij iemand een idee heeft .Maar ik kan alleen maar zeggen opletten voor ge iets tekend. Misschien hebt ge toch iemand in de familie die met u kan meegaan als ge beslissingen moet nemen.
We hadden u al gezegd van uw huis niet te verkopen maar als ge het niet kunt onderhouden is dat ook niet goed. Maar ge zou dus best een appartement kopen want huren is uw geld wegsmijten.
Groetjes Gerarda
Ik begrijp u hoor, dat het al eens teveel word en als ge dan van niemand hulp krijgt zou ik ook in de put geraken.
Het zou voor u misschien beter zijn moest ge op een appartement wonen. Maar het is een zware opdracht en ge zou goed moeten bestuderen en nagaan wat ge van uw huis kunt krijgen en wat ge voor een appartement moet betalen.
Ik vraag mij af of ge u daar niet beter eens zou mee bezig houden maar goed opletten want die makelaars denken alleen aan geld hoor.
Sorry ik wil me niet bemoeien met uw zaken , maar er moet u toch iemand een beetje helpen. Ik zelf zou blij zijn als mij iemand een idee heeft .Maar ik kan alleen maar zeggen opletten voor ge iets tekend. Misschien hebt ge toch iemand in de familie die met u kan meegaan als ge beslissingen moet nemen.
We hadden u al gezegd van uw huis niet te verkopen maar als ge het niet kunt onderhouden is dat ook niet goed. Maar ge zou dus best een appartement kopen want huren is uw geld wegsmijten.
Groetjes Gerarda
-
Goede morgen Tina en de vrienden..
Ja Tina, het is allemaal niet gemakkelijk hé.. je kan
ook niet alles kunnen natuurlijk..doen wat je kan...méér kan je niet...
en hulp...? 'tja.. dat ligt moeilijk..
ik kan je alleen héél veel sterkte wensen en veel moed..
Als je alleen bent en niet goed alles kan 'bijhouden'(onderhouden)
dan is het niet eenvoudig natuurlijk...
en verhuizen is en hele stap hé..
ook niet simpel
Een sterkteknuffelke...
Ja Tina, het is allemaal niet gemakkelijk hé.. je kan
ook niet alles kunnen natuurlijk..doen wat je kan...méér kan je niet...
en hulp...? 'tja.. dat ligt moeilijk..
ik kan je alleen héél veel sterkte wensen en veel moed..
Als je alleen bent en niet goed alles kan 'bijhouden'(onderhouden)
dan is het niet eenvoudig natuurlijk...
en verhuizen is en hele stap hé..
Een sterkteknuffelke...
-
Lieve Tina,
het lijkt allemaal niet zo gemakkelijk hé...
Maar het érgste wat je nu kan doen is de moed opgeven... daar help je niemand mee.
Wat niet kan, kan niet. Misschien een lijstje opmaken van wat zeker moet gebeuren en de rest is voor als je eens tijd hebt.
Ik heb ook de grootste fout gemaakt door alles te willen blijven doen als de periode voordat mijn vrouw was heengegaan. Ik zat toen net zo diep in de put als jij. En inderdaad, alhoewel ik voor iedereen klaar stond was er niemand die nog naar me omkeek. En dan begon het piekermolentje te draaien en zag ik het ook niet meer zitten.
Uiteindelijk heb ik ook veel dingen achterwege moeten laten om het leefbaar te houden...
Als ik daar nu, na zoveel jaren aan terugdenk denk ik van, hoe heb ik dat allemaal kunnen klaarspelen! Uiteindelijk is het toch gelukt net als OmaC en Gerarda hier...
Maar ik weet ook dat alles alleen moeten dragen verschrikkelijk zwaar is.
En wordt het dan soms lichamelijk te zwaar maar was vooral geestelijk dat het dikwijls ondraaglijk werd.
Soms was het echt verstand op nul zetten!
En zelfs na jaren overviel het me soms nog gevolgd door veel verdriet en wenen, maar toch werd ik telkens een klein stukje sterker...
Lieve Tina, hopelijk geraak je binnenkort toch uit dat dal, al moet ik zeggen dat je er ondertussen toch al goed op vooruit gegaan bent.
We wensen je nog heel veel goede moed en probeer toch de draad terug op te nemen...
Dikke knuff,
Veertje & Rudy
het lijkt allemaal niet zo gemakkelijk hé...
Maar het érgste wat je nu kan doen is de moed opgeven... daar help je niemand mee.
Wat niet kan, kan niet. Misschien een lijstje opmaken van wat zeker moet gebeuren en de rest is voor als je eens tijd hebt.
Ik heb ook de grootste fout gemaakt door alles te willen blijven doen als de periode voordat mijn vrouw was heengegaan. Ik zat toen net zo diep in de put als jij. En inderdaad, alhoewel ik voor iedereen klaar stond was er niemand die nog naar me omkeek. En dan begon het piekermolentje te draaien en zag ik het ook niet meer zitten.
Uiteindelijk heb ik ook veel dingen achterwege moeten laten om het leefbaar te houden...
Als ik daar nu, na zoveel jaren aan terugdenk denk ik van, hoe heb ik dat allemaal kunnen klaarspelen! Uiteindelijk is het toch gelukt net als OmaC en Gerarda hier...
Maar ik weet ook dat alles alleen moeten dragen verschrikkelijk zwaar is.
En wordt het dan soms lichamelijk te zwaar maar was vooral geestelijk dat het dikwijls ondraaglijk werd.
Soms was het echt verstand op nul zetten!
En zelfs na jaren overviel het me soms nog gevolgd door veel verdriet en wenen, maar toch werd ik telkens een klein stukje sterker...
Lieve Tina, hopelijk geraak je binnenkort toch uit dat dal, al moet ik zeggen dat je er ondertussen toch al goed op vooruit gegaan bent.
We wensen je nog heel veel goede moed en probeer toch de draad terug op te nemen...
Dikke knuff,
Veertje & Rudy
-

Ik wens Tina en iedereen hier een hele fijne maandag
ik ga vanmiddag een buurvrouwtje pc-hulp geven,
ze was in paniek komen bellen:roll:
want ze denkt dat ze iets verkeerd deed
en kwam vragen om te helpen, dus wat doe ik dan
Tot later en iedereen een dikke knuff en veel sterkte..