Oefenforum

gimp bewerkingen Rebelle

Gestart door rebelle op 11 jun 2014, 11:19 891 berichten 213.390 keer gelezen Reageer
rebelle Startte dit onderwerp 11 mar 2015, 09:40 Damme 1.137 berichten
Afbeelding

Mooie bewerking van een mooie foto Joy
Rebelle
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
    Citeer
    *Joy* 12 mar 2015, 10:17
    .
    Afbeelding
    .
    Goede morgen rebelle......
    Hier en daar een foutje.
    Zie je wel bij het inzoemen.

Ming op poster?
    Geniet van deze uitzonderlijke mooie dag. :wink:
      Citeer
      krakje 12 mar 2015, 20:53 Heist op den Berg 10.834 berichten
      Afbeelding
      rebelle een fijne gezellige avond met de groetjes van krakje
      ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
        Citeer
        rebelle Startte dit onderwerp 14 mar 2015, 10:46 Damme 1.137 berichten
        Nog een kloonwerkje .
        Laantaarnpalen weggewerkt en de haag rechtsvoor verder uitgebouwd samen met graspartij en oprit.
        De graspartij moet beter kunnen . Afbeelding

groetjes
        Rebelle
        What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
          Citeer
          *Elle* 14 mar 2015, 11:08 5.984 berichten
          Fijn afgewerkt Rebelle 8)

Geniet van een gezellig weekend :D

Groetje,
          Elle...
          *Hard times will Always reveal true friends*
            Citeer
            rebelle Startte dit onderwerp 14 mar 2015, 18:53 Damme 1.137 berichten
            Afbeelding

groetjes
            Rebelle
              Citeer
              rebelle Startte dit onderwerp 15 mar 2015, 09:17 Damme 1.137 berichten
              Afbeelding

prettig weekend allemaal
              Rebelle
                Citeer
                krakje 15 mar 2015, 19:47 Heist op den Berg 10.834 berichten
                Afbeelding
                fijne avond met groetjes van krakje
                  Citeer
                  rebelle Startte dit onderwerp 20 mar 2015, 08:47 Damme 1.137 berichten
                  AfbeeldingAfbeelding

Ik begin het onder de knie te krijgen oef .

nog een fijn weekend iedereen
                  Rebelle
                    Citeer
                    rebelle Startte dit onderwerp 30 mar 2015, 10:18 Damme 1.137 berichten
                    Afbeelding

groetjes
                    Rebelle
                      Citeer
                      rebelle Startte dit onderwerp 01 apr 2015, 15:08 Damme 1.137 berichten
                      Afbeelding
                        Citeer
                        rebelle Startte dit onderwerp 03 apr 2015, 14:52 Damme 1.137 berichten
                        Afbeelding

Vooraleer de deuren met perspectief te bewerken heb ik nu eerst de eerste deuren tot 75% smaller gebracht , ik vind het veel beter nu , de deuren zijn minder misvormd , ze staan trouwens vooraan en moeten er meer realistisch uitzien volgens mij.
                          Citeer
                          krakje 04 apr 2015, 19:37 Heist op den Berg 10.834 berichten
                          Afbeelding
                          wens je een heel vrolijk Pasen toe,
                          morgen de klokken en maar eitjes rapen,
                          dus stuur ik alvast een paar op,
                          geniet van die vrolijke dag,
                          rebelle groetjes van krakje
                            Citeer
                            krakje 19 apr 2015, 17:58 Heist op den Berg 10.834 berichten
                            Afbeelding
                            rebelle een fijne zondagavond, mooi weertje vandaag, van krakje
                              Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.