gimp bewerkingen Rebelle
-
*Joy*
.
Prachtig werkje rebelle.
Schitterend die blik.........
Mooie kleuren.
Proficiat.
Nog een mooie avond.
Prachtig werkje rebelle.
Schitterend die blik.........
Mooie kleuren.
Proficiat.
Nog een mooie avond.
-
Sita
Schitterend, Rebelle, bijna letterlijk.
Is de achtergrond bewerkt in G'MIC met rodilius?
Eigenlijk zou ik terug moeten beginnen oefenen na het zien van de mooie creaties van Joy en jou.
Maar ja...
Ook voor jou een mooi weekeinde, Rebelle.
Is de achtergrond bewerkt in G'MIC met rodilius?
Eigenlijk zou ik terug moeten beginnen oefenen na het zien van de mooie creaties van Joy en jou.
Maar ja...
Ook voor jou een mooi weekeinde, Rebelle.
-
rebelle - Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Inderdaad Sita met rodilius . Die kan echt wel mooie resultaten geven maar je moet het juiste plaatje vinden en dan nog de instellingen wat aanpassen .
Laatst gewijzigd door rebelle op 23 mei 2015, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
-
Sita
Bedankt voor het antwoord, Rebelle.rebelle schreef:Inderdaad Sita met rodilius . Die kan echt wel mooie resultaten geven maar je moet het juiste plaatje vinden en dan nog de instellingen wat aanpassen .
Enkel de filter gebruiken op de standaard instellingen geeft niet altijd een mooi resultaat.
De juiste aanpassingen zoeken is de kunst.
Bij jou is het alvast goed gelukt.
-
rebelle - Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24

Kan beter , maar ik heb zolang aan die cutout gezeten om dus die evoliutie van die foto goed te krijgen , dat ik geen zin meer had om de eerste foto nog iets breder te maken . Ik heb de eerste twee evenveel breder gemaakt maar eigenlijk moet ik ze afzonderlijk schalen en de eerste nog de helft groter maken dan de tweede.
En na de regen komt zonneschijn . Hier althans na de natte morgen een stralende namiddag .
Groetjes
Rebelle
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?